Jarní startování

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 01 dub 2013, 09:08

Edit: Nové vlákno zrušeno a příspěvek jsem přesunul sem. Děkuji za pochopení, manet125.
Petr 65 píše:Věřte nevěřte,můj Ex Exciting přes všechny kouzla servisu vloni na jaře,NESTARTUJE.Po údajném vyměnění řídící jednotky a vačky novému majiteli ani neškytne.Zase jen frčí benzín z výfuku,smradu jak v hradu a nic.Sice jsem trochu finančně vykrvácel za nový stroj ale chytá i v -5.Znovu jsem si vzpoměl na ty chvíle když jsem šel do garáže s náhradní plánem v případě,že si postaví hlavu(spíš válec :lol: )Nic příjemného,když se těšíte na projížďku a ještě víc,když se strojem dopravujete v 5 ráno do práce :( .
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pon 01 dub 2013, 14:23

Co stím startováním bude nový majitel dělat,u Tebe reklamovat ?nadávat a pod.Ten musí být taky otrávený!!
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
romishowski62
Už mám víc než deset
Příspěvky: 98
Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55

Jarní starty

Příspěvek od romishowski62 » pon 01 dub 2013, 15:24

Ještě rok nazpět jsem vlastnil číňana padesátku cyborg eko 3 roky jsem nevyndal baterií přes zimu. Stačilo natankovat plnou nádrž kvalitní benzín shell 100 a jednou za týden nastartovat na hlavním stojanu asi 20 minut a každé jaro jsem vyjel bezpečně. Je pravda že jsem najel každý rok sedm tisíc kilometrů do práce a zpět. To samé budu praktikovat i pro kymco. Základem je tankovat benzín beze biosložek. Všem přeji hodně kilometrů bez problémů.
Kymco 300i,56600km, ABS,bílo-černý,kufr GIVI s brzdovými světly ,Roman,Romiš jak je libo...

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pon 08 dub 2013, 15:19

Kyma jsem ráno vytáh na sluníčko a tak za hodinku zapnul vypínač na bat. a zkusil nastartovat.Paráda,čapla hned na podruhé,tak jsem jel doplnit čerstvý benzím a takové malé kolečko za kámošem motorkářem.
Provokoval jsem ho ať jede se mnou a prdí na práci.Neuspěl jsem.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 09 dub 2013, 09:04

Tak vidíš Fando ... nakonec se to umoudřilo a teďkonc už bude jen fajn ... a to beztak ještě na tu starou baterku, že jo ? :?: :wink: :) :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 09 dub 2013, 09:57

Vypadá to, že odpojovač baterie funguje :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » úte 09 dub 2013, 10:16

Honzo,přesně tak,na starou baterku bez problému.Nová čeká na nalití.
Zatím jí tam dávat nebudu.Jsem přesvěčenej,že velkej podíl na startování má ten vypínač.Zatím to startuje jak má.Tak iridiová svíčka,nová fajfka a vypínač má svůj podíl na úspěšném startování..Doufám,že to nějaký čas vydrží.
Já tomu dokonce věřím.Ale kabely budu vozit sebou.Pro jistotu.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 09 dub 2013, 11:30

No ba .... jistota je kulomet. A pokud kable v pohodě uvezeš, nejeden motorkář je ocení. :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » úte 09 dub 2013, 17:22

No super Františku. :lol:

Kdy jsi tu starou baterku naposledy nabíjel?
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 13 dub 2013, 20:17

Tak jsem namontoval baterku, kterou jsem před čtrnácti dny nabíjel. Od té doby stála nepřipojená. Škyťák pomalu točil starterem a nenastartoval. Projdu kabeláž, jestli není někde něco volné :(
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » sob 13 dub 2013, 20:33

Asi je nejlepší dobíjet před vyjetím, pokud tyhle malé aku jsou při startování tak zatěžované a přitom mají nižší kapacitu. Nebo je to slabší stránka XCT?
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » sob 13 dub 2013, 21:39

Mildo Ty mě děsíš. !!!!!! Taky bych se přiklonil k nabíjení před vyjetím,ikdyž sám to nedělám.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 13 dub 2013, 21:54

Ještě že má Milda toliko strojů, že ho nějaká baterka nerozhází a přesto vyjede :lol: :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 13 dub 2013, 21:57

:lol: :lol: :lol: .
Já se chci vyhnout tomu, abych před každou jízdou nabíjel. Co když někam dojedu, skůtr tam bude týden stát a já pak nenastartuju?
To bude nějakej vaklkontakt, nebo vadná součástka a nebo se aktivovalo kurvítko.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 13 dub 2013, 22:25

Jojo, kurvítko zřejmě aktivováno :cry:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Odpovědět