Pneu našich miláčků
Tak už jsou doma, Heidenau K66. Dnes budou (doufám) i na skútru.
http://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#2442851
http://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#2442852
A pak se uvidí.
http://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#2442851
http://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#2442852
A pak se uvidí.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Podle fotky vypadají jako "držáky", tak nechť je to pravda a jsou ti v plískanicích oporou
A bacha kde to necháš přezout/vyvážit. Ne každý servis si poradí s precizním vyvážením zadního kola díky jeho drážkovanému náboji bez ložisek, bohužel 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Takže včera jsem zdemontoval kola, dnes je odvezl do Tišnova kde to přezuli a vyvážili a za dvě hodinky v garáži měl Downtown nové botičky. Hned jsem to vyvezl na krátkou projížďku - notoricky známou cestu do práce a zpět, celkem asi 10 km. Zde jsou první dojmy a pocity:
a) Jde lehce do zatáčky, skoro jako vloni Honda PCX 150 (taky Heidenau K66)
b) Dobře vyváženo, ale jel jsem max 110
c) V zatáčkách sedí výborně, jel jsem podle tachometru všechny zatáčky stejně jako s Kendama bez jakéhokoli špatného pocitu
d) Nezaznamenal jsem jedinou známku nestability, i když gumy byly "funglovky"
Uvidíme, zatím 10 km, takže zatím zcela subjektivní. Hlavní výhody by se měly projevit za špatného počasí.
a) Jde lehce do zatáčky, skoro jako vloni Honda PCX 150 (taky Heidenau K66)
b) Dobře vyváženo, ale jel jsem max 110
c) V zatáčkách sedí výborně, jel jsem podle tachometru všechny zatáčky stejně jako s Kendama bez jakéhokoli špatného pocitu
d) Nezaznamenal jsem jedinou známku nestability, i když gumy byly "funglovky"
Uvidíme, zatím 10 km, takže zatím zcela subjektivní. Hlavní výhody by se měly projevit za špatného počasí.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Za špatného počasí by to měl být sakra rozdíl k lepšímu.
Na origo Kendách, který ale odešly záhy, jsem si v dešti dovolil víc, než na jakýchkoli jiných dalších gumách. Ty máš rovnou dešťovky, tak bude bezva pocit.
Na origo Kendách, který ale odešly záhy, jsem si v dešti dovolil víc, než na jakýchkoli jiných dalších gumách. Ty máš rovnou dešťovky, tak bude bezva pocit.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Docela se těším. Ne, že bych miloval jízdu na mokru, ale na origo Kendách jsem se na mokru necítil nikdy dobře a letos už jsem si toho deště užil víc než dost a těch drobných uklouznutí taky. Na suchu si taky nemohu stěžovat, to docela šlo.
Trochu přemýšlím, jestli si ten pocit lehkosti padat do náklonu nevymýšlím, teď jsem tři dny jezdil autem (vnučky, školky, houbaření), to ale teprve zjistím, nakonec nejlépe ve Zlíně, s požehnáním nejvyššího raději za sucha.
Takže díky za reakce a bude-li nové zjištění tak dám vědět.
Trochu přemýšlím, jestli si ten pocit lehkosti padat do náklonu nevymýšlím, teď jsem tři dny jezdil autem (vnučky, školky, houbaření), to ale teprve zjistím, nakonec nejlépe ve Zlíně, s požehnáním nejvyššího raději za sucha.
Takže díky za reakce a bude-li nové zjištění tak dám vědět.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Mám radost za ten Tišňov a jinak přeji ať gumy sedí 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Bylo by neodpustitelné vynechat Jakattarovi speciální poděkování za typ na Tišnov. Děkuji a věřím, že pomůže i ostatním. Kromě zacpané objížďky z Brna vše proběhlo tak, jak by si to člověk představoval. Mechanik evidentně v obraze, vyvažovačka dynamická, mají vlastní přípravky na montáž kola na vyvažovačku. Mimořádný pozor si mechanik dával na možné poškození disku při demontáži. Kuželem vycentroval i zadní kolo do tisícihranu, takže běželo jak prut. Plochu pod lepenými závažíčky očistil benzínem, disk před montáží pečlivě natřel. Za půl hodinky hotovo, cena 510 plus jedna kovová dvoubarevná mechanikovi.
Dnes dalších 7 km cestou do práce, ta ochota jít do zatáčky je moc příjemná.
Dnes dalších 7 km cestou do práce, ta ochota jít do zatáčky je moc příjemná.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Fyzikální důvody proč je to tak jsem nestudoval, stačí mi jak to funguje. Mám najetou cestu z práce autem (auty najeto tak 3/4 milionu) a zatím jsem ji na skútru stejně rychle nedal (na skútru najeto něco přes 10 tis. km). Přesněji řečeno mám na mysli rychlost projetí jednotlivých zatáček.
Jsem zvědav, jestli se mi na nových gumách podaří. Ale ještě počkám než to budu zkoušet. Sice jsem odštípal gumové ostny, ale nesmirkoval ani neodstraňoval vosk, který tam prý je (někde jsem to v příspěvku četl).
Jsem zvědav, jestli se mi na nových gumách podaří. Ale ještě počkám než to budu zkoušet. Sice jsem odštípal gumové ostny, ale nesmirkoval ani neodstraňoval vosk, který tam prý je (někde jsem to v příspěvku četl).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Průběžná zpráva Heidenau K66 po asi 200 kilometrech :
Zvykám si na jinou motorku. Velmi labilní při malých rychlostech v kolonách, proplétání mezi auty jen velmi opatrné, nechávám si dost místa. V zatáčkách vyžaduje citlivější dávkování plynu. S Kendama se Downtown nechal do zatáčky trošku nutit, s Heidenau do nich padá. Přilnavost zatím bezchybná, pocit na mokru i suchu pozitivní.
Musím teď často jezdit autem a nemám moc času, takže první delší cesta bude Zlin.
Zvykám si na jinou motorku. Velmi labilní při malých rychlostech v kolonách, proplétání mezi auty jen velmi opatrné, nechávám si dost místa. V zatáčkách vyžaduje citlivější dávkování plynu. S Kendama se Downtown nechal do zatáčky trošku nutit, s Heidenau do nich padá. Přilnavost zatím bezchybná, pocit na mokru i suchu pozitivní.
Musím teď často jezdit autem a nemám moc času, takže první delší cesta bude Zlin.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak hlavně v sobotu na Buchlovákách moc nepadej do zatáček, ať se někam dostanem...
Promiň, musel jsem
Ale každý z nás tu ocení fundované hodnocení nejrůznějších značek pneu a tahle myslím patří mezi ty prémiové 
Promiň, musel jsem
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
No už se fakt těším. Přes Buchlováky jsem jel letos jen jednou, takže si je moc nepamatuji (= pojedu podle toho), ale v říjnu bych měl jet zase do Orlických hor na chalupu a tam to mám se zavřenýma očima. Asfalt, tráva, polní cesty, už bude asi takový typický podzim. Takže teprve potom si udělám názor. A samozřejmě se o něj rozdělím. Jestli bude fundovaný to ale pochybuji, ještě nemám (na skůtru) najeto tolik abych to o sobě tvrdil. Stále mi chybí ta nádrž mezi koleny i když už je to tolik let.
Nicméně zkusím tu přírodní překážku překonat jak nejlépe umím a udržet se v sedle .
Nicméně zkusím tu přírodní překážku překonat jak nejlépe umím a udržet se v sedle .
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Heidenau K66 po akci stručně (první delší jízda). Nevím, co bych napsal, drží na mokru (sobota) i na suchu (neděle). Asi jezdím tak pomalu, že bych si tam mohl namotat i hadr. Uvidíme co Orličky.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Prý "jezdím pomalu" ... to jsem viděl, jak jsi na TÉTO křižovatce při odbočování vlevo "vypálil" jak sidewinder z podkřídlového závěsu F-18 Hornetu
... tak tak, že jsem to satčil zaregistrovat 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp