DWTN - variátor
Dneska jsem rozebral variátor řemen jak nový nepoškubaný nic, ale na spodní straně pod řemenem jsem měl ošlehaný otisk je to normální nebo je řemen vytahaný už. viz foto
http://ulozto.cz/x9jF16jJ/img-1030-jpg
http://ulozto.cz/xEpT89bB/img-1031-jpg
http://ulozto.cz/xWV4wbUb/img-1032-jpg
Plus nevíte co je to za hadičku k čemu je na poslední fotce je ukazaná, mám ji propálenou asi od variátoru, dneska jsem na to přišel.
Díkes [/quote][/code]
http://ulozto.cz/x9jF16jJ/img-1030-jpg
http://ulozto.cz/xEpT89bB/img-1031-jpg
http://ulozto.cz/xWV4wbUb/img-1032-jpg
Plus nevíte co je to za hadičku k čemu je na poslední fotce je ukazaná, mám ji propálenou asi od variátoru, dneska jsem na to přišel.
Díkes [/quote][/code]
Kymco Downtown 125, rok 2010
tak dneska jsem se jel projet a jak jsem přijel ke garáži zpátky tak jsem přišel na to že odněkud z hora se mi tlačí olej a hodně, nemáte někdo zkušenost s tím co to muže být odkud to teče ??? je to převodový olej, a den předtím jsem měl variátor otevřený jenom víko dole. dík za rady.
Kymco Downtown 125, rok 2010
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Myslím si, že to jak máš skříň variátoru zevnitř ošlehanou není normální.
Ono se to nezdá, ale rozvibrovaný řemen dokáže roztřepat celý skůtr. Já bych jej vyměnil.
Ono se to nezdá, ale rozvibrovaný řemen dokáže roztřepat celý skůtr. Já bych jej vyměnil.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
V té hadičce se shromažďuje olej vyfouknutý ze skříně. Sem tam to vypustím,ale je to pár kapek.
Oleštěný karter od řemene není úplně normální,ale na burákovi jsem to měl taky. Jak napsal kolega manet125 - zkusil bych výměnu řemene a zrovna i s válečky. Ty je nejlépe po rozdělání někde zvážit a podle toho koupit gramáž.
Oleštěný karter od řemene není úplně normální,ale na burákovi jsem to měl taky. Jak napsal kolega manet125 - zkusil bych výměnu řemene a zrovna i s válečky. Ty je nejlépe po rozdělání někde zvážit a podle toho koupit gramáž.
Naposledy upravil(a) Rosi45 dne čtv 09 říj 2014, 21:29, celkem upraveno 1 x.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Toš průhledná hadice by měla být na kondenz par (benzín olej voda), měl bys jí občas odšpuntovat,vypustit a zašpuntovat. Já jednou zapoměl zašpuntovat a dusilo se to,nedrželo otáčky a cípalo to.
Řemen jednoznačně vyměnit.
A to že ti odněkud valí olej.......je dost těžký určit. Odkud valí? Nevím jak na Downtownovi,jestli má odvětrání převodovky (XCčko ho má takovou hadičkou,která je svedená dopředu pod tunel). Už jsem někde četl, že někdo tam tu hadičku neměl a dobrý do doby kdy vyměnil v převodovce olej dal správnou hladinu a tím hajzlem na kterým měla být nasazená ta hadička mu stříkal olej ven - ale jestli to je tak i na Downovi ???
Řemen jednoznačně vyměnit.
A to že ti odněkud valí olej.......je dost těžký určit. Odkud valí? Nevím jak na Downtownovi,jestli má odvětrání převodovky (XCčko ho má takovou hadičkou,která je svedená dopředu pod tunel). Už jsem někde četl, že někdo tam tu hadičku neměl a dobrý do doby kdy vyměnil v převodovce olej dal správnou hladinu a tím hajzlem na kterým měla být nasazená ta hadička mu stříkal olej ven - ale jestli to je tak i na Downovi ???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Ještě k tomu variátoru. Z obrázku 1 je při řádném zvětšení evidentní, že řemen to má za sebou. Změna struktury na bocích řemen, kdy pouze místy vystupuje na povrch bílá tkanina, má za následek změnu adhezních podmínek mezi řemenem a řemenicí. Výsledkem je nekontinuální zatížení řemene s následným rozkmitem na odlehčené větvi. Pak ti to tam snadno pleská o karter. Vibrace jasně vznikají tady.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Já na "Skůtry levně" . Hlavně kup raděj dražší a ne kevlar. Ti co vyzkoušeli ví proč. Osobně už nekoupím nic, než Mitsuboshi. Ale je to jen můj názor.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
A na kolik to cca vychazí na kymco-skutr.cz ho mají kolem 2500 myslím ted ať nekecám nějak mi to nechce najít jejich stránky. Ale prý to je originál. A válečky kde kupujete ? Je možné že kdybych měl hodně těžké válečky tak mi kymco nebude tolik točit ?? Nevím jaké tam mám ještě jsem to neměl rozebrané..... a některé kymca točí 10 000 a mě max 4500.
Kymco Downtown 125, rok 2010