Jarní startování

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Re: Ach ty starty

Příspěvek od motorr66 » úte 20 bře 2012, 19:05

Petr 65 píše:Fuck!!!!!!!!!!!!!Dnes zase nic!!!!Co mám dělat,rozhodně nebudu vyndavat svíčku,sundal jsem horní plast a viděl ten přístup pro dětské mechaniky!Baterka po 10i - 15i zkouškách prázdá a ani to neškytlo,veškeré teorie se rozpadly na prach.Takže opět nabíjíme a doufáme,že možná zítra
Gek ti poradí, má stříkačku a myslím, že startoval přes kabely :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 20 bře 2012, 19:38

Už jsem to tady popsal a psal také Petr, že startoval přes kabely a jezdil. Pak už to nešlo. Vypadá to na špatnou baterku. Ale zase je dva roky stará. Nebo je starší a vyměněná. I to je možné. Myslím, že by na ní měl být rok.
Změřit baterku, dobít a proměřit dobíjení.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Petr 65
Už mám víc než deset
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18 bře 2012, 08:46
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Petr 65 » úte 20 bře 2012, 21:36

Baterka byla plná a snažila se min. 10 dlouhých startů,filtr po 5000 km nemůže být tak ucpaný.Dojde na nejhorší a budu muset do servisu.Jeden je tragický a ten druhý daleko.Samozřejmě,když tam dorazím,tak to naskočí a budu zase za blbce jako vloni

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » stř 21 bře 2012, 02:36

Zkus jeste vypustit puvodni benzin. Nalej tam 4 litry N95 a N98 v pomeru 1:1
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 21 bře 2012, 04:27

proč :?:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » stř 21 bře 2012, 13:54

Já bych to viděl na špatný akumulátor. Tyhle akumulátory (auto i moto) jsou totiž dělané na "velký" odběr proudu po krátkou dobu (startování) a pak hned chtějí dobít. Pokud se hned nezačnou dobíjet, začne v nich probíhat tzv. sulfatace, což se projevuje ztrátou kapacitu. Takže po nabití se tváří, že jsou ok, ale po jednom nebo dvou pokusech o start už jsou téměř vybité. Startér sice točí motorem, ale napětí na akumulátoru v tu chvíli klesne třeba na 10V, což je málo pro řídící jednotku, která tak nedá správně jiskru.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Petr 65
Už mám víc než deset
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18 bře 2012, 08:46
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Petr 65 » stř 21 bře 2012, 18:14

Dnes jsem byl opět zkoušet štěstí.Vůbec to nemá snahu,baterka byla úplně plná.Přikláním se k oboum názorům ale už mě to nebaví řešit.Odvezu to k dealerovi ať si to tam chvíli nechají.

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 22 bře 2012, 10:40

Držím palce, ať je to "jen" akumulátorem. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 22 bře 2012, 12:41

Tak aby jste v tom nebyli sami - má baterka na Nimbus, kterou jsem zakoupil 18.11.2011 už má taky po sezóně. PO, ÚT, STŘ ... každé ráno, ač jsem i ji po zaparkování odpojil, nebyla schopna motůrek roztočit. Dnes jsem ji zavezl k prodejci, ten ji zatížil a zjistil že neudrží napětí. Dal ji nabít, pak opět proměří a pokud bude vadná, okamžitě mi dá novou. Jsem tu s vámi, ju? ;)
Naposledy upravil(a) jakattara dne čtv 22 bře 2012, 15:06, celkem upraveno 1 x.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 22 bře 2012, 14:40

Nějaký virus co napadá baterky :-(
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 22 bře 2012, 15:06

:P
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 22 bře 2012, 15:29

Baterkoamulovirus. Jojo.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pát 23 bře 2012, 20:16

Petře,Tvoje startování mě připadá přesně můj osud s Kymem.Zatím jsem víc rozebíral než jezdil.Dneska jsem zrovna sjednával prohlídku v serisu.Já jsem z Liberce-Chrastava a mám tady popsaný problémy se startováním pod vlasem-Kymco 500 s karburátorem.Pošli tel. nebo em. pošlu pár fotek jak mám rozebranýho Kyma.Naposledy mě nechyt v sobotu.Jsem pod přezdívkou Franc-josef.
Tvoje problémy s baterkou jako přes kopírák.Mám jí od srpna loňi.myslel jsem,že je v prdeli nebo mě jí vyměnili za starou a v Akumě mě jí za 50kč změřili a konstatovali,že je 100%.A stejně jsem to v sobotu nenatočil až jsem vytlouk bat. nechyt ani přes autobaterku. Byl jsem z toho na mrtvici.Dneska čapnul.
Máš to ke mě jenom necelou 100KM.Hodíme řeč.Jsem pořád doma.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

pale
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: úte 19 črc 2011, 19:26

Příspěvek od pale » ned 25 bře 2012, 07:42

Ahoj, mám Kymco Xciting 500 iR 2009 a měl jsem stejné problémy při startování,hlavně oři nízkých teplotách. Pokud máš skutr v záruce, dej jej dealerovi, at to opraví,případně napiš email na stránky kymco.de, že jsi nespokojený atd a odepíše technik. Na skutru jsou 2 konstrukční vady - 1. mění se vstřikovací řídící jednotka- mě to vyměnili i po záruce zdarma a 2. hlavní problém - těžký startovací převod,který nadměrně zatěžuje baterku a klesá na ní napětí a následně není energie pro jiskru - mění se celý převod za lehčí (startovací kola) cca 4500 Kč. Potom už je klid a skutr startuje kdykoliv i pri -10C. Spotřebu mám kolem 4,5 /100km.
Kymco Xciting 500 Ri

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » ned 25 bře 2012, 08:30

Pale, zdravím tě a děkujem za info. Perfekt. ;) Myslím, že spoustě lidem to pomůže ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Odpovědět