Jarní startování
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Přepsáno z jiného vlákna. Pro pořádek!
skippin píše:Kluci tak dnes jsem dovezl xcitinga 500 (2008). Buhužel při koupi se nepodařil nastartovat. Baterka nová ale startér jen cvakl a světla pohasla. Ten skůtr stál půl roku v garáži. Takže je to asi nějaké zatuhlé. Vzhledem k tomuto problému jsem zaplatil polovinua druhou dám až vše prověřím. Zakoupeno u nás vše vyznačeno v serv.knize.
Kde je startér a na co se mám podívat. Díky za každou radu!!!!
František Procházka píše:Tak to znám velmi dobře.Jinak gratulace.Vše ohledně startování a problémů kolem je popsáno v "jarní startování".To si počteš !!! Jinak mě je to líto,že to nechytlo.Na jaře stím jsou vždy problémy.
Omlouvám se nechál jsem se unest a nečet jsem řádně odkaz.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Teď jsem tady správně.
Skipinne,až si přečteš tohle vlákno,tak budeš určitě moudřejší.Všechny rady jsou tady.Škoda,že jsi to nečet dřív.Uvidíš jaký jsem měl trápení já a s novým Kymem Petr z Ustín.L.
V první řadě musí být baterka nabitá na 100% !!!! nešahat na plyn.
Startérem to na 99% nebude.
Skipinne,až si přečteš tohle vlákno,tak budeš určitě moudřejší.Všechny rady jsou tady.Škoda,že jsi to nečet dřív.Uvidíš jaký jsem měl trápení já a s novým Kymem Petr z Ustín.L.
V první řadě musí být baterka nabitá na 100% !!!! nešahat na plyn.
Startérem to na 99% nebude.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
Pokud jsi novou baterii pouze nalil, tak to na nároky Xcitingu určitě nestačí. Ano nové baterie se prodávají přednabité, ale údajně jsou na 70-80% svých možností.
Teď bych ho prubnul navrčet přes kabely z auta. Jestli opravdu tak dlouho stál, jak jsi mi psal, dá se předpokládat, že v nádrži je 3/4 roku staré palivo. To není dobré, zvlášť jestliže je tam klasické 95 oktanové. Jeho biosložka ho dokáže po takové době řádně znehodnotit. Doporučuji vysát a pro pokusy se startováním nahradit např. Vervou od Benziny, prostě palivem bez biosložky. Né kvůli vyššímu oktanovému číslu, ale kvůli jeho čisticí schopnosti rozpustit usazeniny z těch řepkových sra.ek.
Teď bych ho prubnul navrčet přes kabely z auta. Jestli opravdu tak dlouho stál, jak jsi mi psal, dá se předpokládat, že v nádrži je 3/4 roku staré palivo. To není dobré, zvlášť jestliže je tam klasické 95 oktanové. Jeho biosložka ho dokáže po takové době řádně znehodnotit. Doporučuji vysát a pro pokusy se startováním nahradit např. Vervou od Benziny, prostě palivem bez biosložky. Né kvůli vyššímu oktanovému číslu, ale kvůli jeho čisticí schopnosti rozpustit usazeniny z těch řepkových sra.ek.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Skippine jseš začarovanej-3x jsem ti odpovídal a vždy je to na konci psaní
fuč.Už nemám sílu ani odvahu.Je to přesto zajímavé !!!!
Jinak držím palce.Nevěřím,že je to benzínem,při vší úctě k Jouzovi.
fuč.Už nemám sílu ani odvahu.Je to přesto zajímavé !!!!
Jinak držím palce.Nevěřím,že je to benzínem,při vší úctě k Jouzovi.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
Vše v tomto vlákně jsem četl ale jednoznačnou odpověď jsem nenašel.Jenom čtu jak to nestartuje, nevědí si s tím poradit servisy a v německu jen mlží. Mě ani Petrovi nikdo neporadil jak se dostat ke startéru. Zítra budu zkoušet! Jinak jsem našel odkaz na ND:
http://kymcopartsonline.com/catalog/tab ... odel_id=34
Snad to někomu pomůže!
http://kymcopartsonline.com/catalog/tab ... odel_id=34
Snad to někomu pomůže!
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Startér,proč zrovna on.Zkoušel jsi to přes autobaterku.Já když jsem ho přivez k opraváři,tak řek baterka,později startér.Nebylo to ani jedno.Startér vyměnil(7tis.Kč) a nic.Sehnal jsem teda starší.
Vyzkoušet přes tu aut.bat a uvidíš.Jestli startér bude točit,tak není co řešit.
Jak se dostat ke startéru.Dám ti tel.na toho mechanika a ten ti řekne.
Oni:Němci i mechanici,nevěděli proč to nestartuje,jenom to zkoušeli,pokus,omyl.
Vyzkoušet přes tu aut.bat a uvidíš.Jestli startér bude točit,tak není co řešit.
Jak se dostat ke startéru.Dám ti tel.na toho mechanika a ten ti řekne.
Oni:Němci i mechanici,nevěděli proč to nestartuje,jenom to zkoušeli,pokus,omyl.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Nic nerozebírat ! Vycucnout starý benzin a natočit přes aku z auta. Tím nic nepokazíš.
A zkontroluj stop tlačítko na řídítkách a při startu zmáčkni páčku brzdy 
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Dovolím si doplnit Ládínka.
Nepřidávat plyn,pozor na boční stojánek.Na bočním nelze nastartovat,není jako u schopperů.Při startování ho postav na hlavní,jde to trošku s obtížemy ale na to přijdeš.
Nepřidávat plyn,pozor na boční stojánek.Na bočním nelze nastartovat,není jako u schopperů.Při startování ho postav na hlavní,jde to trošku s obtížemy ale na to přijdeš.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava