Nelze nastarovat el.startérem - Kymco Agility 50MMC

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » sob 20 říj 2012, 14:37

Tak dnes udělaná taková rychlo 5-ti hodinová kontrola a zjištěno:
1.) Loni kupován akumulátor Varta nedrží kapacitu a to ani po tom, co ji nabiju a nezapojím. Každé ráno musím nakopnout a pak už startuje. Nyní v tomto chladnějším počasí prostě na ten pastorek nemá kapacitu. V pondělí reklamuji ...
2.) Startér jsem po kontrole špatně složil - točil naopak. Už je to v klidu. ;)
3.) Ale za hlavní problém bych viděl v karburátoru. Ten jsem kompletně vyčistil, zjistil jsem že jedno těsnění je prasklé - prozatímně opraveno - a kompletně jsem jej vyčistil. Teď musím s tchýni na nákupy, tak večer pojedu projet. ;) Tož tak, no.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » ned 21 říj 2012, 08:29

Myslím, že ale karbec nebyl hlavní příčinou neúspěšných startů :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » ned 21 říj 2012, 10:44

Vypadá to, že byl. Né tedy to, že mi nešel el starér - ten jsem rozebral, vyčistil a složil a bylo. Jen ono to pak přestalo startovat i na nožní páku. Nechal jsem to jako poslední možnost a hle, po jeho vyčištění je vše tak jak bylo.

Obrázek

Na tomto schéma, spodní části dílu č.3 , (je to takový hliníkový rádoby pístek, na něm membránka) byla jakoby připálená směs. Chodilo to velmi špatně a myslím si, že po zahřátí se tření ještě zvětšilo, přilepilo se to a chodit to přestalo úplně. Tím pádem si myslím, že do karburátoru nešel benzín, přes to prasklé těsnění na trysce šel ven - myslím si, že to byl i důvod, proč prasklo - a zle to chytalo. Tak jsem to obrousil nejemnější brusnou houbkou - to už je spíše savý papír, než smirek a nebrousí, spíše leští - vyleštil a už to chytá na drnc. Tož tak, no. ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 22 říj 2012, 08:05

No tak respekt ... jsi šikula ! ... ať to vydrží co možná nejdýl ... :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » pon 22 říj 2012, 10:28

Jachy, tak to palec nahoru, jsi machr :roll: :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 22 říj 2012, 10:47

Ooooo, děkuji. Včera to jezdilo, uvidíme, co to udělá dnes ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 22 říj 2012, 12:26

Jachy, chceš říct, že ti zatuhlo šoupátko s jehlou? Tomu se ani nedivím, jen si vzpomeň jak jsi si stěžoval na mlácení ventilů ve vysokých otáčkách. Tady se nabízí vysvětlení samo. Motorek už má něco nalítáno a ventilová pružina (bude už trochu unavená) nestíhá včas vrátit sací ventil a ten je dovírán explozí ve válci (to je to mlácení). Při tom ti část hořící směsi šlehne pod ventilem do karburátoru. Tam si to vezme do parády nedřív všechny membrány a následně těsnění. V tvém případě s racingovým zapalováním, které zvyšuje maximální otáčky je efekt ještě umocněný. ... Tak jestli Ti mohu upřímně poradit ... máš vlastně teď dvě možnosti:
1. Vyměnit pružinu na sacím ventilu za novou, nebo alespoň novější. Pak nemusíš měnit nic jiného a Nimbus bude zase lítat jako za mlada.
2. Vrátíš tam origo zapalko, které motor nepustí do takových otáček. Nimbus tím přijde tak nějak do částečného invalidního, ale jezdit bude. Alespoň zatím. V každém případě tě ta výměna sací ventilové pružiny (nejlépe i té na vyfukovém ventilu) nemine. Prostě to takhle pouze oddálíš.

Věř mi a hlavně s tím něco dělej, nebo ti to podpálí ventil a vybombarduje karburátor. Tímhle ti Nimbus poslal varování ... :?
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 22 říj 2012, 12:54

Děkuji za info, to jsem nevěděl. Safra :roll: . Ale jsem o něco chytřejší, mám náhradní díly, tak půjdu do toho co nejdříve ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 22 říj 2012, 12:57

:shock: :roll: Jouzíku ... jsi VĚDMA!!!! :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 22 říj 2012, 13:04

Taky mě napadlo, že není správné to sa tím nabalováním se nespáleného benzínu na to šoupátko, ale o tom, jak to vyřešit jsem neměl ani potuchy. Opravdu jouzo, klobouk dolů.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 22 říj 2012, 13:13

Jachy až budeš mít dole hlavu (motoru), mrkni na to sedlo pod ventilem, jestli už není načaté. Abys to nerozdělával zbytečně 2x. Mohlo by podfukovat i s novou pružinkou. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 22 říj 2012, 13:24

V prváku jsme se učili zabrušovat ventily na praxi ... Já to zkouknu rovnou celé. ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 22 říj 2012, 13:54

Tak, tak ... 8)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 22 říj 2012, 14:44

Jouzo, fakt dobrý ... :wink:

Jáchy, taky jsem měl Vartu ... asi 3 měsíce ... jednou jsem ji vybil xenonem (nestíhalo dobíjení originálním regulátorem) a od té doby byla na ho..o. Pak jsem koupil nějakou tuším polskou a tu mám asi 2 roky. V zimě jsem ji dal jen jednou na nabíječku, která za hodinu hlásila nabito. Jinak jezdím a startuju bez problémů. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 22 říj 2012, 17:07

Já měl Vartu v Manetovi, za rok bylo po ní :(
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět