Pneu našich miláčků

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 10 zář 2014, 08:58

Honzo, "rozporuplné" je sice krásné české slovo, ale zkus to trošku rozvést. Myslím, že to zajímá většinu z nás :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 11 zář 2014, 07:32

Včera jsem spáchal cestou domů z práce menší zkratku (asi 100km) a musím říct, že jsou ty gumy jiné. Celou dobu jsem jel po suchu, kus po dálnici a zbytek vyhlídkou. Při rychlosti okolo 100 km/h mám pocit, jakoby celý Burák tančil lehce zprava doleva (v řádech páru milimetrů) i jsem zastavoval a kontroloval, jestli nemám defekt. Ne. Mám ale pocit, že podobné dojmy popisoval i Ladík, když ji obul na předek. Po včerejšku ale buď si to sedá a nebo si zvykám, dnes mi to už tak moc nepřišlo. Je fakt, že předchozí zadní guma měla už asi 6 cm plošku, takže to drželo stopu fest. No uvidím.
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 11 zář 2014, 09:15

Tak tak, první pocity po přezutí hrozné až nebezpečné ! Ale po pár desítkách ne piv, ale kilometrech je situace úplně někde jinde a sám jsem nedávno jednu levou zatáčku úmyslně překlopil, až stojánek škrtnul o asfalt :wink: čekal jsem to mnohem horší, i následky jsem si uvědomoval, ale na suchu už se s těmito pneu nebojím. A abych dělal podobný test na mokré silnici - nejsem blázen, kaskadér, Abrahám a další ... :lol: :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 11 zář 2014, 09:17

Kamarád na YZF když přezul, omyl pneu benzínem a lehce je odrhl šmirglem. To právě nahrazují provní kilometry právě s těmi divnými pocit.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 11 zář 2014, 09:35

Souhlas Geku, dělám to taky tak a navíc hned zkraje vždy na hrubozrnné silničky. Tam se guma načne a pak už jen samá pozitiva a výhody.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 11 zář 2014, 13:50

No přiznám se, že zdrsnění okrajů pneu taky zvažuju, ale zase si říkám, že nejezdím jak Rossi a že byť nová, ale guma připravená do provozu, nemůže při pohodové jízdě zradit. Překvapilo mě, že i skorem 400 kg Burák se mnou v sedle sebou mele jak nervózní dostihový kůň ve startovním boxu.
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 11 zář 2014, 18:10

Se silnopůrkou jsem problémy nemě a teď s přední dunlopkou taky ne a to jsem měl strach. Jen jsem ořezal všechny ty přetečené ostny po lisování,bo guma vypadalajak ježek.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 11 zář 2014, 20:54

Ta moje vypadá jako ježek normálně :shock: . Neměl bych ji taky ořezat?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 11 zář 2014, 21:20

Ježek má přece ostny a ne kostky Mildo :roll: :D
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 11 zář 2014, 21:23

Njn :-)
Obrázek
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 12 zář 2014, 07:57

Tak já pořád doufám, že si to sedne, ale hlavně, že nezradí, když budu nejvíc potřebovat :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » pát 12 zář 2014, 09:04

Neboj Honzíku, sedne. Už po 80 kilometrech jsem cítil hlavně přední kolo, že už je v normálu, samozřejmě to bylo za sucha, na jaře. Nakonec - jak jsme jeli Jouzíkov přes Vysočinu v těch zatáčkách bomby, to už bylo jiné kaféééé :lol: :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 15 zář 2014, 07:32

Ale jo, dnes jsem se na to cestou do práce soustředil a už mi to přijde jako normál. Najeto cca 150 km :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 15 zář 2014, 08:24

Já to měl se zadní Battlax na Downtownu taky tak. Jen původní Kenda už byla v kopru a uskakovala... Bridgestone byla lepší hned ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 16 zář 2014, 07:04

Včera jsem ty gumy zkoumal detailněji a je hodně velký rozdíl v povrchu gumy nejeté (tzv poserproužky) a jeté, kde ten "načnutý" kaučuk už od pohledu slibuje udržet skoro cokoliv. Takže teď se pomalounku budu soustředit na ztenčování "poserproužků", abych využil maximálně celý povrch pneu :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Odpovědět