Kymco Vitality potřebuju poradit
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Máš recht, ale Oskar psal na přikrytí proti prachu, tak na to stačí i ta nejlevnější
.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Neznám, ale nebál bych se ji 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Mě přesně toto dělaly první válečky, které už měly plochy.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Pozoruješ vynechávání motoru, nebo jenom cukání při rozjezdu, nebo akceleraci z malé rychlosti ? Jestliže motor běží plynule bez vynechávání, jsou na vině s největší pravděpodobností vyšoupané plošky na válečkách. Škoda, že nevíš, jak se skůtr choval, když byly válečky nové. Já jsem tyto neblahé změny začal pozorovat cca po 7500 km. Měnil jsem je i s řemenem v 8800 km, ale dlužno dodat, že řemen byl ještě v hodně dobré kondici.
Jestli máš někde poblíž delší prudký kopec, zkus tohle. Rozjeď se proti němu a bedlivě pozoruj jak se chová variátor v závislosti na otáčkách motoru. Když jsou válečky v cajku, motor drží stále stejné otáčky, ačkoliv zpomaluješ. To je správně. Válečky s ploškama nenechají variátor správně změnit převodový poměr a v praxi to znamená, že s rychlostí klesají i otáčky motoru mimo pásmo optimálního výkonu. Hodně slítané válečky nakonec způsobí i to, že takovej krpál nemusíš vůbec vyjet.
Jestli máš někde poblíž delší prudký kopec, zkus tohle. Rozjeď se proti němu a bedlivě pozoruj jak se chová variátor v závislosti na otáčkách motoru. Když jsou válečky v cajku, motor drží stále stejné otáčky, ačkoliv zpomaluješ. To je správně. Válečky s ploškama nenechají variátor správně změnit převodový poměr a v praxi to znamená, že s rychlostí klesají i otáčky motoru mimo pásmo optimálního výkonu. Hodně slítané válečky nakonec způsobí i to, že takovej krpál nemusíš vůbec vyjet.
Motor byl studenej a venku bylo okolo 3 až 4 stupňů. A dokonce když jsem jel tak mi namrzala pára na plexiskle u helmy. Skútr má najeto poctivých okolo 2400 km cca. Jde úplně krásně za plynem má na padesátku opravdu silné zrychlení a jede i do prudkého kopce okolo 50 km A to bez jakýchkoli problémů. A to mám 102kg. Při té akceleraci to je takové jako když máte u auta špatně vyvážené kola
. Ještě mě napadlo že jsem teď vyměnil novou svíčku a tohle byla má první jízda s ní. Když jsem před pár dny skútr kupoval tak to i -10 stupních nedělalo . Dal jsem tam svíčku jakou píše výrobce a to NGK BR-8HSA .Ale před tím tam byla NGK BR-8HS !! A ta měla kratší ten jiskřící hrot. Ještě mě napadlo na kolik foukáte gumy??
P.S: motor ale nevynechával a chytnul na první našlápnutí . Je to takové cukavé chvění při rozjezdu z nižších otáček do vysokých ale při vyšší rychlosti to nedělá vůbec a jde krásně za plynem .
Ještě mě napadlo že jsem čistil vzduchoví filtr je tam molitan. Vypral jsem ho jarové vodě nechal uschnout a poté na něj nakapal olej do benzínu od repsolu a pořádně vmasíroval
P.S: motor ale nevynechával a chytnul na první našlápnutí . Je to takové cukavé chvění při rozjezdu z nižších otáček do vysokých ale při vyšší rychlosti to nedělá vůbec a jde krásně za plynem .
Ještě mě napadlo že jsem čistil vzduchoví filtr je tam molitan. Vypral jsem ho jarové vodě nechal uschnout a poté na něj nakapal olej do benzínu od repsolu a pořádně vmasíroval
Na tyhle molitanové vložky olej nepatří !!! Snižuje průchodnost a nějakej se ti tam sám dostane od karburátoru. Vyprat, vysušit a instalovat. S těma svíčkama to je hrozná magie zvlášť u dvoutaktu, takže bych tam dal tu co tam být podle manuálu. Musím přiznat, že se mi taky lecos při teplotách pod bodem mrazu nezdá, ale vždycky se to srovná když se motor ohřeje. Prsty by v tom mohl mít taky automatický elektrický sitič.
Ještě mě napadá, že takové jemňounké mechanické poškubávání produkuje řemen jak nabíhá po řemenicích variátoru.
Ještě mě napadá, že takové jemňounké mechanické poškubávání produkuje řemen jak nabíhá po řemenicích variátoru.
Dneska mi přišel originální filtr zabalenej v igelitu a ten je teda dost znatelně impregnovaný olejem. Je to teda určitě ten na ty filtry. Ale už mi řekli dva na sobě nezávazní servisáci, že to taky tak dělaj. Taky jsem dneska byl u jednoho pána, kterej zrovna servisoval Kymco Agility 50 4t a normálně jsem nevěřil jak může 4T jet. Taky jsem u něj viděl kompletní Italskou sadu variátoru, válečky a kontrastní pružinu a tak si říkám že až bude čas tak jí tam taky dám. Ale musím říct, že to kvůli rychlosti určitě nedělám. Ale prej to bude mít lepší rozjezd. S tím vrněním počkám, až bude tepleji a když to nepomůže tak sundám kryt a podívám se na variátor a válečky. Ale dneska jsem viděl originální, které měly najeto tak kolem 3500 km a byly naprosto v pohodě. Oni jsou ty originál dost tvrdé, ale nejsou už tak dobře vycentrované na střed ale jinak v pohodě.
Naposledy upravil(a) Oskar 78 dne sob 25 úno 2012, 13:34, celkem upraveno 3 x.
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Viděl se píše měkké i a na molitanové filtry je speciální olej. Jiný by se na filtr lít neměl.
Olej na filtry
Olej na filtry
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
I am Sorry
Už je vše opraveno. Vloudilo se jen malé nedopatření. Jen chci říct, že se s tím olejem moc nadělá
O tom oleji na filtr mi řekli lidi od Yamahy a i ti co opravují věhlasné značky. Nesmějí to doporučovat, ale nic s tím nezkazím. A není to žádné M2T ale Repsol. Ale nemusíte mě následovat do toho nikoho nenutím. 
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec, gramaticky vše sice není opraveno, ale nejsme zde žádní učitelé a nemáme v popisu práce - chybujícího upozorňovat. Občas nám všem NĚCO ulítne, podstata ovšem zůstává - věnovat se danému tématu. S tím filtrem: od výrobce je trošku mastnější a je to kvůli trvanlivosti molitanu, který jak známo - po delší době strávené ve skladu - osychá, kornatí, drolí se a chcípáOskar 78 píše:I am SorryUž je vše opraveno. Vloudilo se jen malé nedopatření. Jen chci říct, že se s tím olejem moc nadělá
O tom oleji na filtr mi řekli lidi od Yamahy a i ti co opravují věhlasné značky. Nesmějí to doporučovat, ale nic s tím nezkazím. A není to žádné M2T ale Repsol. Ale nemusíte mě následovat do toho nikoho nenutím.
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Já vím. Každému občas ulítne. Nepsal jsem to abych byl za chytráka, nebo z někoho dělal blbce, ale bylo to hodně okaté. Navíc mě trochu štve, že si píšeme s někým, komu nestojíme za to, aby si alespoň trochu vyplnil svůj profil. Nevíme nic. Kolik mu je, odkud zhruba je, žádné podrobnosti, jen pár základních údajů by být mohlo. Jinak nemám ve zvyku někoho opravovat. Tak to jen na vysvětlenou.
Myslím, si, že molitanové filtry by se měli mazat. Váže to na sebe prach. Alespoň takhle jsme to vždy dělali. Je ale možné, že doba pokročila a je to jinak. Je třeba poslechnout rady výrobce.
To chvění myslím si nebude motorové. Buď válečky, nebo spojkové pakny.
Myslím, si, že molitanové filtry by se měli mazat. Váže to na sebe prach. Alespoň takhle jsme to vždy dělali. Je ale možné, že doba pokročila a je to jinak. Je třeba poslechnout rady výrobce.
To chvění myslím si nebude motorové. Buď válečky, nebo spojkové pakny.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."