DWTN - variátor
Re: DWTN - variátor
Ok a dík som myslel, že tu budú opisané skúsenosti, ktorý varec naj na DT...a ták no
Re: DWTN - variátor
Stojí to za ty peníze ? Změníš trochu křivky výkonu a točivého momentu,ale nic extra,pokud nechceš ubrat na životě motoru. Bavil jsem se s mechaniky v Krhové,kteří to zkoušeli u třístovky - bez extra výsledku.jágo píše:Ok a dík som myslel, že tu budú opisané skúsenosti, ktorý varec naj na DT...a ták no
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: DWTN - variátor
Mário, kamaráde. Já to mám takhle, vzhledem k tomu, že mě baví všechno kolem dvou kol, čtu to co by jiné nebavilo atd. atd.. Prostě chci říct, že Kymco není nějaká Yamasaki, Kentoya, či něco čínsko podobného. Tato firma má zcela kompletní vývojářské zázemí. Než něco pustí na trh, sakra hodně na tom makají. Pro nás uživatele z toho vyplývá, že si kupujem téměr ideálně naladěný stroj. Proto každé pokušení, že výrobce něco nedotáhl a ty to pořešíš nákupem tuningových dílů, je řekl bych zcestné. Úspěch můžeš mít pouze částečný. Zlepšíš akceleraci, sníží se maximalní rychlost a zvedne se spotřeba. Pokud nehodláš na skůtru závodit, vůbec bych to neřešil a držel se origo dílů. Ovšem jestli chceš zažít nirvanu, nezbude ti stejně nic jiného, než pořídit něco objemnějšího.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: DWTN - variátor
Díky, máš pravdu takže asi to nechám tak. Je to ťažké rozhodovanie pretože sú ľudia čo tvrdia aj opak. Vraj z výroby to odchádza naladené na" uni užívateľ" no a vraj váriom sa dá aj motor pošetriť. Ja neviem kde je pravda ale väčšnou býva uprostred. Dám tomu ešte nejaký čas a pokúsim sa nadobudnúť viac info. Každopádne vďaka za radu kamarát
Re: DWTN - variátor
Je jako s doktorskejma ''válečkama''. Někdo je z nich u vytržení a někdo na ně nadává,že to byly vyhozené peníze.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: DWTN - variátor
Mě to za to stojí a na Yagera GT 125 mohu Multivar jen doporučit. U třístovky to možná takový rozdíl není, ale u 125 ano. A u 50 byl rozdíl ještě větší a to jak v reakci na plyn, tak v maximálce. Moje postřehy po výměně za originál jsou tady a aktuální stav tady.Rosi45 píše:Stojí to za ty peníze ? Změníš trochu křivky výkonu a točivého momentu,ale nic extra,pokud nechceš ubrat na životě motoru. Bavil jsem se s mechaniky v Krhové,kteří to zkoušeli u třístovky - bez extra výsledku.jágo píše:Ok a dík som myslel, že tu budú opisané skúsenosti, ktorý varec naj na DT...a ták no
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: DWTN - variátor
Dr Puley u DT300 urcite nie su vyhodene peniaze, seriovy variator vytoci otacky pri zrychleni na cca 6200-6300, dr puley 14g na 6700. A pri vysokych rychlostiach napr pri 120kmh toci seriovy 7000rpm a dr puley 6800rpm. 60eur investicia sa v tomto pripade oplati, kedze ten 300vkovy motor ma prave pri tych 6200rpm akysi zlom, odkedy to zacne tahat a cim vyssie otacky, tym rapidnejsie.
Chcem sa ale opytat, tie sportove variatory, napr malossi slubuje okrem zrychlenia a okamzitej odozvy na plyn aj zvysenu maximalnu rychlost, ja hladam sposob, ako znizit otacky pri ustalenej rychlosti na dialnici, tj aby mi pri 120kmh tocilo napriklad len 6500, alebo idealnejsie este menej. Samozrejme to vsetko bz straty dynamiky, takze s tazsimi valcekmi neratam. Neviem to dohladat na videach, ale ked slubuju vyssiu max rychlost, tak by hadam mohli aj predlzit prevod nie?
mam DT300i
Chcem sa ale opytat, tie sportove variatory, napr malossi slubuje okrem zrychlenia a okamzitej odozvy na plyn aj zvysenu maximalnu rychlost, ja hladam sposob, ako znizit otacky pri ustalenej rychlosti na dialnici, tj aby mi pri 120kmh tocilo napriklad len 6500, alebo idealnejsie este menej. Samozrejme to vsetko bz straty dynamiky, takze s tazsimi valcekmi neratam. Neviem to dohladat na videach, ale ked slubuju vyssiu max rychlost, tak by hadam mohli aj predlzit prevod nie?
mam DT300i
kymco downtown 300i 2011
Re: DWTN - variátor
Hochu, hochu. A krevety by jsi nechtěl? Je to automat, s tím se toho moc dělat nedá. Zamysli se na principu variátoru a pak zjistíš že to co chceš je nesmysl. Jestli chceš nižší otáčky na dálnici a vyšší při nižších rychlostech pořiď si manuál,anebo automat s možností řazení.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: DWTN - variátor
Já vůbec nechápu, proč musí být na skútrech otáčkoměr. V podstatě mě nezajímá ani v autě. Jedině když je nějaký problém.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: DWTN - variátor
Teď jsi to rozštípl.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: DWTN - variátor
mulah no je zaujimave, ze dr puley valceky to dokazali ten princip variatora vylepsit. A tak sedliackym rozumom som sa snazil k niecomu dospiet. Ako si mi pomohol svojou odpovedou? Aku vypovednu hodnotu mal tvoj prispevok okrem tej invektivy?
kymco downtown 300i 2011
Re: DWTN - variátor
Názory na doktorské válečky se velmi různí. Někdo je nadšený a někdo je zatracuje jako vyhozené peníze. I tady se o tom někde diskutuje a nejvíc na skůtrfóru. Mě osobně se osvědčil delší řemen od Mitsuboshi a lehčí válečky. Ostatní firmy - Malossi -jen upravují dráhy válečků a síly pružin. Vždy na úkor něčeho. Fyzika nepustí.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: DWTN - variátor
Naprosty suhlas s Jouza74 . Ja tiez niekedy skusal sportove variatory. Zvysilo sa zrychlenie, ale znizila maximalka. Dal som tazsie valceky pre nizsie ot na dialnici ale neskutocne to zlenivelo. Skusal som vsetky mozne gramaze na variator malosi. Stale rozoberanie a skladanie variatora no ked na to pomyslim nikdy viac. Nakoniec som malosi vybral cely prec dal original a bolo ok. Naozaj pokiak chces lepsi vykon treba druhy skuter original variator bude vzdy to najvhodnejsie pre kazdy skuter. A tolke vyhodene peniaze za sportove variatory a pruziny atd ...
Vzdy ked nieco zlepsis ostatne zase utrpi . Zvysis zrychlenie znizis maximalku. Znizis otacky pr napr 120km/h ale uberes vykonu v danej rychlosti. Idealnu predstavu - ze vyssie zrychlenie, vysia maximalka, nizke cestove otacky napr pri 100km/h nikdy nedosiahnes. Vzdy nieco na ukor druheho. Original zlaty stred
Vzdy ked nieco zlepsis ostatne zase utrpi . Zvysis zrychlenie znizis maximalku. Znizis otacky pr napr 120km/h ale uberes vykonu v danej rychlosti. Idealnu predstavu - ze vyssie zrychlenie, vysia maximalka, nizke cestove otacky napr pri 100km/h nikdy nedosiahnes. Vzdy nieco na ukor druheho. Original zlaty stred
Kymco dink 150lx rok 2000, Kymco Grand Dink 250 rok 2007 7mesiac, kupene v Bratislava Kymco, najazdene 6800km, burgman 400 k9 , rok 2015 Dowtown 300i abs. Okrem tychto este boli piagio 80, aeon 125 a yuki bug 125 ale tieto nedoporucujem . Od 2016 kymco downtown 350i. Kymco forever..
Re: DWTN - variátor
hipisko: Nemůžeš chtít snižovat otáčky při zachování výkonu (120kmh), navíc u 300cc. Pokud snížíš otáčky, mechanický tlak na všechny komponenty jako píst, ojnice, ložiska o to víc naroste (plný plyn). Tím se motor k.rví podobně jako vysokýma otáčkama klidně i bez zatížení. Pokud chceš zázraky, pořiď větší kubaturu:)
Zkus auto dusit do kopce na vysoký kvalt, držet plnej a zároveň měřit teplotu vody, co jde z motoru. Budeš čučet jak pomalu vaří, protože účinnost jde do pr...
rosi: delší řemen měl jaký efekt? Už si to nepamatuju...
Prosím, slušně . Kujuuuuuuuuuu. jachy
Zkus auto dusit do kopce na vysoký kvalt, držet plnej a zároveň měřit teplotu vody, co jde z motoru. Budeš čučet jak pomalu vaří, protože účinnost jde do pr...
rosi: delší řemen měl jaký efekt? Už si to nepamatuju...
Prosím, slušně . Kujuuuuuuuuuu. jachy
Downtown 300