Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Raddy71
Už mám víc než deset
Příspěvky: 52
Registrován: ned 19 kvě 2013, 20:18
Bydliště: Neratovice

Příspěvek od Raddy71 » pát 14 čer 2013, 21:52

Tak mám za sebou jízdu s originálním plexi a
dojmy jsou následující:
Při mé výšce 180 cm mi teď vítr fouká na bradu, takže jízda s otevřeným hledím je možná tak do 60 km. Jinak se zvýšil akustický hluk v helmě a kolem stovky už je znát nápor vzduchu na hlavu. Já mám v letních rukavicích na prstech větrání, takže mi nápor vzduchu krásně větrá ruce. Docela mě překvapilo, jak se zvýšila akcelerace od 60 výše.Kopec, který jsem vyjel tak 90, nebyl problém
Jet 100.A i po rovině pro dosažení 100 jsem vytočil plyn tak na půl místo 3/4.
Takže maximalka bude tak o10 výše. Pokud nepřijde nějaké období dešťů, tak budu teď jezdit s originálním, já nemám v bundě větrání a takhle je ta jízda snesitelnější a ten skútr jede podstatně líp. :D
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 16 čer 2013, 07:52

V sobotu jsem taky absolvoval jízdu s origo plexi a konečně jsem tak poznal, co to znamená, když mi fouká pod přilbu. Hlučnost se nijak výrazně nezměnila, ale cítil jsem úplně jiný proud vzduchu na krk i na hlavu a pokud jsem se ohlédl do strany, okamžitě jsem cítil nápor vzduchu z boku do přilby, což u vyššího plexi neznám.
Co se týká dynamické stránky, možná je jízda malinko živější, ale vyhodnocení experimentu jsem si pokazil sám, protože už mi blikala kontrolka benzínu a tak jsem zamířil k Benzině a když už jsem tam byl, natankoval jsem poprvé Vervu. Takže teď už neposoudím, nakolik to jelo líp díky plexi a nakolik díky jinému palivu :wink:
Výsledek je ale jasný, obě plexi jsem vyčistil a dal tam zpět to větší, protože pokud by mě překvapil deštík nebo brzy ráno chladnější počasí, bude mi za ním líp a pár km/h navíc to nespraví :)
Jinak po dotankování mám najeto 1500 km, spotřeba se zatím ustálila na 2,7 l a to mám za sebou skupinovou vyjížďku s brněnským Scooter clubem, kde se jezdí celkem svižně :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 17 čer 2013, 07:54

Tak a já mám úspěšně za sebou 10K Km garančku. Odpouštění kondenzu z airboxu prodloužilo životnost vzduch filtru, zůstal origo, jen je vyfoukaný, vyměněn motorový ojel i s filtrem, vyměněn převodový olej v koncovém převodu, svíčka origo, vyčištěná a seřízený "odtrh" ale hlavně a to jsem čučel ... výměna zadních brzdových desek, které byly total kaput, jedna sjetá na hranu (kontrolní žlábek byl takřka k nalezení) a druhá deska sjetá až na plech ?! ... obložení tam zůstalo tak 0,2 - 0,3 mm. Dále zkontrolován variátor, válečky, dráhy válečků i řemen OK. Cena za materiál a práci 2900,- servis v Krhové. Překvapilo me hodně, jak málo brzdím předkem a jak moc zadkem. že by daň za jízdu v dešti ?! ... jaké máte kdo zkušenosti s obržděním obložení předek/zadek vy ostatní?
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 17 čer 2013, 16:00

Honzo, chceš říct, že přední jsou od koupě v pohodě, zatímco zadní byly po 10t sjeté? To slyším poprvé, ale je pravda, že brzdím vždy oběma páčkama současně a vlastně ani příliš nerozlišuji, kterou víc. Ale ještě nedošlo na nějaké vyloženě krizové brzdění v provozu, ABS se mi taky zatím neaktivovalo...
Zajímavý poznatek je, že po 10t není nutné měnit vzduch filtr a další věci, které v manuálu prezentují. Myslím, že se tam zmiňovali nejen o svíčce, ale třeba o tlumičovém oleji apod (teď to nemám u sebe).
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 17 čer 2013, 20:44

K tomu vzduchovému filtru - na Agilitce jsem zjistil, že pokud po každé jízdě ve vlhkém prostředí (tedy já to dělám jak na malém, tak velkém po každé jízdě) vypustím zhromážďující se kapalinu z trubičky vyustijící z airboxu, jeho životnost se prodlouží a to minimálně o jednou tolik. A to mi na malém ušetří 300,- a na velkém 500,- na garančce ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 17 čer 2013, 21:53

Když tak mi to prosím někdo vyfoťte, abych měl představu, o čem že to vlastně píšete :) ... taky chci prodlužovat životnost :oops:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 18 čer 2013, 06:40

Tak tak Jachy a byl jsi to právě ty, kdo mě přivedl na tuto myšlenku prodlužování životnosti vzduch filtru. Gandalfe ono to u 300 není tak snadné vyfotit, není to vidět, musí se po hmatu, ale v podstatě je to tak, že Airbox je v zadní části propojený hadičkou se skříní koncového převodu, tudíž v něm kondenzují olejové výpary. V přední části airboxu je další silokonová hadička ukončená plastovým špuntem a špunt je pojištěn drátěnou sponkou proti vypadnutí. Hadička není na první pohled vidět, dá se ale nahmatat, pokud zhruba v úrovni hlavního stojanu podhmátnš pod plasty, tak je tam ta hadička zaháknutá do plastového držáku, který je na krytu varce, ale není vidět. Já ji vždycky vyháknu a mezi vnějším plastem a varcem ji vyšprtnu tak, abych se dostal ke špuntu. V hadičce je taková maglajz tekutina a tu vypustíš. Celkem dost smrdí, takže na ruce radši ne. No pak zašpuntovat a hadičku zaklesnout zpět do držáku na variátoru. Brzdím taky oběma brzdama naráz, jen když je deštivo, tak přední brzdu téměř nepoužívám, o to víc pak musím brzdit zadkem. Už mám ale i nedobrovolně vyzkoušené i ABS (naštěstí bez negativních následků) a jeho funkčnost. Kdybys nemohl hadičku od airboxu najít, dojeď, ukážu ti, kde ji nahmatat ... :wink: :) Mluvil jsem s mechanikem i o ooleji v předních vidlích a tvrdil mi, že stačí výměna po 2 letech, po roce je to jen plýtvání penězy zákazníka, to samé i brzdovka...
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
romishowski62
Už mám víc než deset
Příspěvky: 98
Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55

Příspěvek od romishowski62 » stř 19 čer 2013, 03:55

Tož ta cena za garančku je cool. Já platil za první po 500km 1890.- taky v Krhové.
Jinak zásadně brzdím vždy oběma brzdama současné.
Kymco 300i,56600km, ABS,bílo-černý,kufr GIVI s brzdovými světly ,Roman,Romiš jak je libo...

Uživatelský avatar
viteon
Mladší Kecálek
Příspěvky: 292
Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od viteon » stř 19 čer 2013, 08:51

Jako úplný začátečník prosím o radu - kam a jak na Downtownu držák navigace/telefonu? Nechci za každou cenu vrtat do plastu cestou pokusů a omylů.

Downtowna jsem koupil koncem dubna - jako majitel řidičáku skupiny B. Zatím naprostá spokojenost, najeto něco přes 2000km.
:!: B/125 :!:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 19 čer 2013, 12:36

viteon: Zcela nedávno jsem si koupil TOTO a chytám to za tyčku k levému zrcátku. Sice je přes ni přetažený takový plastový chránič, ale ty packy mají taky zevnitř nějakou pryž, takže to do sebe pěkně sedne.

A když jsi z Brna, zkus o sobě napsat něco víc v "představovacím vláknu" - ODKAZ Začíná nás z jižní Moravy přibývat, tak můžeme být v kontaktu.
Naposledy upravil(a) Gandalf dne čtv 20 čer 2013, 08:12, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Raddy71
Už mám víc než deset
Příspěvky: 52
Registrován: ned 19 kvě 2013, 20:18
Bydliště: Neratovice

Příspěvek od Raddy71 » stř 19 čer 2013, 22:29

To Viteon: vítej v klubu a gratuluji k novému stroji.
Já mám Downtowna od března, mám najeto 3000 km
A zatím taky maximální spokojenost.
Koukám, že spotřebu máš kolem 3 litrů, což přesně
odpovídá i moji spotřebě.Výjimka je Gandalf s 2.7l, ale ten má na to
určitě nějaká kouzla :D :D :D :D
Umístění držáku navigace jsem taky řešil,a nakonec
ho přidělám mezi přístrojovou desku a plexi.
Přilepím ho transparentním silikonem, za normálních okolností
to drží jako čert a kdyby bylo potřeba jde to bez poškození
sundat.
Já jsem měl tímto způsobem přidělanou navigaci na
palubovku v náklaďáku.
Příští týden to budu přidělávat tak jsem pak hodím foto.
Koukám to je další Downtown z Moravy, jak tak koukám
tak jsem v Čechách asi jedinej :( :( :(
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 20 čer 2013, 04:20

Juchuuu, další brňák. Vitej :)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 20 čer 2013, 06:56

I já tě vicu .. v hicu :wink: i když teda neporadím, ale alespoň popřeji spousty pohodových Km v sedle Downa. Zkus se představit víc ve vlákně "MY"
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
viteon
Mladší Kecálek
Příspěvky: 292
Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od viteon » čtv 20 čer 2013, 07:00

Díky všem za opravdu vřelé přivítání.
Až se trochu ochladí, zkusím něco do MY vytvořit :D
:!: B/125 :!:

Uživatelský avatar
trotl
Expert
Příspěvky: 1531
Registrován: čtv 11 lis 2010, 11:23
Bydliště: Ostrava Poruba

Příspěvek od trotl » čtv 20 čer 2013, 18:32

Tuž vítej synku.Kukám,že nám ze SM začíná JM konkurovat! :lol:

Odpovědět