Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 05 zář 2013, 06:24

to base1000> zajímavá informace, ale nejsem si zcela jist, jestli ve správné vlákně? ... :twisted: ... však počkej až to uvidí nějaký Admin .... to bude mazééééc :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

stanleyzlin
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: pát 02 srp 2013, 09:02
Bydliště: zlín

prohlídka po 500km

Příspěvek od stanleyzlin » čtv 05 zář 2013, 08:03

jen pro info - minulý týden servisní prohlídka Downtowna po 500km v Krhové cena 1753Kč :roll:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 05 zář 2013, 08:20

Himlhergotdonavetrkrucajselement!!! Marš do Maličkých výletů!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Spletl se. Začátečnická chyba, to se stane ;).
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 05 zář 2013, 14:13

Zkusím napravit reputaci vlákna :wink:

Dnes garančka po 5.000 km.
Bohužel jsem s dotyčným technikem při vyzvednutí už nemluvil, takže nevím, co a jak bylo nebo nebylo, ale vykázáno je:
- mot. olej s filtrem
- rozvodový olej
- svíčka

Ze mnou přinesených věcí "prošly" svíčka a filtr oleje, samotný olej prý dává (alespoň v záruce) lepší, i když nevím v čem lepší, specifikace jsou myslím identické :wink: Takže tam holt půjde příště, až bude záruka končit.
Cena včetně mnou donesených věcí - 1640 Kč
(s vlastním olejem by to bylo ještě o 100 Kč méně)
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » čtv 05 zář 2013, 15:24

..v Krhové jsem po 500km platil o prázdninách bez dvacky 2000,-.. na jaře jsem zvědav kolik si řeknou za garančku po 5000km..
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 05 zář 2013, 15:32

2020 peněz. Účtenku mám před sebou.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 05 zář 2013, 17:15

Zajímavý je rozdíl u stanleyzlin a Macek - oba uvádějí Krhovou a prohlídku po 500 km a rozdílné ceny 1753 a 1980 - překvapuje mě to v jednom servisu. Nebo tam byla nějaká montáž doplňků navíc? Ale jasně, nádrž bych si za ten rozdíl nenaplnil :wink:

Ale jinak ty díly fakt dělají dost - když vezmu jen olej. filtr (zn. Hiflo, který i v servisu sami používají, jenže v záruce raději dávají orig. Kymco). Hiflo je za 79, Kymco 299 Kč, orig. svíčku NGK koupím za 155, servis si naúčtuje kolem 300 Kč a olej koupím kvalitní za 150, oni tam nalijí rozlévaný za 260 Kč. Ještě, že aspoň toho převodového je tak málo :wink: A filtr vzduchu, paliva, brzdovka nebo olej do tlumičů bude asi to samé v bledě modrém.
Já jim za kvalitní práci milerád zaplatím, hodinovka je dnes v servisech slušná, ale proč ještě tak výrazně předražovat materiál? Pochopím, když si (k jistě zvýhodněné) nákupce přihodí 30%, ale proč 100 i víc :roll:

Od toho jsou podobné debaty dobré, máme možnost srovnání cen, kvality i přístupu servisu. I když není moc míst, kde si člověk může servisy vybírat. My máme od letoška ve městě dva, ale myslím, že se navzájem dobře pohlídají :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 10 zář 2013, 08:47

Když nikdo nic nepíše, přidám pár řádek. Když jsem v neděli odjížděl ze SL, chtěl jsem si na PP vynulovat jeden TRIP, abych měl pěkný přehled o ujetých km ...a nic, knoflíky vůbec nereagovaly. Tak jsem to neřešil a vyrazil. Během jízdy jsem pak překročil 5100 km a samozřejmě se mi rozsvítila kontrolka výměny oleje. Ale neměl jsem v hlavě, jak se resetuje a tak jsem se na ni aspoň naštvaně koukal :oops: Protože mi v servisu naposled nevrátili servisní knížku, řekl jsem si, že to vyřídím vše naráz. A včera jsem z dlouhé chvíle zkoušel pomačkat knoflíky. Nejdřív jsem si přirozeně přepnul km na míle, ale postupně tlačítka začaly fungovat, takže jsem cvičně vynuloval TRIP a dnes si po přečtení Raddyho informace zkusím vyrušit i tu oil-kontrolku :wink: Asi to chce občas pomačkat, aby kontakty neoxidovaly a tlačítka byla zvyklá fungovat jak se patří.
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Raddy71
Už mám víc než deset
Příspěvky: 52
Registrován: ned 19 kvě 2013, 20:18
Bydliště: Neratovice

Příspěvek od Raddy71 » úte 10 zář 2013, 20:23

Co se týče těch tlačítek, docela by mě
zajímalo, kterej inženýr na Taiwanu vymyslel,
že na přepínání režimů počítadla km
je potřeba vždy tlačítko podržet 2 sekundy.
Takhle než přecvakám z trip A na odo
tak to trvá celou věčnost.
Chápu to při přepnutí do režimu nastavení,
nebo při nulování, ale pro pouhé přepnutí
je to podle mě nesmysl.
To je snad asi jediná věc co mi na skútru vadí.
Naštěstí je to jenom prkotina a na radost z
jízdy nemá vliv.
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek

Uživatelský avatar
mat.bo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 47
Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
Bydliště: karlovarsko,chodov

Příspěvek od mat.bo » čtv 12 zář 2013, 16:29

Tak mě nejak začal Dautík zlobit.Při rozjezdech trochu drnčí a rozjíždí se jakoby na dvojku /kdyby měl kvalty/Ale jinak jezdí normálně i do kopců. Může to být spojková pružina?Já vim nejlepší je to rozebrat a podívat se... :D Nějaka rada do placu?
kymco downtown 350I ABS,2018 šedá..

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 12 zář 2013, 19:23

První krok bych viděl ve vyčištění prostoru variátoru, třecí elementy uvolňují nečistoty, které pak negativně ovlivňují rozběh skútru. Ale je to jen vyčtený tip, sám jsem to neřešil :wink:
Teď nevím, jestli máš novátko nebo ojetinu a kolik najeto, to by stálo za to skutečným znalcům zmínit.
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
mat.bo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 47
Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
Bydliště: karlovarsko,chodov

Příspěvek od mat.bo » čtv 12 zář 2013, 20:44

Najeto 7000km.Při 5tis na garančce vše v poho a až do ted taky...
kymco downtown 350I ABS,2018 šedá..

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 13 zář 2013, 08:13

Chtě nechtě to někdo bude muset rozebrat. Pružinky by to teoreticky mohly být.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » pát 13 zář 2013, 09:38

..ještě se vrátím k té mojí garančce v Krhové.. za tu cenu 2tisíce vyměnili olej, vyfoukali filtr, dofoukali kola a prej seštelovali ventily (mluvil něco jako že byly zatlučené) a protože se v tom zatím tak nevyznám, 500 km jsem měl za 14 dní nalítáno tzn motorku jsem měl právě tak krátko, nemohl jsem nic namítat, páč jsem lopata.. dívám se že Rossi to má s cenou podobně, ale za třístovku.. tož nevim.. v Krhové servis robi synek co jezdí závodně a příjde mi že tomu dost rozumí.. kam pojedu na 5000km garančku si ale eště rozmyslím.. (nechám si poradit). :wink:
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Uživatelský avatar
JaKo
Mladší Kecálek
Příspěvky: 248
Registrován: čtv 22 srp 2013, 07:55
Bydliště: Radostov

Příspěvek od JaKo » stř 25 zář 2013, 10:28

Díky Jachymu se mi podařilo najít co jsem hledal - plexi s deflektory na ruce a jenom nepatrně vyšší (přes Givi bych při své výšce musel koukat) - MZO 153 „Větrný štítek včetně homologace (výška/šířka 700 x 605 mm)", v katalogu Kymco, verze 07/2013.

Obrázek

Už mi nefouká do rukavic :), díky Petře.
Honda NC750X DCT(http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=107300), Kymco Downtown 300i(plexi Kymco MZO 153, kufr Kappa K53) prodáno
Jinak taky Jarda Kohout

Odpovědět