Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » ned 14 črc 2013, 19:17

mat.bo: když se mrknu třeba na tohle video (je to 300)
http://www.youtube.com/watch?v=Ek5wcmSy5BU
tak při max rychosti to točí s dr.pulley jen něco přes 8000 otáček, a to bych čekal i u té 125....

Copak tu není nikdo s kymcem 125 downtown, kdo má ty dr. pulley???

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 14 črc 2013, 20:23

Pokud je na videu 300i, tak je to logické. Má zcela jinak posazený průběh výkonu i krouťáku. 300 dosahuje max. výkonu v 8000 ot/min a 125 v 9000. Stejně tak i krouťák je posazený níž. Motor 125i museli vyladit a zpřevodovat tak, aby si s těmi 170 kg poradil, takže se musí "ždímat" mnohem víc než 300i.
Ale to samozřejmě nezodpovídá otázku, proč došlo k možnému poklesu výkonu po servisní prohlídce.
Až dojde na výměnu válečků, možná testnu Dr. P, ale měnit je dřív nebudu. Stejně tak by mne zajímal efekt nasazení Malossi Multivar. Ale vidím to spíš tak, že až budu potřebovat větší výkon, budu už mít A a zrovna půjdu do 300-400 ccm :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 14 črc 2013, 20:38

Za sebe můžu říct, že jsem na Xcéčku s Dr.P přínos nezaznamenal. Jsem názoru, že mají placebo efekt. Hodně se to probíralo na Skůtrfóru. Od počátečního nadšení, po naprosté odsouzení. Tak si vyber :roll:
Možná se u slabší kubatury budou chovat jinak, co já vím.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » pon 15 črc 2013, 13:49

gandalf: Hmm, to mě vubec nenapadlo, že průběh u 300 je ůplně jiný. Právě bych chtěl taky zkusit tu výměnu za Dr.Pulley, ale nevím ani váhu, ani rozměry původních válečků a jen tak se mi to otvírat nechce. Časem bych to taky viděl na výměnu za tu 300 až 500 ccm, ale uvidíme. Nebo ještě jeden blbej dotaz, jak moc se liší 300 od 125? Nešel by imlantovat do 125 motor z 300? Tato otázka se totiž nabízí :D

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 15 črc 2013, 15:33

base1000: Zkus tenhle ODKAZ.
V tabulce si najdeš typ i gramáž válečků pro Tvůj model :wink:
Jinak implantát 300i do rámu 125i je jistě vyloučený, ale ten nový XCT 400 je krasavec :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
nico271978
Už mám víc než deset
Příspěvky: 27
Registrován: pát 23 zář 2011, 10:17
Bydliště: Přerov

Pozdrav

Příspěvek od nico271978 » pon 15 črc 2013, 16:00

Ahoj kluci, zdravím po dlouho době, najeto pouze 1400 km a to pouze do práce, nějak ted není čas, pořád se něco děje. Každý víkend něco je.
Tak Vás alespoň pozdravit a jelikož se nám blíží u nás závody tak pozvat na MOPEDY. Přikládám i link na stránky:) určitě bude co k vidění. :)

http://www.beruskaracingteam.cz/
Downtown 125i ABS/ MXU 5004x4 také Kymco
http://nico30.rajce.idnes.cz/

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » pon 15 črc 2013, 17:52

Mám ještě takový blbý dotaz, ohledně výfuku: Asi před 2 dny se mi začal zdát být výfuk strašně hlučný (spíš prdící), teď jsem zjistil, že na trubce výfuku je nějaká dírka a v ní závit, ale není tam šroubek. Díval jsem se na schéma výfuku a taky tam šroubek není. Může mi prosím někdo poradit k čemu tam ta dírka je, popřípadě co v ní má být. (když jdu od připojení výfuku na trubce, tak nejdříve je lambda sonda, potom ta dírka otočená do boku, určitě to není na odvod kondenzátu, a potom přichycení krytu výfuku, taky z boku). Rád bych vložil fotku, ale nevím jak.... Děkuji za rady....
Naposledy upravil(a) base1000 dne pon 15 črc 2013, 18:58, celkem upraveno 3 x.

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » pon 15 črc 2013, 18:03

gandalf: děkuji za odkaz, už vím jaké válečky tam časem zkusím vrazit. Jen nevím nevím s tou gramáží.. 11 až 13g, tak které vybrat..

Jinak dneska jsem konečně dostal značku :D , už nemusím jezdit s Francouzskou....

Jsem rád že tu je tohle forum, jinak už bych byl v koncích, takže děkuju autorům :wink:

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 15 črc 2013, 21:05

Hodně záleží na tom jestli jezdíš sám, nebo ve dvou. Čím vyšší zatížení, tím lehčí válečky musíš zvolit, jinak půjde dynamika i maximálka do řiti. Čím menší objem, tím je nepochybně složitější vymáčknout z variátoru maximum. Rozhodně origo nastavení má něco do sebe a pokud nejste nějak výrazně lehčí, nebo těžší než průměrný evropan (cca 80 kg), moc bych hmotnost válečků neměnil.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » úte 16 črc 2013, 21:23

Tak jsem dneska vyměnil oleje, filtry a dal iridiovou svíčku.... a celkem žádný rozdíl, jen je skůtr trochu klidnější a sametovější :D Navíc jsem zjistil že podle návodu to dokáže vyměnit opravdu každý kdo má ruky :wink:

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » pát 19 črc 2013, 21:47

Tak bych potřeboval poradit.... vyměnil jsem před pár dny oleje a svíčku za iridiovou a: 1. skutr je při volnoběhu tižší, ale mezi 80 a 90 mu strašně dlouho trvá, než se na těch 90 dostane a pak jede až za 125. Ale ta prodleva je strašná. Může to být odtrhem svíčky? na staré byl odtrh 0,8 mm, na nové je 0,6 až 0,7 mm? (manuál ale říká, že má být 0,6až0,7) 2. po výměně něco ve skůtru cinká, ale nejsem schopný určit zda to jde z motoru, nebo odkud. Může na to mít vliv ta svíčka, nebo vyměněný olej s filtrem? To cinkání se projevuje v celém spektru otáček, jen když brzdím motorem, tak ne. Děkuji za rady.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pát 19 črc 2013, 22:37

Ten problém v akceleraci bude ve válečkách. Mají plošky a proto to dýl trvá než se váleček převalí přes plošku, než kdyby byl kulatej. S cinkáním nepomůžu.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » sob 20 črc 2013, 08:52

mulah: ve válečkách? Ale do té doby, než jem vyměnil tu svíčku, tak to jele mezi těma 80 a 90 v pohodě...

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 20 črc 2013, 09:13

Manuál říká odtrh pro normální svíčku. Ty máš ale iridiovou. Ale klidně to vyzkoušej změnit, i když se mi to nezdá.
Na válečky se podívej i přesto, že to před tím nedělalo. Je možné, že to dělalo i před tím, ale ted je to výraznější.
Olej jsi dal jaký ?? Stejný jak tam byl ?? Nebo řidší ??
Cinkání je stále stejné, nebo se mění s otáčkami motoru ?? To je důležité. Je taky možné, že jsi někde něco zapomněl utáhnout.
A ještě se zeptám asi blbě a s problémem nesouvisející. Vyměnil jsi s olejem také olejový filtr ?
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » sob 20 črc 2013, 09:29

gek: svíčku vyzkouším změnit, na válečky mrknu, olej jsem dal pro skůtr 5w 40, předtím byl 10w 40. (může mít přechod z 10w na 5w na to vliv?) Cinkání začne tak v rychlosti 30 km a až do maximálky je pořád stéjné. Při oleji jsem vyměnil i olejový filtr. Příště budu chytřejší a vždycky vyměním pouze jednu věc a pak budu zjišťovat rozdíly :wink:

Odpovědět