Pneu našich miláčků
Tak moje Maxxiska je taky po 7tisících na značkách opotřebení. Už to spolu asi do zimy dojedeme.Nic dlouhého už neplánuji.A letos už jsem určenou částku na skůtra proinvestoval.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak po 4700 km mám vzorek nějak moc hluboký, takže asi hned tak měnit nebudu...
A to se na silnopůrky tak těším
Akorát přemýšlím, pokud by mi to vyšlo třeba na servisku po 10t km, tak jestli je lepší přivézt pneu do skútr servisu nebo si nechat udělat výměnu s vyvážením i montáží/demontáží v pneuservisu? Další variantou je pohrát si s demontáží sám a pak přinést do servisu jen kolo a novou pneu... montuju celkem rád, čas si udělám, jen abych to napoprvé zvládl.
Akorát přemýšlím, pokud by mi to vyšlo třeba na servisku po 10t km, tak jestli je lepší přivézt pneu do skútr servisu nebo si nechat udělat výměnu s vyvážením i montáží/demontáží v pneuservisu? Další variantou je pohrát si s demontáží sám a pak přinést do servisu jen kolo a novou pneu... montuju celkem rád, čas si udělám, jen abych to napoprvé zvládl.
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- viteon
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 292
- Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
taky mám ještě po asi 5800km slušný vzorek, celkově cca 4mm. Mám ale pocit, že značky minimálního vzorku jsou na 1mm a ne na předepsaných 1,6 - pletu se?
Naposledy upravil(a) viteon dne pon 02 zář 2013, 14:05, celkem upraveno 1 x.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Geku tak nevím, jestli to popíšu tak abys to pochopil, ale kdyby ne, ttak dovysvětlím ve SL. Dunlop Scoot smart má dlouhé vzorkové drážky od středu až ke kraji pneu. Kaučuk mezi rýhama je pak náchylnější na vyskákání (jako když jsou špatné tlumiče=vyskákaný vzorek), protože není zpěvněn nedrážkovanou částí gumy. Michelin Power Pure má vrásy kratší, tak doufám, že se ta teorie potvrdí.
Gandalfe, já demontuju a montuju sám, je jen potřeba momentový klíč s rozsahem 28, 35 a 120 N/m a zvládneš to v pohodě sám standartním nářadím
Gandalfe, já demontuju a montuju sám, je jen potřeba momentový klíč s rozsahem 28, 35 a 120 N/m a zvládneš to v pohodě sám standartním nářadím
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Honzo, těch 120 je předpokládám na osu. Zítra mě přijde silnopůrka , tak abych věděl. Dík.
-Tak už je doma. Made in Serbia,čili asi pečená u Savy. Mimochodem tu kupuje Mitas
http://ekonomika.idnes.cz/cesti-gumarni ... nomika_neh
-Tak už je doma. Made in Serbia,čili asi pečená u Savy. Mimochodem tu kupuje Mitas
http://ekonomika.idnes.cz/cesti-gumarni ... nomika_neh
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Místo původních pneu Kenda jsem, po 7600km, přezul na Michelin Power Pure SC. Subjektivně se mi jeví(po cca 200km) tak, že jsem přesedl na jiný stroj. Ochotněji jde do náklonu, v zatáčkách drží jako přibitý. Původní pneu sice měli ještě něco málo vzorku(rozhodně nebyly slítnutý až na značky), nicméně od předchozího majitele byly sjetý tak nějak divně - v náklonech byly gumy slyšet jako bych měl pneu z traktora
, za mokra měl skůtr na nerovnostech tendenci cestovat ze strany na stranu - jak zapršelo bylo to spíš trápení. Za mě tedy - MPP SC - úplně jiný požitek z jízdy 
Honda NC750X DCT(http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=107300), Kymco Downtown 300i(plexi Kymco MZO 153, kufr Kappa K53) prodáno
Jinak taky Jarda Kohout
Jinak taky Jarda Kohout
Myslím s po předchozích zkušenostech, že "vyskákaný" vzorek na bocích, bude je konci života i u těchto pneu.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
A není ten "hluk v náklonech" způsoben právě tím, že se pneu sjížděly primárně ve střední části běhounu a málo se ojížděly boky? Je pravda, že já taky nejsem mistrem velkých náklonů, ale myslím, že cíleným sjížděním boků se dá takovému hluku předejít nebo ho aspoň omezit. Ale tohle musí rozlousknout zkušenější piloti 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Má osobní zkušenost hlavně na přední pneu s podsekaným vzorkem. V 15 tisících jsem měnil obě pneu za silnopůrky (zatím velká spokojenost) u původních pneu byla ojetá pouze zadní a právě u přední jsem měl s vzorek jakš takš ale s podsekaným vzorkem tzn. že u drážek které šli napříč pneumatikou byla hloubka dezénu větší u první hrany a menší u druhé hrany drážky. výsledek byl dost zvláštní chování v náklonech a samozřejmě větší hlučnost. V servisu mi kluk co jezdí silniční motorky řekl že je to důsledek špatně projížděných zatáček. Lépe řečeno brzdění v náklonu kdy právě ta druhá hrana po směru jízdy dostává na frak. Takže rezimé zní pokud projíždíte zatáčky s rozmyslem a pod plynem jak se má, tak by jste se tomuto neduhu na pneumatikách měli vyhnout.
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel
Je to naprosto normální jev na těchto bočních lamelách vzorku. Jednoho dne vás to donutí gumu vyměnit i když nebude úplně sjetá. Řízení se stává časem čím dál tím víc nepříjemné, nakonec se budete bát pustit byť jen jedno řidítko a v zatáčkách ma stroj tendenci zavírat řidítka. Na rovině by se řidítka bez držení okamžitě rozkmitala. Po přezutí předku se jízdní vlastnosti neuvěřitelně zlepší. Takže jestli už někdo pozorujete popsané chování, netrapte se zbytečně, protože to bude pořád horší a požitek z jízdy žádný.
Dvousměsové gumice se zase mají tendenci sjíždět do střechy. Měkčí boky zmizí rychleji a mašina do zatáček úplně padá a hrozně blbě se narovnává. Děsně nepříjemné je tohle chování.

Dvousměsové gumice se zase mají tendenci sjíždět do střechy. Měkčí boky zmizí rychleji a mašina do zatáček úplně padá a hrozně blbě se narovnává. Děsně nepříjemné je tohle chování.

Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Teď jsi to trefil, to bylo přesně ono...jako bych Ti o tom vyprávěl 
Honda NC750X DCT(http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=107300), Kymco Downtown 300i(plexi Kymco MZO 153, kufr Kappa K53) prodáno
Jinak taky Jarda Kohout
Jinak taky Jarda Kohout
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
To Rosi> jo jo .. 120 Nm je na ose. Více v servisním manuálu. Chtěl jsem ti uložit obrázky na rajče, ale tak mi to nějak blbne, takže když tak mi pošli mejla do SZ a já ti pošlu obrázek s momentama přímo pro zadní kolo, mám to vyzobnuté z manuálu.
[/img]
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Přesně takovou zkušenost jsem měl u Biga. Dva zadky na jeden předek. A myslím že i u Kymčáka jsem to měl stejné. Na přední origo, dvě zadní. Tedy až na to, když mě přední Bridgestovna naprdla a vyhodil jsem obě.Gandalf píše:No vidíš a já žil v přesvědčení, že přední guma vydrží takřka dvojnásobek životnosti zadní...
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."