Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Pokud je na videu 300i, tak je to logické. Má zcela jinak posazený průběh výkonu i krouťáku. 300 dosahuje max. výkonu v 8000 ot/min a 125 v 9000. Stejně tak i krouťák je posazený níž. Motor 125i museli vyladit a zpřevodovat tak, aby si s těmi 170 kg poradil, takže se musí "ždímat" mnohem víc než 300i.
Ale to samozřejmě nezodpovídá otázku, proč došlo k možnému poklesu výkonu po servisní prohlídce.
Až dojde na výměnu válečků, možná testnu Dr. P, ale měnit je dřív nebudu. Stejně tak by mne zajímal efekt nasazení Malossi Multivar. Ale vidím to spíš tak, že až budu potřebovat větší výkon, budu už mít A a zrovna půjdu do 300-400 ccm
Ale to samozřejmě nezodpovídá otázku, proč došlo k možnému poklesu výkonu po servisní prohlídce.
Až dojde na výměnu válečků, možná testnu Dr. P, ale měnit je dřív nebudu. Stejně tak by mne zajímal efekt nasazení Malossi Multivar. Ale vidím to spíš tak, že až budu potřebovat větší výkon, budu už mít A a zrovna půjdu do 300-400 ccm
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Za sebe můžu říct, že jsem na Xcéčku s Dr.P přínos nezaznamenal. Jsem názoru, že mají placebo efekt. Hodně se to probíralo na Skůtrfóru. Od počátečního nadšení, po naprosté odsouzení. Tak si vyber
Možná se u slabší kubatury budou chovat jinak, co já vím.
Možná se u slabší kubatury budou chovat jinak, co já vím.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
gandalf: Hmm, to mě vubec nenapadlo, že průběh u 300 je ůplně jiný. Právě bych chtěl taky zkusit tu výměnu za Dr.Pulley, ale nevím ani váhu, ani rozměry původních válečků a jen tak se mi to otvírat nechce. Časem bych to taky viděl na výměnu za tu 300 až 500 ccm, ale uvidíme. Nebo ještě jeden blbej dotaz, jak moc se liší 300 od 125? Nešel by imlantovat do 125 motor z 300? Tato otázka se totiž nabízí 
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
base1000: Zkus tenhle ODKAZ.
V tabulce si najdeš typ i gramáž válečků pro Tvůj model
Jinak implantát 300i do rámu 125i je jistě vyloučený, ale ten nový XCT 400 je krasavec
V tabulce si najdeš typ i gramáž válečků pro Tvůj model
Jinak implantát 300i do rámu 125i je jistě vyloučený, ale ten nový XCT 400 je krasavec
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- nico271978
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát 23 zář 2011, 10:17
- Bydliště: Přerov
Pozdrav
Ahoj kluci, zdravím po dlouho době, najeto pouze 1400 km a to pouze do práce, nějak ted není čas, pořád se něco děje. Každý víkend něco je.
Tak Vás alespoň pozdravit a jelikož se nám blíží u nás závody tak pozvat na MOPEDY. Přikládám i link na stránky:) určitě bude co k vidění.
http://www.beruskaracingteam.cz/
Tak Vás alespoň pozdravit a jelikož se nám blíží u nás závody tak pozvat na MOPEDY. Přikládám i link na stránky:) určitě bude co k vidění.
http://www.beruskaracingteam.cz/
Downtown 125i ABS/ MXU 5004x4 také Kymco
http://nico30.rajce.idnes.cz/
http://nico30.rajce.idnes.cz/
Mám ještě takový blbý dotaz, ohledně výfuku: Asi před 2 dny se mi začal zdát být výfuk strašně hlučný (spíš prdící), teď jsem zjistil, že na trubce výfuku je nějaká dírka a v ní závit, ale není tam šroubek. Díval jsem se na schéma výfuku a taky tam šroubek není. Může mi prosím někdo poradit k čemu tam ta dírka je, popřípadě co v ní má být. (když jdu od připojení výfuku na trubce, tak nejdříve je lambda sonda, potom ta dírka otočená do boku, určitě to není na odvod kondenzátu, a potom přichycení krytu výfuku, taky z boku). Rád bych vložil fotku, ale nevím jak.... Děkuji za rady....
Naposledy upravil(a) base1000 dne pon 15 črc 2013, 18:58, celkem upraveno 3 x.
Hodně záleží na tom jestli jezdíš sám, nebo ve dvou. Čím vyšší zatížení, tím lehčí válečky musíš zvolit, jinak půjde dynamika i maximálka do řiti. Čím menší objem, tím je nepochybně složitější vymáčknout z variátoru maximum. Rozhodně origo nastavení má něco do sebe a pokud nejste nějak výrazně lehčí, nebo těžší než průměrný evropan (cca 80 kg), moc bych hmotnost válečků neměnil.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Tak bych potřeboval poradit.... vyměnil jsem před pár dny oleje a svíčku za iridiovou a: 1. skutr je při volnoběhu tižší, ale mezi 80 a 90 mu strašně dlouho trvá, než se na těch 90 dostane a pak jede až za 125. Ale ta prodleva je strašná. Může to být odtrhem svíčky? na staré byl odtrh 0,8 mm, na nové je 0,6 až 0,7 mm? (manuál ale říká, že má být 0,6až0,7) 2. po výměně něco ve skůtru cinká, ale nejsem schopný určit zda to jde z motoru, nebo odkud. Může na to mít vliv ta svíčka, nebo vyměněný olej s filtrem? To cinkání se projevuje v celém spektru otáček, jen když brzdím motorem, tak ne. Děkuji za rady.
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Manuál říká odtrh pro normální svíčku. Ty máš ale iridiovou. Ale klidně to vyzkoušej změnit, i když se mi to nezdá.
Na válečky se podívej i přesto, že to před tím nedělalo. Je možné, že to dělalo i před tím, ale ted je to výraznější.
Olej jsi dal jaký ?? Stejný jak tam byl ?? Nebo řidší ??
Cinkání je stále stejné, nebo se mění s otáčkami motoru ?? To je důležité. Je taky možné, že jsi někde něco zapomněl utáhnout.
A ještě se zeptám asi blbě a s problémem nesouvisející. Vyměnil jsi s olejem také olejový filtr ?
Na válečky se podívej i přesto, že to před tím nedělalo. Je možné, že to dělalo i před tím, ale ted je to výraznější.
Olej jsi dal jaký ?? Stejný jak tam byl ?? Nebo řidší ??
Cinkání je stále stejné, nebo se mění s otáčkami motoru ?? To je důležité. Je taky možné, že jsi někde něco zapomněl utáhnout.
A ještě se zeptám asi blbě a s problémem nesouvisející. Vyměnil jsi s olejem také olejový filtr ?
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
gek: svíčku vyzkouším změnit, na válečky mrknu, olej jsem dal pro skůtr 5w 40, předtím byl 10w 40. (může mít přechod z 10w na 5w na to vliv?) Cinkání začne tak v rychlosti 30 km a až do maximálky je pořád stéjné. Při oleji jsem vyměnil i olejový filtr. Příště budu chytřejší a vždycky vyměním pouze jednu věc a pak budu zjišťovat rozdíly 