Pomoc po výměně variátoru
Já jsem měl na chlup stejný problém:po výměně kontrastky za novou(modrá 1000)jsem nebyl schopen varec doladit.Řešil jsem to tak,že jsem si vybral na silnici dva úseky,jeden rovný a druhý do kopce no a pak stačilo už jen vzít stopky ,tužku a papír a každý úsek projet s různou gramáží válečků popř.s jejich kombinací.Časy jsem si vždycky zapsal a podle výsledků zvolil tu nejptimálnější gramáž. 
O tomto řešení jsem přemýšlel taky,ale nakonec jsem dal na pocit. A asi jsem udělal dobře,páč už mám na poslední verzi najeto 150km a jsem maximálně spokojen. DO kopce to jede dobře a na rovince to holt dýl trvá než se to dostane z 65 na 70 (ale kdybych ubral něco ze své prostorové výraznosti bylo by to asi o dost rychlejší).Ale páč většinou konám jízdy do 10 km,tak je to salám. A jestli díky tomu pojedu do Číhoště o půl hodinky dýl už mě taky nezabijetrotl píše:Já jsem měl na chlup stejný problém:po výměně kontrastky za novou(modrá 1000)jsem nebyl schopen varec doladit.Řešil jsem to tak,že jsem si vybral na silnici dva úseky,jeden rovný a druhý do kopce no a pak stačilo už jen vzít stopky ,tužku a papír a každý úsek projet s různou gramáží válečků popř.s jejich kombinací.Časy jsem si vždycky zapsal a podle výsledků zvolil tu nejptimálnější gramáž.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
V 65 už by měl být variátor stejně plně otevřený, jen se ještě zvyšují otáčky do omezovače ...mulah píše:... na rovince to holt dýl trvá než se to dostane z 65 na 70 ...
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Hele kucí. Mylíte že je možný, aby po měsíci a půl (700km) mi odešla kontrastka???
Poslední týden totiž pozoruju, že to nějak hůře akceleruje,do kopce blbě podřazuje a čím dál tím víc začíná podtáčet motor.
To vše by vyřešily určitě lehčí válečky,který mám a dát je tam je otázka půl hodinky i s cestou do garáže. Jenže jestli je to kontrastka,tak to na dlouho nepomůže a myslete na to,že za týden pojedu Zátohu.
Je pravda že je tam "modrá" asi ne moc kvalitní pružina která byla asi za 80kč. ALe po 700km???
Jde o to že když dneska objednám novou,přijde ve středu a zmáknu jí namontovat i zajet
Poslední týden totiž pozoruju, že to nějak hůře akceleruje,do kopce blbě podřazuje a čím dál tím víc začíná podtáčet motor.
To vše by vyřešily určitě lehčí válečky,který mám a dát je tam je otázka půl hodinky i s cestou do garáže. Jenže jestli je to kontrastka,tak to na dlouho nepomůže a myslete na to,že za týden pojedu Zátohu.
Je pravda že je tam "modrá" asi ne moc kvalitní pružina která byla asi za 80kč. ALe po 700km???
Jde o to že když dneska objednám novou,přijde ve středu a zmáknu jí namontovat i zajet
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Přišlo to skokově, nebo se to zhoršuje postupně? Je totiž možné, že ti praskla a opřela se o další závit na pružině. Ovšem jestli se to zhoršuje postupně, tak je ta kontrastka paskvil. V obou případech doporučuji Venco vyměnit za něco značkovějšího, abys z cesty do zátoky neměl horor se spoustou pěších přesunů a to bez p.dele.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Právě že postupně. A nejvíc se to projevuje při ohřátým motoru.
Když valím třeba do Varů (8km) tak je to ještě dobrý. Ale když dál,kolem Těch 20km tak už je to dost znát - kopec co jsem valil 45,se teď škrábu 35.
Ještě mi poraď jakou. Mám tam variátor "Naraku sport" a originál pružinu (6g válečky) jsem vyměnil za nějakou "modrou plus 1000ot" (7.56g válečky) v sadě se žlutou za 150kč.
S válečkam je to v cajku,mám testovací sadu a jsem s ní schopen dát dohromady jakoukoliv gramáž od 5g do 8.5g
Kdybys mi sem hodil odkaz,bylo by super ať můžu hned objednávat.
Děkuju
Když valím třeba do Varů (8km) tak je to ještě dobrý. Ale když dál,kolem Těch 20km tak už je to dost znát - kopec co jsem valil 45,se teď škrábu 35.
Ještě mi poraď jakou. Mám tam variátor "Naraku sport" a originál pružinu (6g válečky) jsem vyměnil za nějakou "modrou plus 1000ot" (7.56g válečky) v sadě se žlutou za 150kč.
S válečkam je to v cajku,mám testovací sadu a jsem s ní schopen dát dohromady jakoukoliv gramáž od 5g do 8.5g
Kdybys mi sem hodil odkaz,bylo by super ať můžu hned objednávat.
Děkuju
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Chlapče zlatá, teď nejsem schopen z mobilu kloudně surfovat, ale prostě mrkni do starších příspěvků a tam jsme probírali co a jak s tím barevným značením. Toho se drž a objednej materiál pokud možno od stejného výrobce (Naraku), jako máš variátor. Zjednodušeně řečeno: kup minimálně dvě tvrdší pružiny, zbytek dotáhneš na válečkách.
Podle barvy současné pružiny bych nic neřešil, naprosto jasný šmejd. Utahala se dřív než příslovečné kotě. Moc mě mrzí, že se ti tohle děje zrovna tejden před srazem, ale bojuj Vendo, nenech se odradit, bude to v poho.
Podle barvy současné pružiny bych nic neřešil, naprosto jasný šmejd. Utahala se dřív než příslovečné kotě. Moc mě mrzí, že se ti tohle děje zrovna tejden před srazem, ale bojuj Vendo, nenech se odradit, bude to v poho.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Mě se to s tou původní/origo kontrastkou stalo při 10 000km. Před dovčou s Trotlíkem vše ok, po to prostě přestalo jezdit a průběh byl stejně jako u tebe
. Já při jednom vyměnil i spojkové pružinky, ale tím, že jsem už měl Downtown, lazení jsem už moc nedal.
.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Jo a ještě nářadí sebou budu tahat....
Dojet dojedu,otázka je za jak dlouho.
ALe kdybyste kucí věděli,jakou jsem měl radost z toho že mi to jede. Táta i žena má se mi furt smály, že se v tom víc vrtám než jezdim. A když už konečně začínám víc jezdit než se vrtat, tak tohle.
Nebejt to před zátokou tak na to asi hodím bobek,dojezdil bych sezonu a poladil bych přes zimu. ale takhle....
Dojet dojedu,otázka je za jak dlouho.
ALe kdybyste kucí věděli,jakou jsem měl radost z toho že mi to jede. Táta i žena má se mi furt smály, že se v tom víc vrtám než jezdim. A když už konečně začínám víc jezdit než se vrtat, tak tohle.
Nebejt to před zátokou tak na to asi hodím bobek,dojezdil bych sezonu a poladil bych přes zimu. ale takhle....
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500