DWTN - variátor
Ano. Nechtěl jsem do toho před cestou vrtat a taky až ve středu večer jsem si dodělal klíč na povolení polořemenice variátoru.
Jinak mám na prodej válečky 15.3 - váha jako origo,po 2tis.km a neotevřené pružinky Malossi (9ks) na ladění spojky.
Jinak mám na prodej válečky 15.3 - váha jako origo,po 2tis.km a neotevřené pružinky Malossi (9ks) na ladění spojky.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
čau, mám problém s variátorem při rozjezdu za studena to nedělá skoro vůber ale jak je zahřáty tak při rozjezdu,vytočím motor tak na 3000 otáček, se mi roztřese celej skútr ale dělá to tak do rychlosti 10-15km/h. Ale když jdu po pluny víc tak 3500-4000 tak se roztřese kratce tak na vteřinu, a jako by skočí dopředu. Ale během jízdy už to nedělá, jako při zrychlení 30km/h na 50km/h atd.... čím to může být ?? řemen, válečky, řemenice.......
Mě bylo jinak řečeno, že to není převodovka, že tam je mala plocha na přenesení síly a že ten řemen proklouzne tak proto že se to roztřese. Dík za pomoc
Mě bylo jinak řečeno, že to není převodovka, že tam je mala plocha na přenesení síly a že ten řemen proklouzne tak proto že se to roztřese. Dík za pomoc
Kymco Downtown 125, rok 2010
Není nic jednoduššího, jak to oddeklovat a podívat se, v jakém je stavu řemen. Jestli tam není bordel. Při rozjezdu, nebo popojíždění, se mě to třese taky. Kmitá řemen. Stačí přidat víc plynu. Pro radu je taky dobré vědět, kolik km má řemen, válečky, potažmo celý skútr najeto. U variatoru dost důležité.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Né opravdu mě začíná tahat dopředu už od 2500ot. a když dám z místa plný plyn tak to vytočím na max 4500ot. ale jako valí slušně dopředu, není to žádný chcipák ikdyž točí tak málo, je takový ostřejší. Ja ho mám asi 2 měsíce jenom tak zjištuju co jak má fungovat atd.... skutra jsem nikdy předtím neměl.
Kymco Downtown 125, rok 2010
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Mel jsem rv 2012 - pri rozjezdu urcite 4-5 000 ot. a pri maximalce k 10 000. Neumim si predstavit, ze by motor s variatorem spravne mechanicky fungovaly pri tak nizkych otackach. Ze by nejake silene valecky a pruziny? Tomu otackomeru bych snad ani neveril. Ale na tohle jsou tu lepsi odbornici 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
No já to můžu klidně natočit a hodit někde, fakt mi to tak točí nebo teda podle otáčkoměru
diagnostika by ale zjistila že ukazuje blbě ne ? Měl jsem ho na diagnostice protože jsem měl něco se škrtící klapkou, a jinak nic neukázal. Tak nevím čím to může být ....... taky se divím že všichni píšou kolik jim točí a mě tak málo a jede ostře.
Kymco Downtown 125, rok 2010