Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Moderátoři: manet125, Gek
-
Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Příspěvek
od Gandalf » úte 13 lis 2012, 16:01
Dovolím si v podzimním spánku malinké oživení vlákna
Konečně mi dorazila 12V zásuvka a tak se asi v brzké době dám do montáže. K tomu se vážou dva dotazy na Jachyho nebo další zkušené montéry:
1. Jakým způsobem se nejlépe demontuje původní LED-osvětlení z prostoru pod sedlem? Mám si tam na něco dávat pozor?
2. Když jsou konektory zásuvky vyvedené směrem pod plastovou "vanu", tedy ven, jak je nejlépe zaizolovat, aby to šlo šikovně rozpojit v případě vyjmutí celé vany, např. v rámci demontáže aku? V dodané sadě zásuvky jsou klasické jazýčkové konektory s převlečnou bužírkou.
Honda Forza 300 (2019)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
-
jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jakattara » úte 13 lis 2012, 16:37
Jestli si dobře pamatuju, jen jsem to světélko nějak jednoduše vycvakl. Nebyl v tom žáden zádrhel a co de těch konektorů týká, nechal jsem je prostě tak, jen izolované těma bužírkama.
-
HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HonzaH » stř 14 lis 2012, 07:06
Myslím, že už teď vede ke světýlku dvoužilový vodič s rozpojitelným dvoupinovým vodotěsným konektorem. Hledej na netu, stojí pár kaček. Akorát si nech fundovaným elektrikářem dle průřezu kabelů stanovit maximální proudový odběr. Pokud bys chtěl připojovat něco amperově náročnějšího, stávající kabeláž by mohla být slabinou. Doporučil bych stávající vedení i s konektorem protáhnout k novému osvětlení a k zásuvce natáhnout novou, silnější kabeláž (dle předpokládané proudové zátěže zásuvky), dle toho koupit vodotěsný 2-pin konektor, pojistkovou jímku, ideálně asi pro nožovou pojistku (dělají se taky vodotěsné) a udělat to k zásuvce celé nově.

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
-
Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Příspěvek
od Gandalf » stř 14 lis 2012, 12:53
HonzaH: Díky za tipy. Já počítám s tím, že pro osvětlení ponechám stávající kabeláž, případně upravím její délku. V balení zásuvky je kabeláž i s vloženou pojistkou. Délku kabeláže jsem ještě neměřil, ale teoreticky by mohla dosáhnout až k aku, tedy +, - asi připevním na kostru. Laicky bych předpokládal, že kabely k zásuvce s 10A pojistkou by měly stačit i nabíječce, ale ještě to s někým pro jistotu proberu

Honda Forza 300 (2019)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
-
Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Příspěvek
od Gandalf » čtv 15 lis 2012, 08:52
Tenhle snímek se mi fakt líbí, barevným provedením i úhlem záběru

Honda Forza 300 (2019)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
-
manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Příspěvek
od manet125 » čtv 15 lis 2012, 08:58
To je fakt, kdo by odolal.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
-
láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
Příspěvek
od láďa » ned 09 pro 2012, 21:48
barva fakt parádní..musím se přiznat,že se chystám na změnu skůtra,původně jsem chtěl Hondu SW-T 400,ale poslední dobou mně hryže myšlenka,že asi půjdu do Downtowna

..mno uvidíme

Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
-
HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HonzaH » pon 10 pro 2012, 09:37
láďo> tak hodně zdaru při rozhodování ...

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
-
láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
Příspěvek
od láďa » pon 10 pro 2012, 16:15
mno na 75% jsem rozhodnutej,sice SW-t je úplně o ničem jiném,ale asi bych ho nevyužil..i když čas ještě mám

Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
-
Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Příspěvek
od Gandalf » pon 10 pro 2012, 16:47
Celkem by mne zajímaly Tvá pro a proti v tomto rozhodování. Ne, že bych řešil stejný problém, ale faktory rozhodování mohou být zajímavé
V mých očích je SW úžasný stroj, ale rozměrově, hmotnostně (188x247kg) i cenově někde celkem jinde. A Down... toho jsem si vybral, byť jen mládě

Honda Forza 300 (2019)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
-
láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
Příspěvek
od láďa » pon 10 pro 2012, 17:37
na sw-t jsem nějaký kilometry najel,měl jsem ho půjčenej,okamžitě jsem se do něj zamiloval,váhu bych ani neřešil,je znát jen když stojíš,samozřejmně dvouválec je super,je pohodlný,prostě super,ale,vzhledem k tomu že větší část km najezdím po městě,a sám,tak si myslím že je to zbytečný nevyužitý luxus,nemluvě o penězích.samozřejmně porovnávat tyhle dva skůtry je prakticky nesmysl,každý je někde úplně jinde...nechci se tu s někým dohadovat proč to či ono je lepší,to každy asi víme,je to prostě jen moje momentální myšlenka,která se může kdykoli změnit

Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
-
jouza74
- Superkecal
- Příspěvky: 3064
- Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od jouza74 » pon 10 pro 2012, 19:45
Na tohle existuje jediný lék a je dostupný jen jednou do roka. Prostě se sebrat a dojet si je oba osahat v jeden den na jedno místo. Samozřejmě mám na mysli nějakou motocyklovou výstavu, ať je kdekoliv. Již několikrát se mi to osvědčilo a mohu vřele doporučit. Dvakrát či třikrát se vrátíš od jedné expozice ke druhé, pár zvědavých dotazů a sám najednou začneš cítit co je to pravé ořechové. Až potom se vydat za prodejci.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
-
František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Příspěvek
od František Procházka » pon 10 pro 2012, 20:19
Tak ta Honda dvouválec mě láká taky.Maj jí v Čs.Budějicích,denně na ni koukám.Pěkná je i ta 300,tam mě vadí místo pro nohy(lomený) jak u Gilery-
Na té fotce je ta 300 velmi pěkná,povedená fotka.
Pravdu má Jouza ale do března je daleko,aby to člověk vyzkoušel,zvláště když má 191cm a dost kil navíc.
Vůbec nevím zda bych se do Hondy vešel,potřebuji se občas během jízdy přesunout (natáhnout) na místo spolujezdce.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
-
láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
Příspěvek
od láďa » pon 10 pro 2012, 20:52
ale já už mám oba vyzkoušený,na kamarádově sw-t jsem najel nějakých 300km,a na švárově downtownu asi 200..svým způsobem je to nebe a dudy,ale nejsem si jist že u sw-t využiji potenciál,vzhledem k tomu že z větší části jezdím město..pak je tu samozřejmně okřídlená a pravdivá věta:objem ničím nenahradíš..uvidíme,necháme tomu volný průběh,nějak to dopadne

Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
-
manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Příspěvek
od manet125 » pon 10 pro 2012, 21:22
Děcka, pěkně se rozjíždíte. Co takhle nové vlákénko v Hondě. Mohlo by se jmenovat Silver Wing vs. Downtown. Pro lepší orientaci do budoucna, co?

Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210