Ahoj, mám prosbu, dotaz, neporadil by někdo zkušený? Koupil jsem XCT 300 i.R. ,rok 2009. Zapojil jsem do 12V zásuvky pod sedlem USB zásuvku s kabelem na nabíjení telefonu, na displeji se mi rozsvítila ikonka telefonu, a po 20 km, mi zhasla, a už nedobíjí, a i když do ní nemám nic zapojeno, někde mi to vybíjí baterii, koupil jsem novou , připojil a během dne už nešlo nastartovat. Neví někdo, jak je ta 12V zapojena, kde hledat závadu? Musí se rozplastovat celý skútr při hledání závady, patrně u 12V zásuvky ??
Děkuji moc za cenné rady, jsem kurýr a nabíjení mobilu potřebuji .....jen nevím, jak postupovat.
KYMCO XCT 300 i.R.
Re: KYMCO XCT 300 i.R.
Čoveče jak je to tam řešený nevím. Já to celý včetně toho světýlka odpojil. 12v zásuvku jsem si vyvedl jinam (navigace) a pod sedlem jsem si udělal zásuvku s USB. Obojí jsem napojil napřímo na baterku, samozřejmě obojí přes pojistku s vypínačem. Takže jsem mohl nabíjet i bez klíčku. Jo a ledpásky jsem si nalepil na sedlo zespodu takže bylo vidět, na rozdíl od tý bludičky na dně
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: KYMCO XCT 300 i.R.
USB adapter i bez odběru může žrát trvale malinký odběr ... pokud pokud to necháš na pojistce, která je trvale pod proudem. Ty nejlevnější adaptery - moji vnitřní zapojení strašně primitivní. Dej to na pojistku, která se spíná až se zapnutým zapalováním.
Vem si třeba 20mA ... a za týden je aku 6 Ah skoro na nule. Na to pozor ... takové hlubší vybití akumulátoru jej může i usmrtit, případně zásadně snížit jeho životnost
Vem si třeba 20mA ... a za týden je aku 6 Ah skoro na nule. Na to pozor ... takové hlubší vybití akumulátoru jej může i usmrtit, případně zásadně snížit jeho životnost
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;