Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 04 čer 2013, 21:22

Pěkné dílo, velký kufr.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » úte 04 čer 2013, 21:52

To máš radost, viď ? Hledal jsem nějaký rozdíl mezi osminkou a tříkilem a mám pocit, že je ve velikosti variátoru .

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 05 čer 2013, 05:26

Radost mám, taky jsem se na to těšil :wink:
Jinak rozdílů je dost, opticky třeba jiné provedení tlumiče výfuku, ale hlavně to bude v pocitu/zážitku po otočení plynem, ať už při rozjezdu, tak hlavně v takových 90-100 km/h :lol:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 05 čer 2013, 06:34

Dobrý práca :wink: Vypadá to dobře ... jen hoši bacha na ty gumové čuramedány (4 ks), co jsou v plotně "zapíchlé" zezhora, a co by měly odtlumit vibrace kufru, bo já mám tu samou plotnu a při jízdě bez kufru mi buď vypadl a nebo mi ho nějaký lump darebný někde vyloupl. Doporučuji pojistit zespod sekunďákem.
Jinak rozdíly jsem našel přesně stejné jako vy, tedy varec, tlumič a ta reakce v pootočení heftu bude taky nasnadě. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 05 čer 2013, 07:04

Kluci nevím, jestli to máte na 300i běžně nebo se to dělá jen v některých státech, ale je tam navíc lakovaný díl vzadu dole, kde my máme klasický černý plast. Tam se mi to celkem líbí, protože to rozbíjí tu velkou černou plochu.
300i
125i

Co se týká těch gumových čudlíků, včera jsem měl jeden v ruce, krásně se vyloupl, takže nějaké lepidlo to bude chtít - dobrý tip :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » stř 05 čer 2013, 18:46

čudlíky hlídat taky už jsem o jeden přišel :?
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 06 čer 2013, 08:51

Ten lakovaný kryt na varcu já mám, myslím, že je to standart a mě se to taky líbí :wink: :) ikdyž teď, v tom deštivém nečasí, je to docela šumák, bo pod nánosem toho bordelu to tak nějak vypaadá skoro jednolitě ..
Jinak dnes ráno, cestou mlhou do práce Malé jubileum :wink:. Za 1 rok, 2 měsíce a 11 dní. Bohužel je v tom i zimní "přestávka" :( :?
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 06 čer 2013, 09:22

Při současném počasí očekávám, že za rok najedu sotva polovinu :?

Honzo, až budeš někdy mít cestu kolem skútru a současně vůli se ohnout dolů, zkus se prosím podívat, jestli ten lakovaný kryt je pevnou součástí celého plastu nebo je tam jen "připlácnutý" na tom, co máme my... snad jsem se Tě na to samé už někdy dřív neptal, díky :)
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 06 čer 2013, 09:47

Honzo gratuluju.
Když se na tom jedí i do práce, tak to strašně rychle naskakuje, ale ta radost, když je hezký počasí a ono to peláší, ta je veliká :-)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 06 čer 2013, 10:20

Možná jsem divný, ale já už se naučil si to užít i "na vodě" ... sice nejezdím domů oklikou, ale baví mě to, pokud teda není ultrahnusně.
A Gandalfe, zaběhl jsem ke skůtru ohnout svůj hřbet a věc se má tak, že to barevné na krytu varce je jen nalakovaná část celočerného krytu. Takže když vezměš izolepu, odstíníš si část krytu variátoru tak, abys ho nepoprskal a stříkneš si to sprejem, budeš to mít jako na tříkile :wink: :"Viel spaβ!" :wink: :lol: :lol:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » čtv 06 čer 2013, 10:41

Malé jubileum-přeji ať to vydrží bez problému ještě nejmíň 10x tolik ! !
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 06 čer 2013, 10:56

Tohle už jsem řešil s víkem nového kufru. Plast je to dost hrubý a proto by to samotným sprejem doma vypadalo asi dost divně. A plácat plnič, brousit a pak načisto lakovat, aby to trochu vypadalo mi přijde zase příliš. Nemluvě o tom, kolik by si za to lakýrník naúčtoval :?
S tím ježděním na vodě - asi si to budu muset taky v hlavě přenastavit :wink: Bohužel, když ráno vyrážím, je zima a na silnici vidím mokro, automaticky sáhnu po klíčku od auta :oops:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 06 čer 2013, 13:23

Já bych řekl,že ten dekl je docela jiný.Už jenom proto,že v zadu ho drží šroub,který na osmince nevidím a tvarově je jiný. Dej si obě fotky na plochu a uvidíš.
Tu vodu taky nemusím,ale začínám si zvykat. Včera jsm hadry nastříkal impregnačním sprejem,abych nemusel pro pár kapek vytahovat pláštěnu :(
Jinak na thaiwanské gumy nemůžu na vodě říct ani popel.

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 06 čer 2013, 14:07

Klucka na vodě se dá jezdit v pohodě, ale jsou tři věci, který jsou kůrewsky nebezpečný a na ty setsakramentskýho majzla. Cokoliv co je na silnici bílý, nebo žlutý, považujte za led. Ono se to taky tak chová. Bacha u výjezdu do polí na zemědělskou špínu. No a nakonec to co je teď tak trochu mimo mísu. Veliký pozor na listí ze stromů, to umí taky člověka sundat ze sedla Downtowna takovým fofrem, že ani nestačí říct kynutý borůvkový koláč ... :wink: :lol:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 06 čer 2013, 14:25

jouzo,ještě bych přidal koleje. jak tram. tak přejezdy- vlastní bolavá zkušenost :mrgreen:

Odpovědět