PMR, bluetooth - vše co se týká komunikace
Jojo, jet za Trotlíkem ve chvíli, kdy vám chce něco říct, je opravdu zážitek.

Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Pavle a jak jsi dopadl s tou F3/Tribe a tím vším, co jsi plánoval?
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Já teď dával nabíjet všechnu komunikaci. A byl jsem mile překvapený, že se mi Tribe s F4 hnedka spárovaly.
Takže jak se jednou F4 s něčím spáří, pamatuje si to. Telefon, navigace, Tribe, F3 už nemusím pářit.
Takže jak se jednou F4 s něčím spáří, pamatuje si to. Telefon, navigace, Tribe, F3 už nemusím pářit.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Takže jsem se dnes dostal k testování komunikace. Testoval jsem svoji Givi I301B spolu s Jáchyho zapůjčenými Interphone F3S a Interphone Tribe.
1) Givi I301B + Interphone F3S => funkce interkom
Spárování (podle návodů výrobců) proběhlo v podstatě na prvý pokus, akorát trvalo cca 20 sekund. Po spárováni se automaticky ihned navázalo spojení. Ukončit spojení se však dalo jen z Givi, z F3 se to nedařilo. Opětovné navázání spojení z Givi začalo do 2 sekund od stisku tlačítka na Givi, aniž by se cokoliv dělalo na F3. Začít spojení z F3 se mi však nepodařilo. V návodu bylo stiknout a podržet MTF tlačítko na 3 sekundy. V F3 to sice píplo, ale spojení se nenavázalo. Po vypnutí a opětovném zapnutí F3 spojení dále fungovalo (nebylo třeba nové párování). Po vypnutí a opětovném zapnutí Givi však už spojení nešlo navázat (bylo třeba obě vypnout a znovu spárovat).
Shrnutí: Po spárování Givi a F3 spojení interkomem funguje jen na požadavek Givi a to do doby, než se Givi úplně vypne. Pak je nutné nové spárování.
2) Givi I301B + Interphone Tribe => bezdrátová PMR v helmě
Spárování (podle návodů výrobců) proběhlo na první pokus během pár sekund. Chvilku se mi nedařilo spustit vysílání automaticky aktivované hlasem. Musel jsem zavřít helmu (sklopku) a mluvit docela nahlas. Pak pomohlo dát si mikrofon těsně k puse. Možná to chtělo jen seřídit citlivost na Tribe, ale jednak jsem to nechtěl Jáchymu rozštelovat a druhak v obýváku byl relativní klid, při hluku za jízdy to asi bude ok. Takže potom, co jsem se naučil mluvit hlasitě, už vše fungovalo. Tribe využívá spojení interkomu, takže je samozřejmě možné přepnout na mobil a pak se opět vráti k Tribe, případně na čas spojení ukončit, pošetřit tak akumulátor a pak opět spojení aktivovat stejným způsobem, jako při spojení přes interkom s F3. A co je důležité, po vypnutí a opětovném zapnutí Givi i Tribe (na střídačku i současně) zůstaly spárovány !!!
Shrnutí: Po prvotním spárování s Givi funguje Tribe podle mě úplně stejně, jako z Interphonem F3/4/5. A žádné další párování není potřeba.
Po úspěšném spárování Givi s Tribe jsem zkusil znovu spárovat Givi s F3. F3 se napárovala na druhý kanál interkomu. To znamená, že v jednu chvíli je možné mít "v pohotovosti" handsfree mobilu, MP3 v mobilu (GPS v mobilu - u Samsung Glaxy S2 i současně s MP3), PMR Tribe a interkom s F3. Výběr jednotlivých zařízení se pak jen přepíná dvěmi tlačítky na Givi. Z Givi se zároveň dá vytočit poslední volané číslo z mobilu, spustit a zastavit přehrávání MP3 a posouvat skladby vpřed i vzad na MP3. Samozřejmostí je možnost regulace hlasitosti ve všech režimech.
Celkové shrnutí: Za 4.000,- Kč (2.000,- Givi I301B + 2.000,- Interphone Tribe) se dá pořídit kompletní bluetooth komunikace na moto pro jednoho jezdce.
Takže jsem moc mile překvapen a určitě spokojen.

1) Givi I301B + Interphone F3S => funkce interkom
Spárování (podle návodů výrobců) proběhlo v podstatě na prvý pokus, akorát trvalo cca 20 sekund. Po spárováni se automaticky ihned navázalo spojení. Ukončit spojení se však dalo jen z Givi, z F3 se to nedařilo. Opětovné navázání spojení z Givi začalo do 2 sekund od stisku tlačítka na Givi, aniž by se cokoliv dělalo na F3. Začít spojení z F3 se mi však nepodařilo. V návodu bylo stiknout a podržet MTF tlačítko na 3 sekundy. V F3 to sice píplo, ale spojení se nenavázalo. Po vypnutí a opětovném zapnutí F3 spojení dále fungovalo (nebylo třeba nové párování). Po vypnutí a opětovném zapnutí Givi však už spojení nešlo navázat (bylo třeba obě vypnout a znovu spárovat).
Shrnutí: Po spárování Givi a F3 spojení interkomem funguje jen na požadavek Givi a to do doby, než se Givi úplně vypne. Pak je nutné nové spárování.
2) Givi I301B + Interphone Tribe => bezdrátová PMR v helmě
Spárování (podle návodů výrobců) proběhlo na první pokus během pár sekund. Chvilku se mi nedařilo spustit vysílání automaticky aktivované hlasem. Musel jsem zavřít helmu (sklopku) a mluvit docela nahlas. Pak pomohlo dát si mikrofon těsně k puse. Možná to chtělo jen seřídit citlivost na Tribe, ale jednak jsem to nechtěl Jáchymu rozštelovat a druhak v obýváku byl relativní klid, při hluku za jízdy to asi bude ok. Takže potom, co jsem se naučil mluvit hlasitě, už vše fungovalo. Tribe využívá spojení interkomu, takže je samozřejmě možné přepnout na mobil a pak se opět vráti k Tribe, případně na čas spojení ukončit, pošetřit tak akumulátor a pak opět spojení aktivovat stejným způsobem, jako při spojení přes interkom s F3. A co je důležité, po vypnutí a opětovném zapnutí Givi i Tribe (na střídačku i současně) zůstaly spárovány !!!
Shrnutí: Po prvotním spárování s Givi funguje Tribe podle mě úplně stejně, jako z Interphonem F3/4/5. A žádné další párování není potřeba.
Po úspěšném spárování Givi s Tribe jsem zkusil znovu spárovat Givi s F3. F3 se napárovala na druhý kanál interkomu. To znamená, že v jednu chvíli je možné mít "v pohotovosti" handsfree mobilu, MP3 v mobilu (GPS v mobilu - u Samsung Glaxy S2 i současně s MP3), PMR Tribe a interkom s F3. Výběr jednotlivých zařízení se pak jen přepíná dvěmi tlačítky na Givi. Z Givi se zároveň dá vytočit poslední volané číslo z mobilu, spustit a zastavit přehrávání MP3 a posouvat skladby vpřed i vzad na MP3. Samozřejmostí je možnost regulace hlasitosti ve všech režimech.
Celkové shrnutí: Za 4.000,- Kč (2.000,- Givi I301B + 2.000,- Interphone Tribe) se dá pořídit kompletní bluetooth komunikace na moto pro jednoho jezdce.
Takže jsem moc mile překvapen a určitě spokojen.
Naposledy upravil(a) Cossman dne stř 01 kvě 2013, 22:55, celkem upraveno 1 x.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2584
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Dal jsem svému kamarádovi majiteli prodejny níže uvedených produktů za úkol dát dohromady soupravu,která umožní BT interkom který umožní spárování s mobilem,navigací a zároveň s vysílačkou.
Po různých problémech mi dal dohromady tuto sadu,která funguje,tak jak má.
BT interkom
BT vysílač
PMR vysílačka
Po různých problémech mi dal dohromady tuto sadu,která funguje,tak jak má.
BT interkom
BT vysílač
PMR vysílačka
Slyším na jméno RUDA
Upravil jsem svůj poslední příspěvek, aby byly informace po kupě.
Rudo, je to sice hezké, ale ... I když je to interkom pro dva, tak při pořízení dvou Givi a Tribe to vychází dráž pro tvou kombinaci. Pak je tam navíc jedno zařízení (BT vysílač) a ještě je třeba řešit mačkání tlačítka při vysílání PMR.
U Givi je ještě výhoda ve spojení přes interkom až na 500 m. 
Rudo, je to sice hezké, ale ... I když je to interkom pro dva, tak při pořízení dvou Givi a Tribe to vychází dráž pro tvou kombinaci. Pak je tam navíc jedno zařízení (BT vysílač) a ještě je třeba řešit mačkání tlačítka při vysílání PMR.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
S Givi jsem jezdil přes 3 měsíce, v podstatě denně. Ovládací tlačítka jsou obrovská, citlivost perfektní => ovládání v rukavicích je o hodně jednodušší než u F4. Spouštění a zastavení hudby je bez problémů, stejně tak posun skladeb vpřed i vzad. Neumí ovládání hlasem, jen umí vytočit poslední volané číslo, což mi plně dostačovalo. Spárování jsem popisoval o pár příspěvků výše, sice s Jáchyho F3, ale s F4 je to stejné. S Tribe taky problém nebyl. Givi nemá automatickou regulaci hlasitosti podle okolního hluku, musíš si ji přidat nebo ubrat ručně sám. Výdrž baterie je něco přes 4 hodiny.
Ovládání F4 je v rukavicích hlavně zimních celkem problém. Nejdříve nahmatat tlačítko a pak dvojklikem spustit přehrávání nebo zastavení hudby. Pokud se nepovede provézt "dvojklik" z důvodu tuhosti tlačítek, aktivuje se na mobilu hlasové ovládání. To se mi už naštěstí nějak povedlo deaktivovat, protože to pak nešlo ukončit jinak, než zastavením skůtru, vytažením mobilu z kapsy a ručním ukončením programu. Hlasové ovládání totiž potřebuje připojení k internetu, jinak hlasově nekomunikuje vůbec, ale to už je problém mobilu (Samsung Galaxy S2). Možná se tlačítka časem vymačkají, ale jak dlouho to bude trvat netuším - jezdím s ní téměř denně už přes 2 měsíce a je to pořád stejné. F4 má automatickou regulaci hlasitosti podle okolního zvuku, ale za velkým plexi stejně nefunguje, protože není důvod. Aktivuje se jen občas a na chvilku, když třeba dojedu náklaďák a začnu ho předjíždět. Výdrž baterie je okolo 10 hodin.
Jinak co vím, tak F4 má taky Milda a Jáchy, F5 má Bobo. Tak snad se taky podělí o zkušenosti.
Ovládání F4 je v rukavicích hlavně zimních celkem problém. Nejdříve nahmatat tlačítko a pak dvojklikem spustit přehrávání nebo zastavení hudby. Pokud se nepovede provézt "dvojklik" z důvodu tuhosti tlačítek, aktivuje se na mobilu hlasové ovládání. To se mi už naštěstí nějak povedlo deaktivovat, protože to pak nešlo ukončit jinak, než zastavením skůtru, vytažením mobilu z kapsy a ručním ukončením programu. Hlasové ovládání totiž potřebuje připojení k internetu, jinak hlasově nekomunikuje vůbec, ale to už je problém mobilu (Samsung Galaxy S2). Možná se tlačítka časem vymačkají, ale jak dlouho to bude trvat netuším - jezdím s ní téměř denně už přes 2 měsíce a je to pořád stejné. F4 má automatickou regulaci hlasitosti podle okolního zvuku, ale za velkým plexi stejně nefunguje, protože není důvod. Aktivuje se jen občas a na chvilku, když třeba dojedu náklaďák a začnu ho předjíždět. Výdrž baterie je okolo 10 hodin.
Jinak co vím, tak F4 má taky Milda a Jáchy, F5 má Bobo. Tak snad se taky podělí o zkušenosti.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Rozumím tomu jak koza petrželi.
Pavle,prosím tě,jaký je rozdíl mezi F3 a F4 ?
Já mám představu takovou. Chci po interkomu - spojení se spolujezdcem,spojení s druhou moto,(podle situace přes mobil,nebo BT),telefonování,nejlépe s hlasovým ovládáním(to asi záleží na mobilu ? ) a asi i hlasové GPS a slušná výdrž baterie.
MP3 asi poslouchat nebudu.To je pro mě doplňková funkce.
Pavle,prosím tě,jaký je rozdíl mezi F3 a F4 ?
Já mám představu takovou. Chci po interkomu - spojení se spolujezdcem,spojení s druhou moto,(podle situace přes mobil,nebo BT),telefonování,nejlépe s hlasovým ovládáním(to asi záleží na mobilu ? ) a asi i hlasové GPS a slušná výdrž baterie.
MP3 asi poslouchat nebudu.To je pro mě doplňková funkce.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
A ještě tisíc peněz 
Jo a taky jsem čet,že F3 je tříválec od MV Agusty,F4 čtyřválec a na F5 se táhne koněm
Jo a taky jsem čet,že F3 je tříválec od MV Agusty,F4 čtyřválec a na F5 se táhne koněm
Naposledy upravil(a) Rosi45 dne stř 16 říj 2013, 15:07, celkem upraveno 1 x.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Rozdíl mezi F3 a F4 je v dosahu Bluetooth. U F3 jen 3-5 metrů, takže opravdu jen pro spolujezdce za tebou. Ostatní funkce by měly být stejné.
Tvým požadavkům, Vláďo, vyhovuje F4 nebo F5 (ještě vyšší dosah Bluetooth => vyšší cena). Já mám ještě starou řadu F4S za výprodejovou cenu. Nová řada XT má jiný tvar, který by se mohl lépe ovládat a zároveň o něco delší výdrž baterie (papírově - jaká je skutečnost nevím). Na výběr máš tedy F4 XT nebo F5 XT, případně dvojbalení F4 XT TWIN nebo F5 XT TWIN.
Givi ani ta "No name" neumí hlasové vytáčení. Pouze můžeš vytočit poslední číslo, které jsi volal ty. Hlasové vytáčení samozřejmě musí umět mobil. Ty chytré na to většinou chtějí připojení k internetu, aby si hlasové příkazy mohly porovnávat s nějakou databází. Ale o tom nic moc nevím, protože to nevyužívám.
Tvým požadavkům, Vláďo, vyhovuje F4 nebo F5 (ještě vyšší dosah Bluetooth => vyšší cena). Já mám ještě starou řadu F4S za výprodejovou cenu. Nová řada XT má jiný tvar, který by se mohl lépe ovládat a zároveň o něco delší výdrž baterie (papírově - jaká je skutečnost nevím). Na výběr máš tedy F4 XT nebo F5 XT, případně dvojbalení F4 XT TWIN nebo F5 XT TWIN.
Givi ani ta "No name" neumí hlasové vytáčení. Pouze můžeš vytočit poslední číslo, které jsi volal ty. Hlasové vytáčení samozřejmě musí umět mobil. Ty chytré na to většinou chtějí připojení k internetu, aby si hlasové příkazy mohly porovnávat s nějakou databází. Ale o tom nic moc nevím, protože to nevyužívám.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km