Optimal jezdím 90-100 při 7-8tis otaček Nevím jak u vás ale mě to normálně točí až do 10000ot.při 125km-hod.Jestli někdo znáte Buchlovské kopce na Zlínsku tak v poho 90-100km-hodzbysa píše:to néééééééé jen když tomu dám plný plyn a to dávám až po dobře zahřátém motoru.Jinak to zabírá normál od 4,500ot.
DWTN - variátor
-
zbysa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 42
- Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak pokud jedeš Buchlováky 90-100 tacho do kopce, tak by to byl velký posun, protože já do táhlejšího prudšího kopce skončím na 80 a dál ani ťuk. Po rovině to samozřejmě peláší skvěle, ale do kopce holt malému motůrku s takovou hmotností dochází dech 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Můžete někdo zkušený popsat,jak se chová variátor pokud má otlačené válečky ?
Všimnul jsem si minulý týden,že pokud se rychleji rozjíždím,tak zhruba při šedesátce na tachometru,skůtr jakoby zaváhá,udělá takovou jakoby vlnku a potom normálně dál zrychluje. A dělá to pravidelně.
Dnes na výletě ve dvou jsem to pozoroval a ve dvou to nedělá. Za celou dobu akcelerování z 0 na 90 nic. Jede plynule. Jakmile jsem to zkusil sám,to zaváhání se zase objevilo. Je to zhruba v místě v jakém se pohybuji po městě a tam,kde je padesátka.
Ještě mě napadla vyjetá polořemenice. Ale po 11 tisících ?
Všimnul jsem si minulý týden,že pokud se rychleji rozjíždím,tak zhruba při šedesátce na tachometru,skůtr jakoby zaváhá,udělá takovou jakoby vlnku a potom normálně dál zrychluje. A dělá to pravidelně.
Dnes na výletě ve dvou jsem to pozoroval a ve dvou to nedělá. Za celou dobu akcelerování z 0 na 90 nic. Jede plynule. Jakmile jsem to zkusil sám,to zaváhání se zase objevilo. Je to zhruba v místě v jakém se pohybuji po městě a tam,kde je padesátka.
Ještě mě napadla vyjetá polořemenice. Ale po 11 tisících ?
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Třeba to není variátorem .... možná máš jen váhavého skútra
.. ale vážně. Ikdyž teda zkušenější se moc necítím, ale myslím, že by to mohly výt i oplošené válečky i ošlehaná řemenice. Není nic jednoduššího, než sundat kryt a řemenice zkontrolovat pohmatem
Po 11 tisíc km by ale měla být řemenice jako nová, si tak myslím 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Oběhané válečky hlavně poznáš při jízdě do prudkého kopce. Nechce se jim vracet a kontrastní pružina se s nima musí dost prát. Za jízdy se to projeví tak, že motor se dostane pod optimální otáčky, protože se převodový poměr na variátoru mění pozdě. Ty pak kopec, který si jezdil 80km/h vyfuníš třeba jen 60tkou. Jestli se ti tohle děje, je čas to rozhodit. 
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Dík za odpověď. Řekl bych, že do kopce to jede normálně. Nedělá to ani když přidávám pomaleji. Jak ale za to vezmu, vždy ve stejném místě to zaváhá.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
I tam se podívám, ale pokud mě ho na garanci vyměnili, tak je na něm tisíc km.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Tak filtr je viditelně nový. K variátoru jsem se nedostal,protože hlava jednoho šroubu je tak ojeb...á a tak utažená,že jsem se na to vykašlal. A to mě na obou garancích tvrdili,že řemen kontrolovali a varec čistili. Mám obavu,že to není pravda. Teď už mě ale tahat za nohu nebudou. 
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Máte štěstí, že jdu zrovna okolo. Říká se o mě že jsem variátorový specialista.
To co popisuješ, přesně dělají plošky na válečkách. Máš na nich 11000, což už mi přijde že mají nárok. Někde v knížce bys to mohl mít i napsané. Vím že u mé 50ky je nájezd na válečky pouze asi 3000,na 500ce je to někde kolem 20 až 25, takže logicky tvá 300ka bude někde na 12 až 15.
A ještě ti poradím jednu věc. V servisním manuálu se dočteš i rozměr a nájezd řemenu,tak než objednáš válečky, sundej dekl a skoukni i řemen ať to kdyžtak objednáš najedou
To mi připomělo, že i mé válečky už chtějí vyměnit (vloni už byly oploštělé a určitě se to nezlepšilo
)
To co popisuješ, přesně dělají plošky na válečkách. Máš na nich 11000, což už mi přijde že mají nárok. Někde v knížce bys to mohl mít i napsané. Vím že u mé 50ky je nájezd na válečky pouze asi 3000,na 500ce je to někde kolem 20 až 25, takže logicky tvá 300ka bude někde na 12 až 15.
A ještě ti poradím jednu věc. V servisním manuálu se dočteš i rozměr a nájezd řemenu,tak než objednáš válečky, sundej dekl a skoukni i řemen ať to kdyžtak objednáš najedou
To mi připomělo, že i mé válečky už chtějí vyměnit (vloni už byly oploštělé a určitě se to nezlepšilo
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Pepo,nechci ti do toho kecat, ale tohle dělá vyměklá kontrastka.jouza74 píše:Oběhané válečky hlavně poznáš při jízdě do prudkého kopce. Nechce se jim vracet a kontrastní pružina se s nima musí dost prát. Za jízdy se to projeví tak, že motor se dostane pod optimální otáčky, protože se převodový poměr na variátoru mění pozdě. Ty pak kopec, který si jezdil 80km/h vyfuníš třeba jen 60tkou. Jestli se ti tohle děje, je čas to rozhodit.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Já jsem si to myslel,že by to tak nějak mohlo být. Řemen by se měl měnit po 20tis. Tak ještě ty čtyři vydrží i s válečky a na poslední garančce,15ti tisícové, to nechám vyměnit. Ať si s tím šroubem mechoši poradí,když ho zprasili.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.