Kymco Vitality potřebuju poradit

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 13 úno 2012, 19:36

Máš recht, ale Oskar psal na přikrytí proti prachu, tak na to stačí i ta nejlevnější ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2584
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » pon 13 úno 2012, 19:50

Na to stačí i velký igelitový pytel za pár korun.
Slyším na jméno RUDA

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pon 13 úno 2012, 19:50


Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 13 úno 2012, 20:06

Neznám, ale nebál bych se ji ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » stř 22 úno 2012, 20:45

Můžu se zeptat ? Nevim jestli se to už někomu stalo ale dnes jsem vyjel a byly tak 4 stupně nad nulou a v nižších otáčkách to při jízdě pocukávalo a vibrovalo ale ve větších to bylo ok a jelo to jako ďábel. Tachometr ukazoval přes 70km . A do kopce v pohodě 55km.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 22 úno 2012, 21:04

Studený, nebo zahřátý motor?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » stř 22 úno 2012, 21:22

Mě přesně toto dělaly první válečky, které už měly plochy.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 23 úno 2012, 07:31

Pozoruješ vynechávání motoru, nebo jenom cukání při rozjezdu, nebo akceleraci z malé rychlosti ? Jestliže motor běží plynule bez vynechávání, jsou na vině s největší pravděpodobností vyšoupané plošky na válečkách. Škoda, že nevíš, jak se skůtr choval, když byly válečky nové. Já jsem tyto neblahé změny začal pozorovat cca po 7500 km. Měnil jsem je i s řemenem v 8800 km, ale dlužno dodat, že řemen byl ještě v hodně dobré kondici.
Jestli máš někde poblíž delší prudký kopec, zkus tohle. Rozjeď se proti němu a bedlivě pozoruj jak se chová variátor v závislosti na otáčkách motoru. Když jsou válečky v cajku, motor drží stále stejné otáčky, ačkoliv zpomaluješ. To je správně. Válečky s ploškama nenechají variátor správně změnit převodový poměr a v praxi to znamená, že s rychlostí klesají i otáčky motoru mimo pásmo optimálního výkonu. Hodně slítané válečky nakonec způsobí i to, že takovej krpál nemusíš vůbec vyjet.

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » čtv 23 úno 2012, 16:50

Motor byl studenej a venku bylo okolo 3 až 4 stupňů. A dokonce když jsem jel tak mi namrzala pára na plexiskle u helmy. Skútr má najeto poctivých okolo 2400 km cca. Jde úplně krásně za plynem má na padesátku opravdu silné zrychlení a jede i do prudkého kopce okolo 50 km A to bez jakýchkoli problémů. A to mám 102kg. Při té akceleraci to je takové jako když máte u auta špatně vyvážené kola :? . Ještě mě napadlo že jsem teď vyměnil novou svíčku a tohle byla má první jízda s ní. Když jsem před pár dny skútr kupoval tak to i -10 stupních nedělalo . Dal jsem tam svíčku jakou píše výrobce a to NGK BR-8HSA .Ale před tím tam byla NGK BR-8HS !! A ta měla kratší ten jiskřící hrot. Ještě mě napadlo na kolik foukáte gumy??
P.S: motor ale nevynechával a chytnul na první našlápnutí . Je to takové cukavé chvění při rozjezdu z nižších otáček do vysokých ale při vyšší rychlosti to nedělá vůbec a jde krásně za plynem .
Ještě mě napadlo že jsem čistil vzduchoví filtr je tam molitan. Vypral jsem ho jarové vodě nechal uschnout a poté na něj nakapal olej do benzínu od repsolu a pořádně vmasíroval

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 24 úno 2012, 13:21

Na tyhle molitanové vložky olej nepatří !!! Snižuje průchodnost a nějakej se ti tam sám dostane od karburátoru. Vyprat, vysušit a instalovat. S těma svíčkama to je hrozná magie zvlášť u dvoutaktu, takže bych tam dal tu co tam být podle manuálu. Musím přiznat, že se mi taky lecos při teplotách pod bodem mrazu nezdá, ale vždycky se to srovná když se motor ohřeje. Prsty by v tom mohl mít taky automatický elektrický sitič.
Ještě mě napadá, že takové jemňounké mechanické poškubávání produkuje řemen jak nabíhá po řemenicích variátoru.

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pát 24 úno 2012, 20:18

Dneska mi přišel originální filtr zabalenej v igelitu a ten je teda dost znatelně impregnovaný olejem. Je to teda určitě ten na ty filtry. Ale už mi řekli dva na sobě nezávazní servisáci, že to taky tak dělaj. Taky jsem dneska byl u jednoho pána, kterej zrovna servisoval Kymco Agility 50 4t a normálně jsem nevěřil jak může 4T jet. Taky jsem u něj viděl kompletní Italskou sadu variátoru, válečky a kontrastní pružinu a tak si říkám že až bude čas tak jí tam taky dám. Ale musím říct, že to kvůli rychlosti určitě nedělám. Ale prej to bude mít lepší rozjezd. S tím vrněním počkám, až bude tepleji a když to nepomůže tak sundám kryt a podívám se na variátor a válečky. Ale dneska jsem viděl originální, které měly najeto tak kolem 3500 km a byly naprosto v pohodě. Oni jsou ty originál dost tvrdé, ale nejsou už tak dobře vycentrované na střed ale jinak v pohodě.
Naposledy upravil(a) Oskar 78 dne sob 25 úno 2012, 13:34, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 24 úno 2012, 21:21

Viděl se píše měkké i a na molitanové filtry je speciální olej. Jiný by se na filtr lít neměl.
Olej na filtry
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » sob 25 úno 2012, 11:17

I am Sorry :wink: Už je vše opraveno. Vloudilo se jen malé nedopatření. Jen chci říct, že se s tím olejem moc nadělá :shock: O tom oleji na filtr mi řekli lidi od Yamahy a i ti co opravují věhlasné značky. Nesmějí to doporučovat, ale nic s tím nezkazím. A není to žádné M2T ale Repsol. Ale nemusíte mě následovat do toho nikoho nenutím. :D

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 25 úno 2012, 12:46

Oskar 78 píše:I am Sorry :wink: Už je vše opraveno. Vloudilo se jen malé nedopatření. Jen chci říct, že se s tím olejem moc nadělá :shock: O tom oleji na filtr mi řekli lidi od Yamahy a i ti co opravují věhlasné značky. Nesmějí to doporučovat, ale nic s tím nezkazím. A není to žádné M2T ale Repsol. Ale nemusíte mě následovat do toho nikoho nenutím. :D
Zdarec, gramaticky vše sice není opraveno, ale nejsme zde žádní učitelé a nemáme v popisu práce - chybujícího upozorňovat. Občas nám všem NĚCO ulítne, podstata ovšem zůstává - věnovat se danému tématu. S tím filtrem: od výrobce je trošku mastnější a je to kvůli trvanlivosti molitanu, který jak známo - po delší době strávené ve skladu - osychá, kornatí, drolí se a chcípá :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 25 úno 2012, 14:05

Já vím. Každému občas ulítne. Nepsal jsem to abych byl za chytráka, nebo z někoho dělal blbce, ale bylo to hodně okaté. Navíc mě trochu štve, že si píšeme s někým, komu nestojíme za to, aby si alespoň trochu vyplnil svůj profil. Nevíme nic. Kolik mu je, odkud zhruba je, žádné podrobnosti, jen pár základních údajů by být mohlo. Jinak nemám ve zvyku někoho opravovat. Tak to jen na vysvětlenou.

Myslím, si, že molitanové filtry by se měli mazat. Váže to na sebe prach. Alespoň takhle jsme to vždy dělali. Je ale možné, že doba pokročila a je to jinak. Je třeba poslechnout rady výrobce.
To chvění myslím si nebude motorové. Buď válečky, nebo spojkové pakny.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět