Jarní startování

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 25 úno 2013, 09:39

jouza74: Dotaz - předpokládáš, že biosložku neobsahují všechny vysokooktanové benzíny nebo jen vybrané značky. Např. u Vervy tomu věřím, ale že by to fungovalo plošně u všech si jistý nejsem. Nebo to vychází ze samotného principu výroby těchto benzínů?
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 25 úno 2013, 09:53

Článků na téma složení paliva jsem četl mnoho, ale tady jeden za všechny.

http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-p ... 22061.html

Pro ty, kteří to nechtějí číst celé, vytrhnu z kontextu jen ty prémiové značky, které jsou jistě bez biosložky: OMV MaxxMotion 100, Shell V-Power Racing a Benzina Verva. To kdyby jste chtěli svým miláškům občas přilepšit. 8)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » pon 25 úno 2013, 14:04

Vložení obrázků z WEB alba je jasné ale zakládat album kvůli třem fotkám?

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » úte 26 úno 2013, 10:53

Tak jsem nadržený na "jarní startování"že vyhlížím sluníčko,abych mohl vytáhnout Kyma z garáže a zkusit nastartovat a hlavně kousek aspoň projet.
Silnice už je bez sněhu,sice mokrá a plná písku,ale na projetí by to šlo.
Od garáže na cestu je ledovka,tak tam musím počkat až to roztaje,abych si nenamlátil. Pak už jenom doufat,že to bude O.K.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 02 bře 2013, 16:28

Startuju škyťáka. Podcenil jsem přípravu a teď musím čekat, až se mi dobíje baterka :(. Já to vydržím :).
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » sob 02 bře 2013, 16:45

Já jsem stejně blbej, jak jsem starej.Když je +2,tak se jedu projet.
Když je +10 tak sedím na sluníčku před garáží a kecám s kámošem.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 02 bře 2013, 17:48

Zásada číslo jedna: Jezděte vždy s plně nabitou baterií, nebo se startovacími kabely.
Já neměl ani jedno a teď čekám před Kauflandem na kamaráda :O. Sice jsem už ujel asi 20km, ale je to málo. Takže jak dorazím domů, baterka půjde na nabíječku a nabíjecí kabely pod sedlo.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 02 bře 2013, 18:41

Kamarád přijel, nastartovali jsme. Škyťák teď bucá v manetárně a baterka ráno půjde na nabíječku.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » sob 02 bře 2013, 19:31

nerozumím,neměl jsi plně nabitou baterku a přesto jsi nastartoval? Já se domníval,že 20km by mohlo stačit.Jak je vidět nestačí.Hlavně,že jsi dojel v pořádku.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 02 bře 2013, 19:43

No vidíš, startovací kable. Ty co mám v autě,fakt dávat pod sedlo dávat nebudu - ty jsou poctivě dělaný na 1000A z kable průmeru 10mm -no jo, táta dělal na šachtě. Musím něco koupit,nebo udělat. Kolik je max startovací proud,abych si spočítal průřez 200A???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 02 bře 2013, 19:46

Nastartoval jsem, když to ještě bylo na nabíječce. Mám ještě jednu takovou silnou, co by s ní snad šlo i svařovat :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » sob 02 bře 2013, 19:49

Mulahu,když by ti stačily kabely z OBI,dám ti je,ovšem bez kleští.Udělal jsem si silnější a kleště jsem použil tam.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 02 bře 2013, 20:39

No nebudu vás zatěžovat vzorečkama,ale kdyby se ten startovací proud motal kolem těch 200A,tak to stačí průřez kablík průměru 4mm,to někde v garáži vyštrachám a i kleště někde budou....snad
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 02 bře 2013, 20:56

To je blbost. 200A je totální blbost. Logicky - kolik je největší pojistka??? Do okruhu se nemůže dostat víc proudu než je síla pojistky.
Aby byl startovací proud 200A musel by od baterie vést kabel jak palec u nohy. Takže výrobci baterií na nás šijou pěknou boudu když uvádějí závratný čísla u startovacího proudu
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 02 bře 2013, 20:56

Vašku, taky jsem si dělal startovací kabely, měl jsem je v KymcoJarkách a startovali jsme Františka. Jsou 5mm v průřezu, 3m dlouhé a stočím je do kroužku průměr 20cm. :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Odpovědět