Petr 65 píše:Věřte nevěřte,můj Ex Exciting přes všechny kouzla servisu vloni na jaře,NESTARTUJE.Po údajném vyměnění řídící jednotky a vačky novému majiteli ani neškytne.Zase jen frčí benzín z výfuku,smradu jak v hradu a nic.Sice jsem trochu finančně vykrvácel za nový stroj ale chytá i v -5.Znovu jsem si vzpoměl na ty chvíle když jsem šel do garáže s náhradní plánem v případě,že si postaví hlavu(spíš válec)Nic příjemného,když se těšíte na projížďku a ještě víc,když se strojem dopravujete v 5 ráno do práce
.
Jarní startování
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Edit: Nové vlákno zrušeno a příspěvek jsem přesunul sem. Děkuji za pochopení, manet125.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- romishowski62
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 98
- Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55
Jarní starty
Ještě rok nazpět jsem vlastnil číňana padesátku cyborg eko 3 roky jsem nevyndal baterií přes zimu. Stačilo natankovat plnou nádrž kvalitní benzín shell 100 a jednou za týden nastartovat na hlavním stojanu asi 20 minut a každé jaro jsem vyjel bezpečně. Je pravda že jsem najel každý rok sedm tisíc kilometrů do práce a zpět. To samé budu praktikovat i pro kymco. Základem je tankovat benzín beze biosložek. Všem přeji hodně kilometrů bez problémů.
Kymco 300i,56600km, ABS,bílo-černý,kufr GIVI s brzdovými světly ,Roman,Romiš jak je libo...
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Kyma jsem ráno vytáh na sluníčko a tak za hodinku zapnul vypínač na bat. a zkusil nastartovat.Paráda,čapla hned na podruhé,tak jsem jel doplnit čerstvý benzím a takové malé kolečko za kámošem motorkářem.
Provokoval jsem ho ať jede se mnou a prdí na práci.Neuspěl jsem.
Provokoval jsem ho ať jede se mnou a prdí na práci.Neuspěl jsem.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Honzo,přesně tak,na starou baterku bez problému.Nová čeká na nalití.
Zatím jí tam dávat nebudu.Jsem přesvěčenej,že velkej podíl na startování má ten vypínač.Zatím to startuje jak má.Tak iridiová svíčka,nová fajfka a vypínač má svůj podíl na úspěšném startování..Doufám,že to nějaký čas vydrží.
Já tomu dokonce věřím.Ale kabely budu vozit sebou.Pro jistotu.
Zatím jí tam dávat nebudu.Jsem přesvěčenej,že velkej podíl na startování má ten vypínač.Zatím to startuje jak má.Tak iridiová svíčka,nová fajfka a vypínač má svůj podíl na úspěšném startování..Doufám,že to nějaký čas vydrží.
Já tomu dokonce věřím.Ale kabely budu vozit sebou.Pro jistotu.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
No super Františku. 
Kdy jsi tu starou baterku naposledy nabíjel?
Kdy jsi tu starou baterku naposledy nabíjel?
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Tak jsem namontoval baterku, kterou jsem před čtrnácti dny nabíjel. Od té doby stála nepřipojená. Škyťák pomalu točil starterem a nenastartoval. Projdu kabeláž, jestli není někde něco volné 
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Já se chci vyhnout tomu, abych před každou jízdou nabíjel. Co když někam dojedu, skůtr tam bude týden stát a já pak nenastartuju?
To bude nějakej vaklkontakt, nebo vadná součástka a nebo se aktivovalo kurvítko.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
