Jouzík není vědma,on je přímo MERLIN!!!!!!HonzaH píše:Co naplat, kdo zná a umí, ten holt zná a umí, my ostatní můžeme jen tupě zírat a závistiví i závidět ... dát bacha alespoň an zavřenou hubu, jak někdo zírá s otevřenou hubou, je to o dost nápadnější ..
a všichni .... JOUZÍK JE VĚDMA.....JOUZÍK JE VĚDMA !!!!
Sekundární vzduch
Výborně. Dneska mi i přišel balík s novým řemenem, tak 25. se ženou odlifrujeme děti k babičce, ta jde následně 3 dny do práce, já mám samo dovolenou,takže to celý zprovozním,vyjma ventilu, ten roztočím nad hlavou a hnedle udělám pár zimních kilimetrů
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Co to je ???
Ano, správně, ventil sekundárního vzduchu.
Největší problém byl zašpuntovat hadice. Do tý malý jsem natočil s lepidlem M5 šroubek a do tý velký jsem si musel z ponku uříznout kus 1cm silný gumy,pořezat to do rozměru tý hadice, nacpat dovnitř a zalejt loctitem. Drží a funguje, neb jsem to na jeden šláp i nastartoval
Ano, správně, ventil sekundárního vzduchu.
Největší problém byl zašpuntovat hadice. Do tý malý jsem natočil s lepidlem M5 šroubek a do tý velký jsem si musel z ponku uříznout kus 1cm silný gumy,pořezat to do rozměru tý hadice, nacpat dovnitř a zalejt loctitem. Drží a funguje, neb jsem to na jeden šláp i nastartoval
Naposledy upravil(a) mulah dne stř 26 pro 2012, 18:35, celkem upraveno 1 x.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Zdendo, Mulah myslel asi Loctite - známé značkové lepidlo. Ta firma vyrábí nejen lepidla, ale i různé těsnící tmely a zajištění spojů, třeba závitových ...
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
OK, připomínku beru a obrázek upravuji. Nenapadlo mě,že z toho mýho veteránskýho telefonu budou takový velký fotky.
A somozřejmě Laďa má pravdu, je to Loctite - jsem se nějak překlepl.
Loctite dělá výborný lepidla (a taky sakra drahý) na zajištění šroubů, ložisek, tekutý kovy, kde se dá zalepit díra v železe a je to stejný jako by to bylo svařený atd. No a páč s tím dělám v práci, tak je snad samozřejmý, že něco odkloním do garáže
A somozřejmě Laďa má pravdu, je to Loctite - jsem se nějak překlepl.
Loctite dělá výborný lepidla (a taky sakra drahý) na zajištění šroubů, ložisek, tekutý kovy, kde se dá zalepit díra v železe a je to stejný jako by to bylo svařený atd. No a páč s tím dělám v práci, tak je snad samozřejmý, že něco odkloním do garáže
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Vašku upřímně gratuluji a jsem spokojen, jakou cestu jsi zvolil.
Fando, tobě už jsem taky opakoval několikrát, co bych udělal. Ty máš pravdu v tom, že to nechceš kupovat teď a tratit čas ze záruky. Tož počkáme a v květnu ti to tam rozhodíme do šroubku, páč se o nás říká, že jsme odborníci ...
Fando, tobě už jsem taky opakoval několikrát, co bych udělal. Ty máš pravdu v tom, že to nechceš kupovat teď a tratit čas ze záruky. Tož počkáme a v květnu ti to tam rozhodíme do šroubku, páč se o nás říká, že jsme odborníci ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Kluci nezkoušel někdo měřit např. laserákem teplotu laufu s a bez sekundárního vzduchu??? Myslíte, že opravdu dochází k okysličování a větší teplotě díky ventilu který si přisává čerstvý vzduch???
Já jsem si myslel, že to spíš naopak slouží k ochazování laufu studeným vzduchem a že to tam smysl má, ovšem to, že tam dochází k dohořívání směsy je úplně opačná situace.
A další věc nebude se po zaslepení lauf více zanášet?
Já jsem si myslel, že to spíš naopak slouží k ochazování laufu studeným vzduchem a že to tam smysl má, ovšem to, že tam dochází k dohořívání směsy je úplně opačná situace.
A další věc nebude se po zaslepení lauf více zanášet?
No já měl vzdycky výfuk rozžhavenej, jak cyp ale po vyhození toho ventilu je to podstatně studenější. Rozdíl teplot ti ale neřeknu. Nicméně,já tý Agilitě už moc nedám,a tak když jí po měsíci našlápnu aby se prohřála,nechám jí 5minut bublat na stojanu a pak udělám s dětma pár koleček okolo garáže, tak i potom si můžu šáhnout bez obavy že se spálím, což předtím bych si připekl maso.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Bacha systém sekundárního vzduchu je pouze výtvor pro splnění euro norem. Trochu sníží emise, ale hodně zatíží stroj. Zase, pokud jsem měl možnost vidět, má i vlastní vzduchový filtr. Odstraněním tohodle vynálezu může tvůj oř jen získat. Jedno je jistý s EGR ventilem, který vrací část výfukových plynů opět do sání, nemá nic společného. To by byla teprva vražda motůrku tvého.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Ahoj, no co jsem zkousel pusou a prstem (ne babu ale hadici co vede k injektoru) tak to dela slusnej podtlak, takze to karburatoru bere docela dost vzduchu. Vlastni filtr to bohuzel nema...
Dalsi vec je, ze se musi snizit i hlucnost skutru, dela to docela slusnej randal. Ze je to vrazeny do airboxu to dost ztissi, ale i tak je to slyset a i cela hadice rezonuje...
Me ovsem nejvice zajimala teplota laufu. Zdal se mi totis docela dost varici. Rikal jsem si jak to muzou ty gumy pod objimkama co drzi lauf vydrzet. Mulach tvrdi ze teplota se snizi urcite...Tak uvidim. 2T s olejem to neni tak zanaseni by hrozit nemelo kdyz bude dobre sestelovana smes...
Dalsi vec je, ze se musi snizit i hlucnost skutru, dela to docela slusnej randal. Ze je to vrazeny do airboxu to dost ztissi, ale i tak je to slyset a i cela hadice rezonuje...
Me ovsem nejvice zajimala teplota laufu. Zdal se mi totis docela dost varici. Rikal jsem si jak to muzou ty gumy pod objimkama co drzi lauf vydrzet. Mulach tvrdi ze teplota se snizi urcite...Tak uvidim. 2T s olejem to neni tak zanaseni by hrozit nemelo kdyz bude dobre sestelovana smes...