Jarní startování
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
jouza74: Dotaz - předpokládáš, že biosložku neobsahují všechny vysokooktanové benzíny nebo jen vybrané značky. Např. u Vervy tomu věřím, ale že by to fungovalo plošně u všech si jistý nejsem. Nebo to vychází ze samotného principu výroby těchto benzínů?
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Článků na téma složení paliva jsem četl mnoho, ale tady jeden za všechny.
http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-p ... 22061.html
Pro ty, kteří to nechtějí číst celé, vytrhnu z kontextu jen ty prémiové značky, které jsou jistě bez biosložky: OMV MaxxMotion 100, Shell V-Power Racing a Benzina Verva. To kdyby jste chtěli svým miláškům občas přilepšit.
http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-p ... 22061.html
Pro ty, kteří to nechtějí číst celé, vytrhnu z kontextu jen ty prémiové značky, které jsou jistě bez biosložky: OMV MaxxMotion 100, Shell V-Power Racing a Benzina Verva. To kdyby jste chtěli svým miláškům občas přilepšit.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Tak jsem nadržený na "jarní startování"že vyhlížím sluníčko,abych mohl vytáhnout Kyma z garáže a zkusit nastartovat a hlavně kousek aspoň projet.
Silnice už je bez sněhu,sice mokrá a plná písku,ale na projetí by to šlo.
Od garáže na cestu je ledovka,tak tam musím počkat až to roztaje,abych si nenamlátil. Pak už jenom doufat,že to bude O.K.
Silnice už je bez sněhu,sice mokrá a plná písku,ale na projetí by to šlo.
Od garáže na cestu je ledovka,tak tam musím počkat až to roztaje,abych si nenamlátil. Pak už jenom doufat,že to bude O.K.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Zásada číslo jedna: Jezděte vždy s plně nabitou baterií, nebo se startovacími kabely.
Já neměl ani jedno a teď čekám před Kauflandem na kamaráda :O. Sice jsem už ujel asi 20km, ale je to málo. Takže jak dorazím domů, baterka půjde na nabíječku a nabíjecí kabely pod sedlo.
Já neměl ani jedno a teď čekám před Kauflandem na kamaráda :O. Sice jsem už ujel asi 20km, ale je to málo. Takže jak dorazím domů, baterka půjde na nabíječku a nabíjecí kabely pod sedlo.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
No vidíš, startovací kable. Ty co mám v autě,fakt dávat pod sedlo dávat nebudu - ty jsou poctivě dělaný na 1000A z kable průmeru 10mm -no jo, táta dělal na šachtě. Musím něco koupit,nebo udělat. Kolik je max startovací proud,abych si spočítal průřez 200A???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
To je blbost. 200A je totální blbost. Logicky - kolik je největší pojistka??? Do okruhu se nemůže dostat víc proudu než je síla pojistky.
Aby byl startovací proud 200A musel by od baterie vést kabel jak palec u nohy. Takže výrobci baterií na nás šijou pěknou boudu když uvádějí závratný čísla u startovacího proudu
Aby byl startovací proud 200A musel by od baterie vést kabel jak palec u nohy. Takže výrobci baterií na nás šijou pěknou boudu když uvádějí závratný čísla u startovacího proudu
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Vašku, taky jsem si dělal startovací kabely, měl jsem je v KymcoJarkách a startovali jsme Františka. Jsou 5mm v průřezu, 3m dlouhé a stočím je do kroužku průměr 20cm. 
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...