Jarní startování
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Geku, ten čmoudík a smrad možná z toho, jak se při startování nasál benzín do válce, ale to je spíš na Jouzu.
Jinak navigace za jízdy by problém být neměl, to je +-5W, ale ty vyhřívané hefty (50W ???) by už na dobíjení mohly mít vliv, samozřejmě ale jen pokud bylo vyhřívání zapnuté.
Jinak navigace za jízdy by problém být neměl, to je +-5W, ale ty vyhřívané hefty (50W ???) by už na dobíjení mohly mít vliv, samozřejmě ale jen pokud bylo vyhřívání zapnuté.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
O jé Gek má problém a bude ho mít asi vždy, když bude chtít mít teplé pracky. Je to nad slunce jasné, pídil jsem se po seriózních informacích co se týká výkonnosti alternátoru XCitingu 500.
Bohužel výrobce osadil tento stroj velmi slabým alternátorem jehož maximální výkon je 240W při 5000 ot/min. Běžné vyhřívané hefty si berou cca 28-35W na jednu rukojeť. Takže když posčítám všechny ty žárovky, ventilátory, čerpadlo vstřikování, zapalování + ty hefty, jsem pomalu v negativních číslech a to ještě počítám, že je altík v bezvadné kondici. Je jasné, že když si hřeješ tlapy vyčerpáváš baterii. Takže to nestartování teď už chápu, zase nezbyl proud na řádnou jiskru a smrádek vznikl z nedokonalého spalování benzínu naprskaného ve výfuku.
Podobné starosti řešil jeden náš anglicky mluvící kolega na fóru kymco.com a jedinou cestou k zachování vyrovnaného elektrorozpočtu co mu tam radili bylo kompletně stroj osadit LED osvětlením. No potěš prso, levné to určitě nebude. Já jsem si vloni kupoval ledkovou náhradu za zadní dvouvláknovou žárovku 21/5W (nehomologovanou) a vysolil jsem 160Kč.
Bohužel výrobce osadil tento stroj velmi slabým alternátorem jehož maximální výkon je 240W při 5000 ot/min. Běžné vyhřívané hefty si berou cca 28-35W na jednu rukojeť. Takže když posčítám všechny ty žárovky, ventilátory, čerpadlo vstřikování, zapalování + ty hefty, jsem pomalu v negativních číslech a to ještě počítám, že je altík v bezvadné kondici. Je jasné, že když si hřeješ tlapy vyčerpáváš baterii. Takže to nestartování teď už chápu, zase nezbyl proud na řádnou jiskru a smrádek vznikl z nedokonalého spalování benzínu naprskaného ve výfuku.
Podobné starosti řešil jeden náš anglicky mluvící kolega na fóru kymco.com a jedinou cestou k zachování vyrovnaného elektrorozpočtu co mu tam radili bylo kompletně stroj osadit LED osvětlením. No potěš prso, levné to určitě nebude. Já jsem si vloni kupoval ledkovou náhradu za zadní dvouvláknovou žárovku 21/5W (nehomologovanou) a vysolil jsem 160Kč.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Jouzíku děkuji za rozbor. Odpojím hefty.
Ještě prosím koukni na tyhle. Ty mám a píší odběr 7/8 W
Ještě prosím koukni na tyhle. Ty mám a píší odběr 7/8 W
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Asi je to i tak hraniční hodnota. Nejlíp by jsi to zjistil na diagnostice v servisu. Řídicí jednotka určitě hlásí hodnotu napětí a proudu, který zbývá pro dobíjení baterie. Přeměření při plném zatížení elektro obvodů by myslím stálo za pokus a lecos by se vyjasnilo.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Ten odběr 7/8W u heftů bude nějaký překlep. To by jsi snad ani necítil, že hřejí.
Tu LED žárovku jsem na Agilitku kupoval taky. Byla to tahle, když ji měli v Hadexu v akci za cca 120,- Kč. Momentálně není skladem, ale kdyby se do Chrastavy objevila, mohu ji koupit a dovézt.
Případně tuhle, má víc LEDek, ale je zbytečně drahá. Já jsem ji z Agilitky vytáhl a chci jí dát do Yagera, teda až příjdu na to, jak se dostat do světla.
Kdyby se mi to nepovedlo, mohl bych ti ji u Františka za 100,- přenechat. 
Tu LED žárovku jsem na Agilitku kupoval taky. Byla to tahle, když ji měli v Hadexu v akci za cca 120,- Kč. Momentálně není skladem, ale kdyby se do Chrastavy objevila, mohu ji koupit a dovézt.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Ten alternátor 240W při 5000 ot/min. bude asi tou největší slabinou Xcitingu. Tam to tchaiwanci dost podstřelili s nadimenzováním. Např. ten Ládínkův Burgman 650 má altík co dává 500W při 5000 ot/min. Moje Guzzina přestože na ní nejsou žádné okrasné žárovičky má k dispozici 350W. Triumph Strett Triple 675 dává 402W a třeba Rudovo BMW LT 1200 je taková pojízdná elektrárna tzn. 840W. 
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
To Gek> tak ať ti to odpojení pomůže ... i za cenu toho, že budeš mít teplé hefty vlastně na draka. K čemu jsou ale teplé hefty, když se neprojedeš, že? ...
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Taky by mě celkem zajímalo, jak "výkonný" altík máme na Downovi. Sice neplánuji žádné nadstandardní spotřebiče, ale pevně doufám, že u Downa se pánové poučili a tenhle parametr oproti XCT navýšili
Zatím startuju na první brnk, ale taky je to novátko 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Ještě by Geku možná pomohla výměna žárovky v předním světle, jestli tam máš H4, vyměnit ji za HS1. H4 je 55/60W, HS1 35/35W, rozměrově i patice jsou stejné a svítivost je podobná.
Pokud nejezdíš v noci, tak rozdíl nepoznáš.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km