Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » čtv 29 kvě 2014, 17:03

Neřeším deci oleje v převodovce, ale proč je potřeba ho měnit tak brzo. Nezapomeň taky na 1,5 L v motoru.

HonzaH: to by ovšem znamenalo, že kvalita oceli nedosahuje konkurence, což je taky polemika.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 29 kvě 2014, 21:31

Tak třeba já mám tak kvalitní stroj, že olej v motoru vůbec neměním a i přesto mám futr čerstvej :D
Jednou to výrobce určil a měl pro to důvod (ať technický,úřední,nebo finanční) tak by ses tím měl řídit. A budeš se moct na skůtr 100% spolehnout.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » pon 02 čer 2014, 21:11

Tak už taky šteluju světla dle uživatele HonzaH, neb od distributora bych se to nedozvěděl. Tak dík. Teď už jen přidělat denní LEDky, aby nějaký světlo bylo konečně vidět :mrgreen:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 03 čer 2014, 06:32

Jsem rád, že info, co jsem tu dal, je někomu užitečné :wink: :) .. přesně pro ten účel si tady ty zkušenosti sdělujeme :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 03 čer 2014, 08:01

Ano ano, Jene. :)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

zbysa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od zbysa » pon 09 čer 2014, 20:41

Tož chlapy ,kone?n? jsem sehnal ten regulátor nap?tí z druhého Downtowna za 1600k? po?ád lepší než za nový za 2800k?.Dnes jsem vše zapojil,promeril a vše OK :-) .Bál jsem se že to schytal i alternátor,ale našt?stí ne.To byl abstá?ek když byly ty vedra a já nemohl osedlat toho mého oh?e :-). Tož z dneškem co jsem najel 80km mám 24200km.Tak doufám že na n?jáký ten m?síc budu mít pokoj.
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » pát 13 čer 2014, 19:27

Tuším Rosi psal, že při rožnutí hladovýho voka, ještě zbývají 2 litry. Ale po dalších 10km jsem z toho dostal už jen 2 deci a nic nešplouchá. Litr pod sedadlem to jistí...
Potom jsem tedy na 12,3L ujel 378km, záběhovým páprdotempem 85kmh. Tudíž nejsem spokojen, neb se mi nepodařilo pokořit 3L/100km. Je to 3,07.
:evil:
:mrgreen:

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » pát 13 čer 2014, 19:31

zbysa: tebe jsem asi už potkal před měsícem, kdys jel s menší skupinkou. DT jsem poznal, poněvadž už jsem věděl, že existuje nějaká značka Kymco 8)
Píšeš někde, jaký vliv měl onen variátor?

zbysa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od zbysa » pát 13 čer 2014, 20:46

Tož to jsem asi nebyl já nebot jsem měl v prdeli regulátor napětí,takže jsem byl celkem dlouho nepojizdný.
Jinak psal jsem o něm v DWTN Variator v poho 125kmhod super zrychlení oproti origu a spotřeba taky ok do 3litru :-) za ty prachy se to dá
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000

zbysa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od zbysa » pát 13 čer 2014, 21:07

Ondřej píše:Tuším Rosi psal, že při rožnutí hladovýho voka, ještě zbývají 2 litry. Ale po dalších 10km jsem z toho dostal už jen 2 deci a nic nešplouchá. Litr pod sedadlem to jistí...
Potom jsem tedy na 12,3L ujel 378km, záběhovým páprdotempem 85kmh. Tudíž nejsem spokojen, neb se mi nepodařilo pokořit 3L/100km. Je to 3,07.
:evil:
:mrgreen:
To já jsem si udělal výlet na slovaky přes Trenčín do žiliny a zpět.A byl jsem překvapen když jsem dotankovával.Hladové oko mě začalo svítít při 350km ve 392km jsem zajel na benzinu a do plných mě to dávalo 11,1litru což je 42km a zostalo 1,4litry tj asi dojezd 50km celkem u mě 92km na hladovcé oko. celkem slušná spotřeba 2,8l a to jsem ho nešetřil skoro pořád plný kotlik :-) Tož je fakt že jsem jel skoro pořád po rovině a v kuse.Na to že mám laděný variátor celkem spokojen.:-)
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » sob 14 čer 2014, 08:09

Tak to je opravdu krásná spotřeba. Mě Nimbus stále bere 2.2l a kolik sosne Dante vůbec netuším. Když jedu sám a svou cestou,jsem pod 3-mi litry, pokud ve dvou myslím, že 4.5 není problém. ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » ned 15 čer 2014, 11:26

jakattara píše:Tak to je opravdu krásná spotřeba. Mě Nimbus stále bere 2.2l a kolik sosne Dante vůbec netuším. Když jedu sám a svou cestou,jsem pod 3-mi litry, pokud ve dvou myslím, že 4.5 není problém. ;)
No,když jsem v Třeboni viděl kolik toho na něj naložíš,tak bych těm 4,5 l i věříl a to máš lehoučkého baťůžka :D
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » ned 15 čer 2014, 11:42

Ano ano, je to tak. Ale cestování na tomto skutru je krása ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » ned 15 čer 2014, 16:56

Faktžejo, ujel jsem jen 6 km a šlus. Asi to budu řešit.

A 12,5L nádrže odpovídá.

zbysa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od zbysa » pon 16 čer 2014, 16:30

tak včera jsem dovršil 25000km .Na mého pucha čeká generálka vyměna převodového a motorového oleje plus filtr .V neděli jsem valil Zlín- lešná,Fryšták,Lukov,Kašava,Držková,Bystřice pod Hostýnem,Val.Meziříčí,Vsetín,Vizovice,Zlín a směr k domovu Uh hradiště.Tuhle trasu mužu jen doporučit.Super kopečky se zatáčkama a hlavně ta příroda no super.Někdy si to znova zopáknu :D
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000

Odpovědět