Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
To Milda .... s tím přebytkem výkonu na zadním kole ... hmmmm ... člověče ?!? ... možná jsi na to kápl ...
... ikdyž logickou dedukcí přicházím k závěru, že rozhodující pro gumy je to, kolik kg toho ten který stroj na sobě vozí.
.. a tady jsem dost v nevýhodě 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Já myslím, že těch vlivů bude více, jak psal na předchozí stránce Gandalf. Hmotnost stroje včetně posádky, prudší akcelerace, intenzita brždění, ... Já prodával Agilitku 50 s najetými skoro 26.000 km na originálních gumách - na zadní byly asi 2 mm, na přední 3 mm. 
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Pavle, Agilitu do toho netahej. Na ní soudruzi nechali upéct gumy z kosmickýho materiálu. Páč moje má na hrbu 10t. z toho se mnou 5t., sice akcelerace nic moc ale ta zátěž a intenzivní bržďění..... to bych už jezdil jen po diskách a přitom ty gumy jsou furt jak nový -6mm
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
-
zbysa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 42
- Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
Tak a máme to domazbysa píše:tak je možné že předemnou na tom jezdila slečna.Byl dovezen z Německa.Kupoval jsem ho při 14200km,ale pneu bylo opravdu originál.Jinak dnes mě došly obě pneu.Dal jsem se do zadního kola trvalo mě to 15min rozborka,škoda jen že jsem se zabrzdil při odšroubování kola sundání gum podložky co skovává zadní ložisko dál jsem se nedostal .Prostě mě to skurvené ložisko nedovolilo sundat ten Y držák co drží výfuk.Nakonec jsem to složil a odvezl do fanymoto.Zítra si ho vyzvednu.čítám že budu chudší o další litřík.motorr66 píše:Tak tak, myslím, že Zbysa počítá na origo gumách najeto celkem
to Rosi: přední guma se ojede dříve, je to hlavně díky častějšímu použití přední brzdy, mluvím z vlastní zkušenosti) Honzine jak si dokázal zhodit tu kyvku.To ložisko tě normál pustilo? Já jsem s tím zápasil asi pul hodky,pak jsem to vzdal,tu pojistkovou sponku jsem měl vyhozenou co je pred ložiskem.
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000
Já byl v v úterý v Kymcu ve Varech a ptal jsem se právě na přezutí, neb moje zadní guma už je na tom zle. A bylo mi řečeno, že 300 za kolo. S tím, že já mám nový gumy na jiných diskách,tzn. že je ještě musí z disků sundat. A ptal jsem se extra, na demontáž zadního kola (nevim jak u Downa,ale u XC musí dolů výfuk a vzpěra) a to je v ceně.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Já chtěl jenom zamachrovat, jak je Agilitka skvělý stroj a kolik toho ty gumy vdržely.mulah píše:Pavle, Agilitu do toho netahej. Na ní soudruzi nechali upéct gumy z kosmickýho materiálu. Páč moje má na hrbu 10t. z toho se mnou 5t., sice akcelerace nic moc ale ta zátěž a intenzivní bržďění..... to bych už jezdil jen po diskách a přitom ty gumy jsou furt jak nový -6mm
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- mat.bo
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
- Bydliště: karlovarsko,chodov
A co ti řekl,kdy to máš přivezt? Ja tam byl ve středu asi v pul druhý a ve tři mu to dovezl.Dal jsem mu i zadní gumu na přezutí.No má to od středy a ješte se neozval.Byl tam přímo bican,ale zda se mi takovej divnej,převzal si to tak nejak uředně a vic se nebavil.Myslel jsem že pokecáme,ale připadalo mi že ho spíš otravuju,tak nevím.Jsem zvedavej co mi s tim vymyslí.Řekl jsem mu že se to blbě rozjíždí o kopce,v šedesati to jakoby hází a necham si dat zpátky origo válečky a vyndat ty dr.pulley tak uvidim. 
kymco downtown 350I ABS,2018 šedá..
Pokec, zkusenosti, rady
Mam noveho DownTowna 125i, hledam pratele na vymenu zkusenosti a rad.
Sakramensky dobrý nápad !
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem včera dovezl Downa od pana doktora. Servis po 15tis km neukázal nic špatného, všecko OK. Ani plošky na válečkách ještě nemám, válečkové dráhy bez výrazného opotřebení, řemen dobrý, vzuchový filtr pořád dobrý (odpouštění kondenzátu se fááákt vyplatí), seřízeny ventily, kontrola svíčky=OK, výměna MO+filtru. Cena 2100,- Kč bez D.
Protože jsem se ale zmínil o jakoby přibržďování zadního kola při jízdě po rovince v cca 55 km/h a následnému efekt jakoby pohupování dopředu a dozadu, tak to řešili s Kymco v Německu a na nic nepřišli a protože mají dalšího zákazníka se s tejným problémem, tak Kymco v D pošle nové BSI s novější vstřikovací mapou a to bude výměna na pár minut. Zavolají. Takže celkově jsem mooocinko spokojený
Protože jsem se ale zmínil o jakoby přibržďování zadního kola při jízdě po rovince v cca 55 km/h a následnému efekt jakoby pohupování dopředu a dozadu, tak to řešili s Kymco v Německu a na nic nepřišli a protože mají dalšího zákazníka se s tejným problémem, tak Kymco v D pošle nové BSI s novější vstřikovací mapou a to bude výměna na pár minut. Zavolají. Takže celkově jsem mooocinko spokojený
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Honzo, zkus ten problém ještě nějak popsat, abych si udělal lepší představu. To jedeš 55 km/h pod plynem a začne Ti nějak kolísat výkon od motoru na kolo nebo jak? A při jiných rychlostech to nedělá?
A vysvětli prosím laikovi, co je BSI
To je nějaký modul v řídící jednotce nebo jen jiný SW?
Jinak výhled na opotřebení součástek Downtowna vypadá dobře
A vysvětli prosím laikovi, co je BSI
Jinak výhled na opotřebení součástek Downtowna vypadá dobře
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)