Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
No a když už, tak bacha na u nás teď aktuální sečeníé trávy v příkopech. ti prevíti natahají tolik trávy na cestu a jak to zmokne, tak ta zelená sečka slušně splyne s mokrým asfaltem a slušně klouže !!
K tomu barevnému krytu varce. Já si původně taky myslel, že je to samostatný plast, ale když jsem se ohnul dolů pod varec, tak jsem nahmatal, že je to jen vrstva plniče a laku na tom původním černém plastu. je ale možné, že to loni dělali jinak než letos. U dobrých značek se modifikuje jeden model i několik let ... a Kymco dobrá značka je !!

K tomu barevnému krytu varce. Já si původně taky myslel, že je to samostatný plast, ale když jsem se ohnul dolů pod varec, tak jsem nahmatal, že je to jen vrstva plniče a laku na tom původním černém plastu. je ale možné, že to loni dělali jinak než letos. U dobrých značek se modifikuje jeden model i několik let ... a Kymco dobrá značka je !!
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- romishowski62
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 98
- Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55
Koukam,že se teď najednou s testy na 125 roztrhnul pytel
http://skutrmania.cz/clanek/499-kymco-d ... i-abs.html
Docela by mě zajímalo, když výrobce uvádí max rychlost, jestli
to bere podle údaje na tacho, nebo jestli používá přesnější metodu
měření.
http://skutrmania.cz/clanek/499-kymco-d ... i-abs.html
Docela by mě zajímalo, když výrobce uvádí max rychlost, jestli
to bere podle údaje na tacho, nebo jestli používá přesnější metodu
měření.
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek
Radek
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Raddy71: Pěkný testík a myslím i celkem objektivní. Co se týká max. rychlosti, výrobce uvádí zcela jistě reálnou a nikoliv tachometrovou. A dá se říct, že to odpovídá. Já se zatím rozjedu na tacho cca 120 (možná kdybych dal původní-menší plexi, pár km by to přidalo) a to při předpokládané odchylce cca 10% bude odpovídat. Sice v některých testech prezentovali max 130 z kopce, ale to jsem opravdu nezkoušel
Co ale nepotvrzuji je, že si těch 100-110 udrží i do větších kopců, tam jsem max na 80-90 km/h.
Pořád nemám držák pro navi, ale ta si pamatuje max. dosaženou rychlost, tak ji strčím někam do zadní kapsy bundy a projedu se chvilku na max a uvidím, co zaznamená. Reálně je to vlastně o ničem... nějaká čísla, člověk zpravidla jezdí pomaleji, ale je dobré znát skutečný stav
Co ale nepotvrzuji je, že si těch 100-110 udrží i do větších kopců, tam jsem max na 80-90 km/h.
Pořád nemám držák pro navi, ale ta si pamatuje max. dosaženou rychlost, tak ji strčím někam do zadní kapsy bundy a projedu se chvilku na max a uvidím, co zaznamená. Reálně je to vlastně o ničem... nějaká čísla, člověk zpravidla jezdí pomaleji, ale je dobré znát skutečný stav
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Žádné datum. Špatná informace.
Pár fotek pro ty,kteří ještě nezkoumali.
http://rosi45.rajce.idnes.cz/Kymco
Pár fotek pro ty,kteří ještě nezkoumali.
http://rosi45.rajce.idnes.cz/Kymco
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Když už jsou tu ty fotky - k čemu je ten volný konektor v prostoru pod sedlem vzadu nad aku, co je tam zavěšený na háčku, aby neplandal? To je na připojení nějakého příslušenství? No, na diagnostiku to snad není... 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- romishowski62
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 98
- Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55