DWTN - variátor
Dnes mě Šárka v práci vážila na přesné váze origo válečky.
Tedy bez dalších diskuzí - 15.3 g
Tedy bez dalších diskuzí - 15.3 g
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Tak dnes 370 km s novým řemenem a válečky. Už jsem s řemenem ujel přes sto km. To jen na okraj.
Válečky přesně 15.3g ,řemen Mitsuboshi.Dvě osoby.
Mám jiného scoota.
Rozjezd je, řekl bych, vlažnější a k maximálce se dostává asi pomalej. Nejvíc mě ale překvapilo chování kolem stovky. Na tu se skůtr dostane poměrně plynule. Tam však tak tři -čtyři vteřinky zaváhá a pomalu se překulí ke 110. Potom už zase při přidání plynu tahá až ke 130-140 tacho.
Nevím,jestli to takhle jelo i před výměnou,ale nějak se mě to nezdá. Mohelničák na plný plyn 90 a víc ani ň.
Napadá něco kontruktivního odborníky přes variátor ? Ještě chci zítra změřit obvod starého řemene a porovnat údaje s novým. Měl jsem totiž podobný zážitek s Burgmanem. Po výměně neorig. řemene,jsem jezdil na jiném stroji.
Válečky přesně 15.3g ,řemen Mitsuboshi.Dvě osoby.
Mám jiného scoota.
Rozjezd je, řekl bych, vlažnější a k maximálce se dostává asi pomalej. Nejvíc mě ale překvapilo chování kolem stovky. Na tu se skůtr dostane poměrně plynule. Tam však tak tři -čtyři vteřinky zaváhá a pomalu se překulí ke 110. Potom už zase při přidání plynu tahá až ke 130-140 tacho.
Nevím,jestli to takhle jelo i před výměnou,ale nějak se mě to nezdá. Mohelničák na plný plyn 90 a víc ani ň.
Napadá něco kontruktivního odborníky přes variátor ? Ještě chci zítra změřit obvod starého řemene a porovnat údaje s novým. Měl jsem totiž podobný zážitek s Burgmanem. Po výměně neorig. řemene,jsem jezdil na jiném stroji.
Naposledy upravil(a) Rosi45 dne úte 23 úno 2016, 15:50, celkem upraveno 1 x.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Na Nimbusu mám ověřěné jak pružinky tak kontrastku origo, řemen kupuji na multimoto.cz od fy Power Gates, vyducháč objednávám vždy ten nejlevněji dostupný, olej Castrol, teď po doporučení budu nejspíše brát Repsol a válečky dr.Pulley. Ale dělám servis 2x do roka, sám a toto již mám osvědčené. A na Dantem mám najeto cca 11t. servis jsem dělal po záruce teprve jeden a ten byl jen o svíčce, oleji, olej. a vzduch. filtru a kompletní kontroly, ale určitě půjdu stejnou cestou, jako na Agilitce. Jsem smířen s tím, že se stroj chová pokaždé jinak a přece jen při každé garančce už má o nějaký ten 5-ti tisíc najeto víc 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Na to vedro bych klidně vsadil, zrovna včera jsem cestou testoval ty vibrace - ráno jak pila a odpoledne v tom vedru se tomu moc jet nechtělo. A to jsem jel sám. Taky jsem se nad tím trošku pozastavil, ale nesnažil jsem se dělat si objektivní názor, protože cestu zpět jsem přece jenom jel na jiné palivo než tam. Tankoval jsem prakticky plnou i když stejnou značku i druh. Bohužel už z principu dnes člověk ničemu nemůže věřit a tak počkám, ono se to vyvrbí.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Vím,že teď máte plnou hlavu Znojma,ale zkusím
Jak jsem psal výše,že mám po výměně řemene jiného skůtra,tak jsem zjistil,že nový řemen je o celé 3cm delší,než původní.
A teď co s tím.Včíl mudrujte,
abych měl zpátky svého starého, dobrého ,modrého

Jak jsem psal výše,že mám po výměně řemene jiného skůtra,tak jsem zjistil,že nový řemen je o celé 3cm delší,než původní.
A teď co s tím.Včíl mudrujte,
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Koupit origo řemen ... 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Blbost.
Nejsem si jistý jestli to,co se prezentuje jako originál má originál rozměry. Ty se totiž nikde nedozvíš. I kevlar na DT udávají 1004 cm.
Dřív by mě zajímalo - a tím asi započnu - jakou kontrastní pružinou by se to mohlo zlepšit a jakou změnou váhy válečků.
Do ceny nového řemene mám pružin a válečků mraky
Nejsem si jistý jestli to,co se prezentuje jako originál má originál rozměry. Ty se totiž nikde nedozvíš. I kevlar na DT udávají 1004 cm.
Dřív by mě zajímalo - a tím asi započnu - jakou kontrastní pružinou by se to mohlo zlepšit a jakou změnou váhy válečků.
Do ceny nového řemene mám pružin a válečků mraky
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Jestli chceš, origo délku řemene ti zjistím. Ne na skutru, ale u prodejce.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Bojím se Rosi, že délku řemene výměnou kontrastky a válečků nedořešíš. Párkrát jsem počítal řemenové převody a při pevné osové vzdálenosti je prostor k řešení trošku dost omezený. Variátor je sice malinko něco jiného, ale základní principy výpočtu převodu platí i tady 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp