Pneu našich miláčků
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Ano, ano, vyvážit, přeci jen to kolo uhání po asfaltu vyšší rychlostí, než padouch. Při poslední výměně pneu na Power Pure, ale nebylo závažíčko potřeba 
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Kdyby jsi tam měl trochu větší nevývažek, tak nad 80 km/h to už dokáže pěkně třást řidítkama. Za mě určitě vyvážit !!!
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
A je možný že i já na své padině bych měl vyvážit kola? Vepředu dobrý, ale v zadu jsou cítit vibrace od 60kmh - tachových. Což mi přijde divný,páč to není závratná rychlost.
Jo a únik vzduchu vyřešen - prostě jsem tam dal jiný čepičky s těsněním vevnitř a dočasně je po problému. Takže jak už psal někdo výše, je třeba vyměnit ventylky
Jo a únik vzduchu vyřešen - prostě jsem tam dal jiný čepičky s těsněním vevnitř a dočasně je po problému. Takže jak už psal někdo výše, je třeba vyměnit ventylky
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Vašku, vyvážená kola nejsou nikdy na škodu. Normálně je vyndej, v servisu jim řekni, že jsou ze 125 a oni se ani nebudou divit. Když jim řekneš, že jsou kola z padoucha, nemusí to vyvážení brát vážně, někam ti jebnou nějaké malé závažíčko (aby měla dušička klid) a svědomitě tě akorát skasírují. Mimochodem, jestli tam teď máš nějaké závaží, moc bych se divil. Od té doby, co se u nás prodávají všechny padesátky škrcené na 45 km/h, všichni výrobci i prodejci na to kadí. Tím, že stroj porychlíš, nastávájí situace se kterými výrobce ze zákona počítat nemusel. Prakticky vzato nelze odlít ráfek a následně jej opracovat tak, aby byl dokonale vyvážený. To samé se dá říci o pneumatikách. Při kompletaci se buď nevývažek sčítá, což je nepochybně na prd, nebo v lepším případě odečítá. V každým případě mohu doporučit metodu, kterou jsem praktikoval na fichtlu a ČZ. To se taky nikdy nevyvažovalo a když byly ty vibrace po opravě defektu, nebo přezutí nesnesitelné a otravné, prostě jsi to vypustil, jednu stranu shodil z ráfku, vyndal duši a plášť pootočil o 180°. Vždycky se to dost zlepšilo. 
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem právě objednal Michelin Power Pure Rear 150/70R13 64S za 1324,- Kč vč. dopravy. Zkusil jsem Moto-pneu.cz, tak uvidím a případně poreferuji. Stávající guma (4750 km) by už vodu z pod sebe horkotěžko odváděla ..
počítám za 2 týdny bude kaput.
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Kucí co s těma pneumatikama děláte ja mám na svých nahrkáno 11 000 km a dle pohledu mi i na garančce říkali že ještě tak 3 000 km ještě zvladnou nechápu buď mám nezvyklé štěstí nebo vám je někdo přes noc obrušuje asi skřítci 
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
My totiž jezdíme srdcem a naše srdce jsou dravá. Jaké je však tvoje srdce, to ti nepovím, jelikož tvoje pneumatiky mají stále ještě daleko k úplnému opotřebení. Asi to bude rozum a vztah k tvé peněžence, který ti brání vzít pořádně za plyn a prohnat se zatáčkou driftem tak, aby za tebou zůstala žíznivá čára.

Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Ty vadooo Mildooo.... to bylo krasne napsano... klobuk dule. Ja jsem spis pragmatik, nez poetik a myslim si Bobo, ze hlavnim duvodem je rucicka na osobni vaze. Tobe se zastavi tusim nekde okolo 80+-, kdezto ja a Milda jsme o level vys, vis? Teda Milda je o jeden level a ja o dva az tri levelu Up. Navic ja vzadu tocim 13", tudiz pro stejnou porci km musim kolem otocit vicekrat ...
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
BOBO.... SI DELAS PRDEL???? TY NEMAS 105 KILO!!! leda tak s mokrym spacakem ... a abs mam taky .. a nic ... a nakonec nebudu mit ani Michelin, ale Dunlop .. v mojem rozmeru tu mislenku prej ve state nemaji a ani nema dodavatel termin, kdy ji tu mit bude, tak jsrm kyvnil na altrtnativu od Dunlopu... uvidim.. 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp