Pneu našich miláčků

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » stř 17 zář 2014, 11:55

Tak už jsou doma, Heidenau K66. Dnes budou (doufám) i na skútru.
http://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#2442851
http://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#2442852
A pak se uvidí.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » stř 17 zář 2014, 12:04

A safra . To abych si pořídil ještě dvě kola :wink:
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 17 zář 2014, 15:37

Podle fotky vypadají jako "držáky", tak nechť je to pravda a jsou ti v plískanicích oporou :wink: A bacha kde to necháš přezout/vyvážit. Ne každý servis si poradí s precizním vyvážením zadního kola díky jeho drážkovanému náboji bez ložisek, bohužel :(
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » stř 17 zář 2014, 20:24

Takže včera jsem zdemontoval kola, dnes je odvezl do Tišnova kde to přezuli a vyvážili a za dvě hodinky v garáži měl Downtown nové botičky. Hned jsem to vyvezl na krátkou projížďku - notoricky známou cestu do práce a zpět, celkem asi 10 km. Zde jsou první dojmy a pocity:
a) Jde lehce do zatáčky, skoro jako vloni Honda PCX 150 (taky Heidenau K66)
b) Dobře vyváženo, ale jel jsem max 110
c) V zatáčkách sedí výborně, jel jsem podle tachometru všechny zatáčky stejně jako s Kendama bez jakéhokoli špatného pocitu
d) Nezaznamenal jsem jedinou známku nestability, i když gumy byly "funglovky"
Uvidíme, zatím 10 km, takže zatím zcela subjektivní. Hlavní výhody by se měly projevit za špatného počasí.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 17 zář 2014, 21:42

Za špatného počasí by to měl být sakra rozdíl k lepšímu.
Na origo Kendách, který ale odešly záhy, jsem si v dešti dovolil víc, než na jakýchkoli jiných dalších gumách. Ty máš rovnou dešťovky, tak bude bezva pocit.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » stř 17 zář 2014, 22:00

Docela se těším. Ne, že bych miloval jízdu na mokru, ale na origo Kendách jsem se na mokru necítil nikdy dobře a letos už jsem si toho deště užil víc než dost a těch drobných uklouznutí taky. Na suchu si taky nemohu stěžovat, to docela šlo.
Trochu přemýšlím, jestli si ten pocit lehkosti padat do náklonu nevymýšlím, teď jsem tři dny jezdil autem (vnučky, školky, houbaření), to ale teprve zjistím, nakonec nejlépe ve Zlíně, s požehnáním nejvyššího raději za sucha.
Takže díky za reakce a bude-li nové zjištění tak dám vědět.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 18 zář 2014, 00:15

Mám radost za ten Tišňov a jinak přeji ať gumy sedí :)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » čtv 18 zář 2014, 07:32

Bylo by neodpustitelné vynechat Jakattarovi speciální poděkování za typ na Tišnov. Děkuji a věřím, že pomůže i ostatním. Kromě zacpané objížďky z Brna vše proběhlo tak, jak by si to člověk představoval. Mechanik evidentně v obraze, vyvažovačka dynamická, mají vlastní přípravky na montáž kola na vyvažovačku. Mimořádný pozor si mechanik dával na možné poškození disku při demontáži. Kuželem vycentroval i zadní kolo do tisícihranu, takže běželo jak prut. Plochu pod lepenými závažíčky očistil benzínem, disk před montáží pečlivě natřel. Za půl hodinky hotovo, cena 510 plus jedna kovová dvoubarevná mechanikovi.
Dnes dalších 7 km cestou do práce, ta ochota jít do zatáčky je moc příjemná.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 18 zář 2014, 07:56

Tyhle gumy mají milion drážek a tedy malou smekací novou plochu. Proto se ti na nich jede hned s dobrým pocitem.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » čtv 18 zář 2014, 12:07

Fyzikální důvody proč je to tak jsem nestudoval, stačí mi jak to funguje. Mám najetou cestu z práce autem (auty najeto tak 3/4 milionu) a zatím jsem ji na skútru stejně rychle nedal (na skútru najeto něco přes 10 tis. km). Přesněji řečeno mám na mysli rychlost projetí jednotlivých zatáček.
Jsem zvědav, jestli se mi na nových gumách podaří. Ale ještě počkám než to budu zkoušet. Sice jsem odštípal gumové ostny, ale nesmirkoval ani neodstraňoval vosk, který tam prý je (někde jsem to v příspěvku četl).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » úte 23 zář 2014, 21:10

Průběžná zpráva Heidenau K66 po asi 200 kilometrech :
Zvykám si na jinou motorku. Velmi labilní při malých rychlostech v kolonách, proplétání mezi auty jen velmi opatrné, nechávám si dost místa. V zatáčkách vyžaduje citlivější dávkování plynu. S Kendama se Downtown nechal do zatáčky trošku nutit, s Heidenau do nich padá. Přilnavost zatím bezchybná, pocit na mokru i suchu pozitivní.
Musím teď často jezdit autem a nemám moc času, takže první delší cesta bude Zlin.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 24 zář 2014, 05:34

Tak hlavně v sobotu na Buchlovákách moc nepadej do zatáček, ať se někam dostanem... :wink:
Promiň, musel jsem :oops: Ale každý z nás tu ocení fundované hodnocení nejrůznějších značek pneu a tahle myslím patří mezi ty prémiové :)
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » stř 24 zář 2014, 18:27

No už se fakt těším. Přes Buchlováky jsem jel letos jen jednou, takže si je moc nepamatuji (= pojedu podle toho), ale v říjnu bych měl jet zase do Orlických hor na chalupu a tam to mám se zavřenýma očima. Asfalt, tráva, polní cesty, už bude asi takový typický podzim. Takže teprve potom si udělám názor. A samozřejmě se o něj rozdělím. Jestli bude fundovaný to ale pochybuji, ještě nemám (na skůtru) najeto tolik abych to o sobě tvrdil. Stále mi chybí ta nádrž mezi koleny i když už je to tolik let.
Nicméně zkusím tu přírodní překážku překonat jak nejlépe umím a udržet se v sedle . :D
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 707
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » ned 28 zář 2014, 19:37

Heidenau K66 po akci stručně (první delší jízda). Nevím, co bych napsal, drží na mokru (sobota) i na suchu (neděle). Asi jezdím tak pomalu, že bych si tam mohl namotat i hadr. Uvidíme co Orličky.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 29 zář 2014, 07:52

Prý "jezdím pomalu" ... to jsem viděl, jak jsi na TÉTO křižovatce při odbočování vlevo "vypálil" jak sidewinder z podkřídlového závěsu F-18 Hornetu :D :D :D ... tak tak, že jsem to satčil zaregistrovat :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Odpovědět