Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 13 lis 2012, 16:01

Dovolím si v podzimním spánku malinké oživení vlákna :wink:
Konečně mi dorazila 12V zásuvka a tak se asi v brzké době dám do montáže. K tomu se vážou dva dotazy na Jachyho nebo další zkušené montéry:

1. Jakým způsobem se nejlépe demontuje původní LED-osvětlení z prostoru pod sedlem? Mám si tam na něco dávat pozor?

2. Když jsou konektory zásuvky vyvedené směrem pod plastovou "vanu", tedy ven, jak je nejlépe zaizolovat, aby to šlo šikovně rozpojit v případě vyjmutí celé vany, např. v rámci demontáže aku? V dodané sadě zásuvky jsou klasické jazýčkové konektory s převlečnou bužírkou.
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 13 lis 2012, 16:37

Jestli si dobře pamatuju, jen jsem to světélko nějak jednoduše vycvakl. Nebyl v tom žáden zádrhel a co de těch konektorů týká, nechal jsem je prostě tak, jen izolované těma bužírkama.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 14 lis 2012, 07:06

Myslím, že už teď vede ke světýlku dvoužilový vodič s rozpojitelným dvoupinovým vodotěsným konektorem. Hledej na netu, stojí pár kaček. Akorát si nech fundovaným elektrikářem dle průřezu kabelů stanovit maximální proudový odběr. Pokud bys chtěl připojovat něco amperově náročnějšího, stávající kabeláž by mohla být slabinou. Doporučil bych stávající vedení i s konektorem protáhnout k novému osvětlení a k zásuvce natáhnout novou, silnější kabeláž (dle předpokládané proudové zátěže zásuvky), dle toho koupit vodotěsný 2-pin konektor, pojistkovou jímku, ideálně asi pro nožovou pojistku (dělají se taky vodotěsné) a udělat to k zásuvce celé nově. :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 14 lis 2012, 12:53

HonzaH: Díky za tipy. Já počítám s tím, že pro osvětlení ponechám stávající kabeláž, případně upravím její délku. V balení zásuvky je kabeláž i s vloženou pojistkou. Délku kabeláže jsem ještě neměřil, ale teoreticky by mohla dosáhnout až k aku, tedy +, - asi připevním na kostru. Laicky bych předpokládal, že kabely k zásuvce s 10A pojistkou by měly stačit i nabíječce, ale ještě to s někým pro jistotu proberu :)
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 15 lis 2012, 08:52

Tenhle snímek se mi fakt líbí, barevným provedením i úhlem záběru :)

Obrázek
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 15 lis 2012, 08:58

To je fakt, kdo by odolal.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » ned 09 pro 2012, 21:48

barva fakt parádní..musím se přiznat,že se chystám na změnu skůtra,původně jsem chtěl Hondu SW-T 400,ale poslední dobou mně hryže myšlenka,že asi půjdu do Downtowna :D ..mno uvidíme :)
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 10 pro 2012, 09:37

láďo> tak hodně zdaru při rozhodování ... :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » pon 10 pro 2012, 16:15

mno na 75% jsem rozhodnutej,sice SW-t je úplně o ničem jiném,ale asi bych ho nevyužil..i když čas ještě mám :D
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 10 pro 2012, 16:47

Celkem by mne zajímaly Tvá pro a proti v tomto rozhodování. Ne, že bych řešil stejný problém, ale faktory rozhodování mohou být zajímavé :wink:
V mých očích je SW úžasný stroj, ale rozměrově, hmotnostně (188x247kg) i cenově někde celkem jinde. A Down... toho jsem si vybral, byť jen mládě :)
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » pon 10 pro 2012, 17:37

na sw-t jsem nějaký kilometry najel,měl jsem ho půjčenej,okamžitě jsem se do něj zamiloval,váhu bych ani neřešil,je znát jen když stojíš,samozřejmně dvouválec je super,je pohodlný,prostě super,ale,vzhledem k tomu že větší část km najezdím po městě,a sám,tak si myslím že je to zbytečný nevyužitý luxus,nemluvě o penězích.samozřejmně porovnávat tyhle dva skůtry je prakticky nesmysl,každý je někde úplně jinde...nechci se tu s někým dohadovat proč to či ono je lepší,to každy asi víme,je to prostě jen moje momentální myšlenka,která se může kdykoli změnit :D
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 10 pro 2012, 19:45

Na tohle existuje jediný lék a je dostupný jen jednou do roka. Prostě se sebrat a dojet si je oba osahat v jeden den na jedno místo. Samozřejmě mám na mysli nějakou motocyklovou výstavu, ať je kdekoliv. Již několikrát se mi to osvědčilo a mohu vřele doporučit. Dvakrát či třikrát se vrátíš od jedné expozice ke druhé, pár zvědavých dotazů a sám najednou začneš cítit co je to pravé ořechové. Až potom se vydat za prodejci.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pon 10 pro 2012, 20:19

Tak ta Honda dvouválec mě láká taky.Maj jí v Čs.Budějicích,denně na ni koukám.Pěkná je i ta 300,tam mě vadí místo pro nohy(lomený) jak u Gilery-
Na té fotce je ta 300 velmi pěkná,povedená fotka.
Pravdu má Jouza ale do března je daleko,aby to člověk vyzkoušel,zvláště když má 191cm a dost kil navíc.
Vůbec nevím zda bych se do Hondy vešel,potřebuji se občas během jízdy přesunout (natáhnout) na místo spolujezdce.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » pon 10 pro 2012, 20:52

ale já už mám oba vyzkoušený,na kamarádově sw-t jsem najel nějakých 300km,a na švárově downtownu asi 200..svým způsobem je to nebe a dudy,ale nejsem si jist že u sw-t využiji potenciál,vzhledem k tomu že z větší části jezdím město..pak je tu samozřejmně okřídlená a pravdivá věta:objem ničím nenahradíš..uvidíme,necháme tomu volný průběh,nějak to dopadne :lol:
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 10 pro 2012, 21:22

Děcka, pěkně se rozjíždíte. Co takhle nové vlákénko v Hondě. Mohlo by se jmenovat Silver Wing vs. Downtown. Pro lepší orientaci do budoucna, co? :wink:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět