Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 01 říj 2013, 07:21

No já už v HJelení čuměl jako puk :shock: když mi Gandalf řekl, že má najeto tuším 5 tis na origo gumách a měl tam cca 4 mm vzorku :shock: :twisted: Asi opravdu rozdíly v hmotnostech jsou zásadní DW 125 má o 12 kg méně, Gandalf o 43 kg méně. Můžeme se zkusit domluvit s nějakým 125-tníkem, jestli by v rámci testů nechtěl jednu sezonu vozit 2 pytle cementu jako spolujezdce, abychom přišli na to, jestli hmotnost má tak zásadní vliv na opotřebení pneu. Bojím se ale, že nikoho takového tady nenajdeme :wink: :? :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 01 říj 2013, 08:56

Honzo, já se na tenhle test NEHLÁSÍM :lol:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 01 říj 2013, 08:58

Ale bylo by to zajímavé. Jen si myslím, že dva pytle cementu jsou nepohodlné na vožení. Co takhle vylít podsedlový prostor a kufr betonem ?? To by bylo pohodlnější. :lol:
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » úte 01 říj 2013, 09:12

Já měl v 5-ti taky dost vzorku. Potom přišlo Chorvatsko s plnou polní a zbytek byl fuč. Však to Honza v SL viděl. Ale,že by ta váha dělala rozdíl dvojnásobného nájezdu ? A přední ojetá víc jak zadní ? To teda pak ty gumy pečou po domech ve sporáku a plácají je z bláta a sazí.
Tak se pochlubte osminkáři na Maxxisech.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 01 říj 2013, 15:46

Jak se máme pochlubit :lol:
Měřit to nebudu, ani nevím, kde mám měrku, najeto aktuálně asi 5700 km a vzorek dobrý. Až budu přezouvat, tak tu dám vědět :wink:
V úvahách o opotřebení, kromě vyšší hmotnosti, ještě započítejte přece jen vyšší průměrné rychlosti, tím pádem i víc brzdění, rychlejší výjezdy ze zatáček i prudší akcelerace na semaforech... jéje to je fuška něco vymyslet :lol:
A přitom (ne, že bych nevěděl co s penězi) se na ty SilnoPůrky fakt těším 8)
Ono to není jen tak, že např. na Piaggia X10 je nasazují už ve fabrice :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 01 říj 2013, 23:48

Tak tak, myslím, že Zbysa počítá na origo gumách najeto celkem :wink:
to Rosi: přední guma se ojede dříve, je to hlavně díky častějšímu použití přední brzdy, mluvím z vlastní zkušenosti :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 02 říj 2013, 06:12

No vidíš a já žil v přesvědčení, že přední guma vydrží takřka dvojnásobek životnosti zadní... :shock:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 02 říj 2013, 07:04

Tak to mě přední origo vydržela déle než zadní origo v poměru 5400/7800 km. U další sady si myslím, že tomu bude podobně, Zadní Dunlopu jsem už vyměnil a přední pořád v pohodě točím ?!? ... plyne z toho, že málo používám přední brzdu a nebo má Down300 tak špatné rozložení hmotnosti předek/zadek ?????
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 02 říj 2013, 09:10

...nebo přebytek výkonu na zadním kole? :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 02 říj 2013, 13:30

Od Mildy bych čekal spíš něco ve stylu: Alou do pneumatikového vlákna (pokud tu nějaké je)... :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
mat.bo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 47
Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
Bydliště: karlovarsko,chodov

Příspěvek od mat.bo » stř 02 říj 2013, 18:28

Tak jsem to šoupl do servisu a uvidme ci s tím vymyslí.A halvne za kolik.. :D
kymco downtown 350I ABS,2018 šedá..

zbysa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od zbysa » stř 02 říj 2013, 19:36

motorr66 píše:Tak tak, myslím, že Zbysa počítá na origo gumách najeto celkem :wink:
to Rosi: přední guma se ojede dříve, je to hlavně díky častějšímu použití přední brzdy, mluvím z vlastní zkušenosti :wink:
tak je možné že předemnou na tom jezdila slečna.Byl dovezen z Německa.Kupoval jsem ho při 14200km,ale pneu bylo opravdu originál.Jinak dnes mě došly obě pneu.Dal jsem se do zadního kola trvalo mě to 15min rozborka,škoda jen že jsem se zabrzdil při odšroubování kola sundání gum podložky co skovává zadní ložisko dál jsem se nedostal .Prostě mě to skurvené ložisko nedovolilo sundat ten Y držák co drží výfuk.Nakonec jsem to složil a odvezl do fanymoto.Zítra si ho vyzvednu.čítám že budu chudší o další litřík. :)) Honzine jak si dokázal zhodit tu kyvku.To ložisko tě normál pustilo? Já jsem s tím zápasil asi pul hodky,pak jsem to vzdal,tu pojistkovou sponku jsem měl vyhozenou co je pred ložiskem.
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » stř 02 říj 2013, 20:54

Tak musím potvrdit co píše HonzaH, zadní pneu výměna při 9500 km (ještě kapku by najela), přední ještě originál, má ještě polovinu vzorku... Podotýkám, že zadní brzdou téměř nebrzdím. Jinak k těm pneu, nazul jsem Dunlop (původně jsem chtěl ty Michelinky, prej lépe drží, ale také se 2x rychleji opotřebovávají protože jsou měkké...)
Kymco Downtown 125i ABS, 2009, bílá

zbysa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od zbysa » stř 02 říj 2013, 21:56

zdarec chtěl jsem se zeptat jestli sis tu zadní měnil sam nebo v servise a na kolik ti to vyšlo vč.vyvážení.Pokud sám,neměl jsi problem se sundání toho zadního kola?
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 03 říj 2013, 06:56

To Zbysa> Poprvé, když jsem to rozdělával při 5400km, tak šlo pomocné Y rameno v pohode stáhnout i s ložiskem, podruhé už to tak dobře nešlo a tak jsem musel použít předšponování ramene a údery mosazným kladivem na osu a sklepal jsem ho dolů, ale za cenu lehce zhmožděného závitu na zadní ose. Ten jsem ale přetáhl očkem M16x1,5 a pro jistotu jsem si nechal i utočit novou matku na zadní osu, bo ta origo se mi jaksi moc nepozdávala. Teď jsem na osu aplikoval speciální mazací sajrajt od Würthu HHS 2000 na vysoké tlaky tak doufám, že to bude lepší při další rozborce. Zaregistroval jsem totiž na zadní ose něco jako mezikristalickou korozi (pohmatem necítíš, ale je tam tmavá mapa) tak doufám, že to bude lepší. Pokud to nebude příště lepší, zvažuju výrobu stahováku na míru. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Odpovědět