DWTN - Osvětlení

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od buchtik » pon 03 říj 2016, 19:32

Dural za tepla ... to je jaká teplota či jakou metodou dosažena (autogen to nebude).
Povrchová úprava - práškové lakování (Komaxit - říkám to dobře ?), elox či je to něco jednoduššího?

To koncové světlo by nemělo svítit s denním :? (mně osobně by to nevadilo) ... ale to by ti někdo mohl vytýkat.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od Vyhlos » pon 03 říj 2016, 19:47

Plech (dural 7075) dát na elektrickou plotýnku a nechat ho ohřát na teplotu, kdy začne černat dřevěná tříska po přiložení na dural, nevím kolik je to stupňů. Nechat vychladnout a dural je tak 10 minut měkký jako elektrovodný hliník a dá se lehce ohýbat. Pak začne tvrdnout a cca po hodině zvoní. Funguje to ale jenom na 7075.
Je to napráškováno, ale po četných úpravách jen opraveno matným acetonovým sprejem. Eloxovat to jde, ale všude to neumí.
Koncové světlo nově může svítit s denním osvětlením, takže vlastně furt když se zapne klíček (5W).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Kymčour
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: pon 06 lis 2023, 19:05

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od Kymčour » pát 10 lis 2023, 19:30

Někdo zkušenost s nesvítící LED ?

DJcz
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: úte 29 zář 2015, 21:22

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od DJcz » ned 19 kvě 2024, 17:25

Ahoj prosím odbornou veřejnost o radu. Už nějakou dobu nemůžu pořešit proč mi kolísá světelnost u hlavních světlometů a zároveň u přístrojové desky. Vyměnil jsem regulátor ale dělá to dál. Dle měření je starý regulátor dobrý a dobíjí taky dobře. Dělá to jen když jedu na hlavní světlomety při parkovacích diodách to nedělá.. Toš chlapy nevíte náhodou v čem je zakopaný pes? Stalo se to už někomu?
Díky za pomoc.

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1172
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od Cossman » úte 21 kvě 2024, 11:14

Pravděpodobně je někde špatná kostra (mínus pól) nebo zkorodovaný konektor. Při větším proudovém odběru tak vznikne úbytek napětí na přechodovém odporu. Ten může být i ve spínačce, přepínači světel nebo u pojistek. Nejlépe odpojit akumulátor a ohmetrem proměřit trasu od plusu akumulátoru k plusu žárovky a stejně tak od mínusu akumulátoru k mínusu žárovky (nezapomenout zapnout spínačku a světla) přes všechny konektory. Pokud jsi laik, alespoň projdi všechny konektory od akumulátoru ke světlu a přístrojovce a všechny nejen vizuálně zkontroluj, ale rozpoj a znovu zapoj.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

DJcz
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: úte 29 zář 2015, 21:22

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od DJcz » úte 21 kvě 2024, 15:36

Takže práce pro elektrikáře kterého tu nikde nemam po ruce.. :cry: Ovladače na obou řídítkách jsou vyměněny..

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od HonzaH » stř 22 kvě 2024, 07:56

Nebál bych se i použít nějaký sprej na kontakty (já používám starý osvědčený Kontox). Jednak sníží přechodový odpor a druhak konzervuje proti korozi.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

DJcz
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: úte 29 zář 2015, 21:22

Re: DWTN - Osvětlení

Příspěvek od DJcz » stř 22 kvě 2024, 13:27

Cossman píše:
úte 21 kvě 2024, 11:14
Pravděpodobně je někde špatná kostra (mínus pól) nebo zkorodovaný konektor. Při větším proudovém odběru tak vznikne úbytek napětí na přechodovém odporu. Ten může být i ve spínačce, přepínači světel nebo u pojistek. Nejlépe odpojit akumulátor a ohmetrem proměřit trasu od plusu akumulátoru k plusu žárovky a stejně tak od mínusu akumulátoru k mínusu žárovky (nezapomenout zapnout spínačku a světla) přes všechny konektory. Pokud jsi laik, alespoň projdi všechny konektory od akumulátoru ke světlu a přístrojovce a všechny nejen vizuálně zkontroluj, ale rozpoj a znovu zapoj.
Od jara do podzimu je venku na dešti takže koroze je pravděpodobná.. Ví někdo kde je ukostření kabelů pro přední část?

Odpovědět