Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
-
stanleyzlin
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 02 srp 2013, 09:02
- Bydliště: zlín
prohlídka po 500km
jen pro info - minulý týden servisní prohlídka Downtowna po 500km v Krhové cena 1753Kč 
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Zkusím napravit reputaci vlákna
Dnes garančka po 5.000 km.
Bohužel jsem s dotyčným technikem při vyzvednutí už nemluvil, takže nevím, co a jak bylo nebo nebylo, ale vykázáno je:
- mot. olej s filtrem
- rozvodový olej
- svíčka
Ze mnou přinesených věcí "prošly" svíčka a filtr oleje, samotný olej prý dává (alespoň v záruce) lepší, i když nevím v čem lepší, specifikace jsou myslím identické
Takže tam holt půjde příště, až bude záruka končit.
Cena včetně mnou donesených věcí - 1640 Kč
(s vlastním olejem by to bylo ještě o 100 Kč méně)
Dnes garančka po 5.000 km.
Bohužel jsem s dotyčným technikem při vyzvednutí už nemluvil, takže nevím, co a jak bylo nebo nebylo, ale vykázáno je:
- mot. olej s filtrem
- rozvodový olej
- svíčka
Ze mnou přinesených věcí "prošly" svíčka a filtr oleje, samotný olej prý dává (alespoň v záruce) lepší, i když nevím v čem lepší, specifikace jsou myslím identické
Cena včetně mnou donesených věcí - 1640 Kč
(s vlastním olejem by to bylo ještě o 100 Kč méně)
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Zajímavý je rozdíl u stanleyzlin a Macek - oba uvádějí Krhovou a prohlídku po 500 km a rozdílné ceny 1753 a 1980 - překvapuje mě to v jednom servisu. Nebo tam byla nějaká montáž doplňků navíc? Ale jasně, nádrž bych si za ten rozdíl nenaplnil
Ale jinak ty díly fakt dělají dost - když vezmu jen olej. filtr (zn. Hiflo, který i v servisu sami používají, jenže v záruce raději dávají orig. Kymco). Hiflo je za 79, Kymco 299 Kč, orig. svíčku NGK koupím za 155, servis si naúčtuje kolem 300 Kč a olej koupím kvalitní za 150, oni tam nalijí rozlévaný za 260 Kč. Ještě, že aspoň toho převodového je tak málo
A filtr vzduchu, paliva, brzdovka nebo olej do tlumičů bude asi to samé v bledě modrém.
Já jim za kvalitní práci milerád zaplatím, hodinovka je dnes v servisech slušná, ale proč ještě tak výrazně předražovat materiál? Pochopím, když si (k jistě zvýhodněné) nákupce přihodí 30%, ale proč 100 i víc
Od toho jsou podobné debaty dobré, máme možnost srovnání cen, kvality i přístupu servisu. I když není moc míst, kde si člověk může servisy vybírat. My máme od letoška ve městě dva, ale myslím, že se navzájem dobře pohlídají
Ale jinak ty díly fakt dělají dost - když vezmu jen olej. filtr (zn. Hiflo, který i v servisu sami používají, jenže v záruce raději dávají orig. Kymco). Hiflo je za 79, Kymco 299 Kč, orig. svíčku NGK koupím za 155, servis si naúčtuje kolem 300 Kč a olej koupím kvalitní za 150, oni tam nalijí rozlévaný za 260 Kč. Ještě, že aspoň toho převodového je tak málo
Já jim za kvalitní práci milerád zaplatím, hodinovka je dnes v servisech slušná, ale proč ještě tak výrazně předražovat materiál? Pochopím, když si (k jistě zvýhodněné) nákupce přihodí 30%, ale proč 100 i víc
Od toho jsou podobné debaty dobré, máme možnost srovnání cen, kvality i přístupu servisu. I když není moc míst, kde si člověk může servisy vybírat. My máme od letoška ve městě dva, ale myslím, že se navzájem dobře pohlídají
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Když nikdo nic nepíše, přidám pár řádek. Když jsem v neděli odjížděl ze SL, chtěl jsem si na PP vynulovat jeden TRIP, abych měl pěkný přehled o ujetých km ...a nic, knoflíky vůbec nereagovaly. Tak jsem to neřešil a vyrazil. Během jízdy jsem pak překročil 5100 km a samozřejmě se mi rozsvítila kontrolka výměny oleje. Ale neměl jsem v hlavě, jak se resetuje a tak jsem se na ni aspoň naštvaně koukal
Protože mi v servisu naposled nevrátili servisní knížku, řekl jsem si, že to vyřídím vše naráz. A včera jsem z dlouhé chvíle zkoušel pomačkat knoflíky. Nejdřív jsem si přirozeně přepnul km na míle, ale postupně tlačítka začaly fungovat, takže jsem cvičně vynuloval TRIP a dnes si po přečtení Raddyho informace zkusím vyrušit i tu oil-kontrolku
Asi to chce občas pomačkat, aby kontakty neoxidovaly a tlačítka byla zvyklá fungovat jak se patří.
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Co se týče těch tlačítek, docela by mě
zajímalo, kterej inženýr na Taiwanu vymyslel,
že na přepínání režimů počítadla km
je potřeba vždy tlačítko podržet 2 sekundy.
Takhle než přecvakám z trip A na odo
tak to trvá celou věčnost.
Chápu to při přepnutí do režimu nastavení,
nebo při nulování, ale pro pouhé přepnutí
je to podle mě nesmysl.
To je snad asi jediná věc co mi na skútru vadí.
Naštěstí je to jenom prkotina a na radost z
jízdy nemá vliv.
zajímalo, kterej inženýr na Taiwanu vymyslel,
že na přepínání režimů počítadla km
je potřeba vždy tlačítko podržet 2 sekundy.
Takhle než přecvakám z trip A na odo
tak to trvá celou věčnost.
Chápu to při přepnutí do režimu nastavení,
nebo při nulování, ale pro pouhé přepnutí
je to podle mě nesmysl.
To je snad asi jediná věc co mi na skútru vadí.
Naštěstí je to jenom prkotina a na radost z
jízdy nemá vliv.
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek
Radek
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
První krok bych viděl ve vyčištění prostoru variátoru, třecí elementy uvolňují nečistoty, které pak negativně ovlivňují rozběh skútru. Ale je to jen vyčtený tip, sám jsem to neřešil
Teď nevím, jestli máš novátko nebo ojetinu a kolik najeto, to by stálo za to skutečným znalcům zmínit.
Teď nevím, jestli máš novátko nebo ojetinu a kolik najeto, to by stálo za to skutečným znalcům zmínit.
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- Macek
- Starší Kecal
- Příspěvky: 746
- Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
- Bydliště: ..u čtyř bambuli..
- Kontaktovat uživatele:
..ještě se vrátím k té mojí garančce v Krhové.. za tu cenu 2tisíce vyměnili olej, vyfoukali filtr, dofoukali kola a prej seštelovali ventily (mluvil něco jako že byly zatlučené) a protože se v tom zatím tak nevyznám, 500 km jsem měl za 14 dní nalítáno tzn motorku jsem měl právě tak krátko, nemohl jsem nic namítat, páč jsem lopata.. dívám se že Rossi to má s cenou podobně, ale za třístovku.. tož nevim.. v Krhové servis robi synek co jezdí závodně a příjde mi že tomu dost rozumí.. kam pojedu na 5000km garančku si ale eště rozmyslím.. (nechám si poradit). 
..jezdím.. to je hlavni.. 
Díky Jachymu se mi podařilo najít co jsem hledal - plexi s deflektory na ruce a jenom nepatrně vyšší (přes Givi bych při své výšce musel koukat) - MZO 153 „Větrný štítek včetně homologace (výška/šířka 700 x 605 mm)", v katalogu Kymco, verze 07/2013.

Už mi nefouká do rukavic
, díky Petře.

Už mi nefouká do rukavic
Honda NC750X DCT(http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=107300), Kymco Downtown 300i(plexi Kymco MZO 153, kufr Kappa K53) prodáno
Jinak taky Jarda Kohout
Jinak taky Jarda Kohout