Jarní startování

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 02 bře 2013, 20:57

Mildo, zkušenost k nezaplacení :lol: Hlavně, že jsi si poradil :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 03 bře 2013, 08:41

Příspěvek od Petra65
Petr 65 píše:Hezký druhý slunečný den přeji všem,hlavně s vyhlídkou na příští týden a 12 stupňů.Včera jsem startoval,byl jsem po mých štrapácích s Excitingem,které nastartovali toto forum,nejistý.Dopadlo to skvěle,dvě zatočení a už se z výfuku valila pára.Nechal jsem to pět minut a jsem ready na ten příští týden.Jen aby předpovědi nezklamaly. :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » ned 03 bře 2013, 09:13

Hezký sluneční ráno,to zní jako provokace.Tady sněží .Všude sněhový poprašek.Ještě že jsem úspěšně včera nastartoval a malinko projel.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » ned 03 bře 2013, 10:52

Tak já jsem se konečně poprvé projel na Kymčákovi - Jsem nadšen!!!
Jinak jak jsem měl problémy se startováním, tak jsem měřil proud DC kleštákem a ten byl 54A. K tomu proudu - startovací kabely jsou dimenzovány na těch např.200A proto aby nedošlo při zátěži k úbytku napětí t.z. při 200A bude napětí na obou stranách kabelů stejné (né že se přepálí pojistka - ta je zpomalená a na takové krátkodobé přetížení nereaguje)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » ned 03 bře 2013, 11:41

Skippine, gratuluji k prvním dojmům a úspěšné jízdě. Já to zkusím odpoledne okolo komína :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » ned 03 bře 2013, 11:46

Skippine,jak jsto pak nastartoval,pomocí kabelů? Kolik km jsi ujel.Zkoušel jsi po jízdě nastartovat ?to by mělo chytit bez problému.Co zima?
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » ned 03 bře 2013, 15:19

Kabely nedělej, pokud tedy nemáš všechno doma. Já jsem koupil kabely v OBI za 60 korun.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » ned 03 bře 2013, 18:25

Od toho prvního problému se startováním je nyní již vše vpořádku. Chytá to naporvé jak za studena tak za tepla. Benzín jsem tam nechal ten původní (byla ho plná nádrž). Napoprvé jsem ujel 48km (Nemám ještě oblečení a nějaké teplo také nebylo). Tachometr proměřuje cca 10km/hod.

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » ned 03 bře 2013, 19:36

To jsem chtěl slyšet-dík.Já to chtěl zkušebně natočit,ale počkám,pozítří má svítit sluníčko.Já tomu pořád nějak nevěřím,chce to trošku času.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 04 bře 2013, 12:44

to já včera zkoušel jen start před garáží a v pohodě, na první ždrc, jednak rok stará baterka a druhak napíchnutá přes měsíc na udržovačce na 95-100% plné kapacity, takže pohodka ... jen bez vyjíždky, jak jsem už psal jinde, moje záda apřední guma jsou zatím proti ježdění ...
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 17 bře 2013, 16:01

Před 14 dny jsem dal nabitou baterii do Škyťáka a včera zkusil nastartovat. Palivové čerpadlo se rozjelo neochotně a motor se sotva převalil. Baterka šla ven a když jsem změřil napětí na kontaktech, měřák hlásil 12,39V(!). V týdnu nechám baterii přeměřit servisu. Je ještě původní z výroby.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2584
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » ned 17 bře 2013, 16:18

Pokud je Škyťák Xciting 500, pak se tomu nedivím. Já po 14ti dnech stání Xcitinga nenatočil. Naměřili mi ztráty proudu na palubních hodinách,které nejdou odpojit protože jsou napojené na hlavní světlomet. Tak mi to alespon vysvětlili tenkrát v servisu. Pak jsem tam dal odpojovač baterie a bylo po problému.
Slyším na jméno RUDA

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 17 bře 2013, 16:26

Tak je to jasný, pořídím odpojovač, jaký má Fery.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » ned 17 bře 2013, 17:12

Souhlas s Rudou.Můžu odpovědně prohlásit.že odpojovač se vyplatí.Investice 250Kč,není zase tak hrozná.Pocítil jsem to na baterce,po delším stání,když jsem zapojil odpojovač,tak baterka točila startérem úplně jinak než předtím.
A to je ta stará,už odepsaná bat.Nehledě na to,že je to určitá pojistka proti zlodějům.Když se nedostane pod sedlo,neodjede.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » ned 17 bře 2013, 19:25

Rudo, kam jsi dal odpojovač ??
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět