Jarní startování

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 21 bře 2013, 22:20

To se Mildo máš. Já už hlídám jiné samovolné úniky. :lol: :lol: :lol: Někdy ani myšlenku ne udržím :lol: :lol: :lol: :lol:

Jojo. Ford si někdy postaví hlavu a ne a ne. Tak ho musím nadráždit z Kymčáka. Bobo na to kápnul.
Vypínač mám zatím jen v kuchyni. Ale pak Ruda poradí, ukáže a bude to. Protože jak vtipně někde napsal Jouza. K čemu mě je vědět kolik je hodin, když na výlet neodjedu. :lol:
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 21 bře 2013, 22:39

Chlapi, tohle by mohlo stačit ne?
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » pát 22 bře 2013, 00:17

Vypadá dobře a stačit by měl :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 22 bře 2013, 06:06

Tento vypadá opravdu dobře :roll: , přiznávám, že i já mám po delší odstávce Dantese problém s prvním startem. Když aku odpojím, je vše OK. Ale u mě to je dané určitě montáží alarmu. ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 22 bře 2013, 06:59

Ten odpojovač v pravdě nevypadá špatně, já ale zatím nezaregistoval potřebu jeho montáže do Downa. Nicméně jako tip dobrý ... :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pát 22 bře 2013, 11:01

Ten je podobný tomu mému.Abych je moh srovnat,tak bych je musel mít vedle sebe.Tenhle bude lepší,má čepičku.!!!
Geku,až budeš mít hotovou kuchyň,jdi do toho.V kufru je místa dost.
Mildo,Tobě přeju hodně zdaru při hledání úniku.Blbě se bude hledat,ale hlavně dej vědět až ho najdeš.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pát 22 bře 2013, 12:13

Já asi tuším kde to je. Protože se mi párkrát stalo, že jsem nedovřel kufr a vysvítil si baterku, tak jsem si namontoval hlídač napětí, který vypne při 11.5V. Ale to už je stejně málo na startování :(. To zařízení má ale taky nějaký odběr.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pát 22 bře 2013, 13:36

Odpojovač sice vypadá hezky, ale není napsáno to nejdůležitejší a to na jaký je proud. :shock: Když totiž bude na menší proud, řekněme 20-30A a vy přes něj budete startovat, což je určitě přes 100A, tak na něm vznikne úbytek napětí a může se stát, že taky nenastartujete, přestože baterka bude ok. Nehledě na to, že by se časem mohly kontakty spéct. Pokud přes něj budete "odpojovat" jen ostatní elektro, kromě startéru, tak by těch 20-30A mohlo stačit, ale raději bych sečetl hodnoty všech pojistek a odpojovač volil podle toho. :wink:

Mildo, nedá mi to a musím se pochlubit. Na dobře dovřený podsedadlový prostor má Yager kontrolku na přístrojovce. 8)
Samozejmě by to šlo dodělat úplně jednoduše, prostě dát si na přístrojovku nějakou žárovičku nebo LEDku s odporem a tu připojit paralelně na žárovku v kufru. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 22 bře 2013, 13:59

Pětistovka má kontrolku na sedadlo taky. :roll: :roll:

NA to jsem se chtěl zeptat. Jaký má ten odpojovač být. Do že je malý, je hezké, ale aby mi neukápl.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pát 22 bře 2013, 15:24

Tak nic, Geku. Myslel jsem že 125 bude alespoň v něčem lepší. :cry: Ale ona stejně je. To světlo už totiž není na dně kufru, nýbrž asi ve třech čtvrtinách na boku, myslím pravém. 8)

Ten malý odpojovač bude asi slabý. Podle fotky by to mohl být tento, který je ale jen do 30A. Podobně vypadá tento, který by se už snad dal použít, protože má max. proud 100A. Ono je možné, že je to jeden a tentýž s parametry: trvalý proud do 30A, maximální špičkový 100A. I když u prvního je v popisu 12V a u druhého 24V. Chtělo by to určitě ověřit, protože ne všem popisům na eshopech se dá věřit. Ale tento je jistota, trvale 75A, max. 1.000A.
Tyhle dva by taky šly:
http://www.eshop-avima.cz/www-avima-cz/ ... e-d-10-12V
http://www.eshop-avima.cz/www-avima-cz/ ... e-d-12-24V
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pát 22 bře 2013, 15:45

Ten hlídač napětí jsem dal jen na světlo a zásuvku.
U odpojovače mě štve, že tak nechutně trčí. Proč?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pát 22 bře 2013, 19:50

Trčí asi proto, aby se dal rychle vypnout v případě poruchy, havárie a podobně. Ono odpojit 100A stejnosměrných není zas taková sranda.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
lukin1233
Už mám víc než deset
Příspěvky: 147
Registrován: čtv 17 kvě 2012, 20:01
Bydliště: Havířov

Příspěvek od lukin1233 » ned 31 bře 2013, 09:15

Tak pánové včera první letošní jízda.Baterka měla před startováním jen 8v, tak jsem ji nabyl na 12,5 a nastartoval.Po prvních metrech jsem zjistil, že nefunguje tachometr.(výměna přední pneu) Asi posunuté čidlo. Je mezi ním a tím ozub. kolečkem na kotouči asi 10mm. To bude asi hodně. Tak jsem to posunul Tak na 3-4mm. Netuším jaká tam má být vzdálenost. Jestli vás můžu poprosit o změření té vzdálenosti.
http://lukin1233.rajce.idnes.cz/KYMCO/ Kymco 15.7.2013 prodáno.(SUPER STROJ!!!) Momentálně Suziki Bandit 600

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » ned 31 bře 2013, 11:20

Koukni se sem Manual
A kdybys to nemohl najít je to na straně 14 /11
Vzdálenost by měla být 0,3 až 1,2 mm.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
lukin1233
Už mám víc než deset
Příspěvky: 147
Registrován: čtv 17 kvě 2012, 20:01
Bydliště: Havířov

Příspěvek od lukin1233 » ned 31 bře 2013, 12:22

Geku děkuji,kouknu.
http://lukin1233.rajce.idnes.cz/KYMCO/ Kymco 15.7.2013 prodáno.(SUPER STROJ!!!) Momentálně Suziki Bandit 600

Odpovědět