Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Radost mám, taky jsem se na to těšil
Jinak rozdílů je dost, opticky třeba jiné provedení tlumiče výfuku, ale hlavně to bude v pocitu/zážitku po otočení plynem, ať už při rozjezdu, tak hlavně v takových 90-100 km/h
Jinak rozdílů je dost, opticky třeba jiné provedení tlumiče výfuku, ale hlavně to bude v pocitu/zážitku po otočení plynem, ať už při rozjezdu, tak hlavně v takových 90-100 km/h
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý práca
Vypadá to dobře ... jen hoši bacha na ty gumové čuramedány (4 ks), co jsou v plotně "zapíchlé" zezhora, a co by měly odtlumit vibrace kufru, bo já mám tu samou plotnu a při jízdě bez kufru mi buď vypadl a nebo mi ho nějaký lump darebný někde vyloupl. Doporučuji pojistit zespod sekunďákem.
Jinak rozdíly jsem našel přesně stejné jako vy, tedy varec, tlumič a ta reakce v pootočení heftu bude taky nasnadě.

Jinak rozdíly jsem našel přesně stejné jako vy, tedy varec, tlumič a ta reakce v pootočení heftu bude taky nasnadě.
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Kluci nevím, jestli to máte na 300i běžně nebo se to dělá jen v některých státech, ale je tam navíc lakovaný díl vzadu dole, kde my máme klasický černý plast. Tam se mi to celkem líbí, protože to rozbíjí tu velkou černou plochu.
300i
125i
Co se týká těch gumových čudlíků, včera jsem měl jeden v ruce, krásně se vyloupl, takže nějaké lepidlo to bude chtít - dobrý tip
300i
125i
Co se týká těch gumových čudlíků, včera jsem měl jeden v ruce, krásně se vyloupl, takže nějaké lepidlo to bude chtít - dobrý tip
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Ten lakovaný kryt na varcu já mám, myslím, že je to standart a mě se to taky líbí
ikdyž teď, v tom deštivém nečasí, je to docela šumák, bo pod nánosem toho bordelu to tak nějak vypaadá skoro jednolitě ..
Jinak dnes ráno, cestou mlhou do práce Malé jubileum
. Za 1 rok, 2 měsíce a 11 dní. Bohužel je v tom i zimní "přestávka"

Jinak dnes ráno, cestou mlhou do práce Malé jubileum
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Při současném počasí očekávám, že za rok najedu sotva polovinu
Honzo, až budeš někdy mít cestu kolem skútru a současně vůli se ohnout dolů, zkus se prosím podívat, jestli ten lakovaný kryt je pevnou součástí celého plastu nebo je tam jen "připlácnutý" na tom, co máme my... snad jsem se Tě na to samé už někdy dřív neptal, díky
Honzo, až budeš někdy mít cestu kolem skútru a současně vůli se ohnout dolů, zkus se prosím podívat, jestli ten lakovaný kryt je pevnou součástí celého plastu nebo je tam jen "připlácnutý" na tom, co máme my... snad jsem se Tě na to samé už někdy dřív neptal, díky
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Honzo gratuluju.
Když se na tom jedí i do práce, tak to strašně rychle naskakuje, ale ta radost, když je hezký počasí a ono to peláší, ta je veliká
Když se na tom jedí i do práce, tak to strašně rychle naskakuje, ale ta radost, když je hezký počasí a ono to peláší, ta je veliká
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Možná jsem divný, ale já už se naučil si to užít i "na vodě" ... sice nejezdím domů oklikou, ale baví mě to, pokud teda není ultrahnusně.
A Gandalfe, zaběhl jsem ke skůtru ohnout svůj hřbet a věc se má tak, že to barevné na krytu varce je jen nalakovaná část celočerného krytu. Takže když vezměš izolepu, odstíníš si část krytu variátoru tak, abys ho nepoprskal a stříkneš si to sprejem, budeš to mít jako na tříkile
:"Viel spaβ!"

A Gandalfe, zaběhl jsem ke skůtru ohnout svůj hřbet a věc se má tak, že to barevné na krytu varce je jen nalakovaná část celočerného krytu. Takže když vezměš izolepu, odstíníš si část krytu variátoru tak, abys ho nepoprskal a stříkneš si to sprejem, budeš to mít jako na tříkile
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tohle už jsem řešil s víkem nového kufru. Plast je to dost hrubý a proto by to samotným sprejem doma vypadalo asi dost divně. A plácat plnič, brousit a pak načisto lakovat, aby to trochu vypadalo mi přijde zase příliš. Nemluvě o tom, kolik by si za to lakýrník naúčtoval
S tím ježděním na vodě - asi si to budu muset taky v hlavě přenastavit
Bohužel, když ráno vyrážím, je zima a na silnici vidím mokro, automaticky sáhnu po klíčku od auta 
S tím ježděním na vodě - asi si to budu muset taky v hlavě přenastavit
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Já bych řekl,že ten dekl je docela jiný.Už jenom proto,že v zadu ho drží šroub,který na osmince nevidím a tvarově je jiný. Dej si obě fotky na plochu a uvidíš.
Tu vodu taky nemusím,ale začínám si zvykat. Včera jsm hadry nastříkal impregnačním sprejem,abych nemusel pro pár kapek vytahovat pláštěnu
Jinak na thaiwanské gumy nemůžu na vodě říct ani popel.
Tu vodu taky nemusím,ale začínám si zvykat. Včera jsm hadry nastříkal impregnačním sprejem,abych nemusel pro pár kapek vytahovat pláštěnu
Jinak na thaiwanské gumy nemůžu na vodě říct ani popel.
Klucka na vodě se dá jezdit v pohodě, ale jsou tři věci, který jsou kůrewsky nebezpečný a na ty setsakramentskýho majzla. Cokoliv co je na silnici bílý, nebo žlutý, považujte za led. Ono se to taky tak chová. Bacha u výjezdu do polí na zemědělskou špínu. No a nakonec to co je teď tak trochu mimo mísu. Veliký pozor na listí ze stromů, to umí taky člověka sundat ze sedla Downtowna takovým fofrem, že ani nestačí říct kynutý borůvkový koláč ...

Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013