Protože to vypadá na obsáhlejší téma, tak jsem to rozdělil. O červeném čudlíku si popovídáme zde.
Asi by to chtělo napsat zkušenost a hlavně s jakým typem. Já Kymco 500i si myslím, pokud si to dobře pamatuji, že mě větrák bez klíčku nejde. Když jsem vyjel na kopec v Neratově, tak jsem čekal, než větrák vypne a pak jsem teprve vypnul klíček.
A jak jsem již psal, vypínám klíčkem z 90%.
Červené tlačítko a práce s ním. Všeobecná diskuze.
- láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
já teda taky vypínám klíčkem,a červený používám ,když jedu se švárou,a stojíme v koloně tak mu to ze srandy chcípnu,abych byl rychlejší na křižovatce
..mno udělal jsem mu to jen dvakrát,takový věci se nedělají
.jinak teď se švárovi stalo že se mu Dwtn začal hřát a ventilátor nespustil,tak jsme zkoušeli zda je funkční a bez pootočením klíčkem alespoň do první polohy se větrák nerozeběhne,takže je to asi opravdu jen nouzák..
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Já vím 100% že na mém XC větrák netočí po vypnutí toho magického tlačítka. Když jsem totiž scháněl ekologickou likvidaci, tak jsem dojel na Andělskou horu (furt krpál jako prase a na štěrku) a hle, on hučí větrák. Tak jsem to típnul tlačítkem a ......dohučel.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500