Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
No já už v HJelení čuměl jako puk
když mi Gandalf řekl, že má najeto tuším 5 tis na origo gumách a měl tam cca 4 mm vzorku
Asi opravdu rozdíly v hmotnostech jsou zásadní DW 125 má o 12 kg méně, Gandalf o 43 kg méně. Můžeme se zkusit domluvit s nějakým 125-tníkem, jestli by v rámci testů nechtěl jednu sezonu vozit 2 pytle cementu jako spolujezdce, abychom přišli na to, jestli hmotnost má tak zásadní vliv na opotřebení pneu. Bojím se ale, že nikoho takového tady nenajdeme

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Já měl v 5-ti taky dost vzorku. Potom přišlo Chorvatsko s plnou polní a zbytek byl fuč. Však to Honza v SL viděl. Ale,že by ta váha dělala rozdíl dvojnásobného nájezdu ? A přední ojetá víc jak zadní ? To teda pak ty gumy pečou po domech ve sporáku a plácají je z bláta a sazí.
Tak se pochlubte osminkáři na Maxxisech.
Tak se pochlubte osminkáři na Maxxisech.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Jak se máme pochlubit
Měřit to nebudu, ani nevím, kde mám měrku, najeto aktuálně asi 5700 km a vzorek dobrý. Až budu přezouvat, tak tu dám vědět
V úvahách o opotřebení, kromě vyšší hmotnosti, ještě započítejte přece jen vyšší průměrné rychlosti, tím pádem i víc brzdění, rychlejší výjezdy ze zatáček i prudší akcelerace na semaforech... jéje to je fuška něco vymyslet
A přitom (ne, že bych nevěděl co s penězi) se na ty SilnoPůrky fakt těším
Ono to není jen tak, že např. na Piaggia X10 je nasazují už ve fabrice
Měřit to nebudu, ani nevím, kde mám měrku, najeto aktuálně asi 5700 km a vzorek dobrý. Až budu přezouvat, tak tu dám vědět
V úvahách o opotřebení, kromě vyšší hmotnosti, ještě započítejte přece jen vyšší průměrné rychlosti, tím pádem i víc brzdění, rychlejší výjezdy ze zatáček i prudší akcelerace na semaforech... jéje to je fuška něco vymyslet
A přitom (ne, že bych nevěděl co s penězi) se na ty SilnoPůrky fakt těším
Ono to není jen tak, že např. na Piaggia X10 je nasazují už ve fabrice
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, myslím, že Zbysa počítá na origo gumách najeto celkem 
to Rosi: přední guma se ojede dříve, je to hlavně díky častějšímu použití přední brzdy, mluvím z vlastní zkušenosti
to Rosi: přední guma se ojede dříve, je to hlavně díky častějšímu použití přední brzdy, mluvím z vlastní zkušenosti
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Tak to mě přední origo vydržela déle než zadní origo v poměru 5400/7800 km. U další sady si myslím, že tomu bude podobně, Zadní Dunlopu jsem už vyměnil a přední pořád v pohodě točím ?!? ... plyne z toho, že málo používám přední brzdu a nebo má Down300 tak špatné rozložení hmotnosti předek/zadek ?????
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
-
zbysa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 42
- Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
tak je možné že předemnou na tom jezdila slečna.Byl dovezen z Německa.Kupoval jsem ho při 14200km,ale pneu bylo opravdu originál.Jinak dnes mě došly obě pneu.Dal jsem se do zadního kola trvalo mě to 15min rozborka,škoda jen že jsem se zabrzdil při odšroubování kola sundání gum podložky co skovává zadní ložisko dál jsem se nedostal .Prostě mě to skurvené ložisko nedovolilo sundat ten Y držák co drží výfuk.Nakonec jsem to složil a odvezl do fanymoto.Zítra si ho vyzvednu.čítám že budu chudší o další litřík.motorr66 píše:Tak tak, myslím, že Zbysa počítá na origo gumách najeto celkem
to Rosi: přední guma se ojede dříve, je to hlavně díky častějšímu použití přední brzdy, mluvím z vlastní zkušenosti
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000
Tak musím potvrdit co píše HonzaH, zadní pneu výměna při 9500 km (ještě kapku by najela), přední ještě originál, má ještě polovinu vzorku... Podotýkám, že zadní brzdou téměř nebrzdím. Jinak k těm pneu, nazul jsem Dunlop (původně jsem chtěl ty Michelinky, prej lépe drží, ale také se 2x rychleji opotřebovávají protože jsou měkké...)
Kymco Downtown 125i ABS, 2009, bílá
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
To Zbysa> Poprvé, když jsem to rozdělával při 5400km, tak šlo pomocné Y rameno v pohode stáhnout i s ložiskem, podruhé už to tak dobře nešlo a tak jsem musel použít předšponování ramene a údery mosazným kladivem na osu a sklepal jsem ho dolů, ale za cenu lehce zhmožděného závitu na zadní ose. Ten jsem ale přetáhl očkem M16x1,5 a pro jistotu jsem si nechal i utočit novou matku na zadní osu, bo ta origo se mi jaksi moc nepozdávala. Teď jsem na osu aplikoval speciální mazací sajrajt od Würthu HHS 2000 na vysoké tlaky tak doufám, že to bude lepší při další rozborce. Zaregistroval jsem totiž na zadní ose něco jako mezikristalickou korozi (pohmatem necítíš, ale je tam tmavá mapa) tak doufám, že to bude lepší. Pokud to nebude příště lepší, zvažuju výrobu stahováku na míru.

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp