Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 03 říj 2013, 07:08

To Milda .... s tím přebytkem výkonu na zadním kole ... hmmmm ... člověče ?!? ... možná jsi na to kápl ... :wink: :) :) ... ikdyž logickou dedukcí přicházím k závěru, že rozhodující pro gumy je to, kolik kg toho ten který stroj na sobě vozí. :? .. a tady jsem dost v nevýhodě :(
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 03 říj 2013, 13:31

Já myslím, že těch vlivů bude více, jak psal na předchozí stránce Gandalf. Hmotnost stroje včetně posádky, prudší akcelerace, intenzita brždění, ... Já prodával Agilitku 50 s najetými skoro 26.000 km na originálních gumách - na zadní byly asi 2 mm, na přední 3 mm. :shock:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 03 říj 2013, 16:17

Pavle, Agilitu do toho netahej. Na ní soudruzi nechali upéct gumy z kosmickýho materiálu. Páč moje má na hrbu 10t. z toho se mnou 5t., sice akcelerace nic moc ale ta zátěž a intenzivní bržďění..... to bych už jezdil jen po diskách a přitom ty gumy jsou furt jak nový -6mm
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

zbysa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 06 čer 2013, 20:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od zbysa » čtv 03 říj 2013, 17:42

zbysa píše:
motorr66 píše:Tak tak, myslím, že Zbysa počítá na origo gumách najeto celkem :wink:
to Rosi: přední guma se ojede dříve, je to hlavně díky častějšímu použití přední brzdy, mluvím z vlastní zkušenosti :wink:
tak je možné že předemnou na tom jezdila slečna.Byl dovezen z Německa.Kupoval jsem ho při 14200km,ale pneu bylo opravdu originál.Jinak dnes mě došly obě pneu.Dal jsem se do zadního kola trvalo mě to 15min rozborka,škoda jen že jsem se zabrzdil při odšroubování kola sundání gum podložky co skovává zadní ložisko dál jsem se nedostal .Prostě mě to skurvené ložisko nedovolilo sundat ten Y držák co drží výfuk.Nakonec jsem to složil a odvezl do fanymoto.Zítra si ho vyzvednu.čítám že budu chudší o další litřík. :)) Honzine jak si dokázal zhodit tu kyvku.To ložisko tě normál pustilo? Já jsem s tím zápasil asi pul hodky,pak jsem to vzdal,tu pojistkovou sponku jsem měl vyhozenou co je pred ložiskem.
Tak a máme to doma :) jak jsem psal skoro jsem se trefil do ceny.Platil jsem za výměnu obojí pneu 850kč.Ta zadní mu taky nešla musel pry rozebrat sojku či co mi to vykládal a něják to vybouchat z levé strany .Při další výměně bych pry neměl mít se sundáním zadního kola žádný problém ,nakotil mě tam hafo vazelíny.Chtěl jsem se zeptat chlapci kolik jste platili vy za výměnu pneu,třeba i jen jedné.Potřebuji porovnat :))
Kymco Downtown 125 bílá Variátor Malossi Multivar 2000

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 03 říj 2013, 18:32

Já byl v v úterý v Kymcu ve Varech a ptal jsem se právě na přezutí, neb moje zadní guma už je na tom zle. A bylo mi řečeno, že 300 za kolo. S tím, že já mám nový gumy na jiných diskách,tzn. že je ještě musí z disků sundat. A ptal jsem se extra, na demontáž zadního kola (nevim jak u Downa,ale u XC musí dolů výfuk a vzpěra) a to je v ceně.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 03 říj 2013, 18:42

mulah píše:Pavle, Agilitu do toho netahej. Na ní soudruzi nechali upéct gumy z kosmickýho materiálu. Páč moje má na hrbu 10t. z toho se mnou 5t., sice akcelerace nic moc ale ta zátěž a intenzivní bržďění..... to bych už jezdil jen po diskách a přitom ty gumy jsou furt jak nový -6mm
Já chtěl jenom zamachrovat, jak je Agilitka skvělý stroj a kolik toho ty gumy vdržely. :lol: :wink: :lol:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 04 říj 2013, 07:46

Já za přezutí a vyvážení platil v jednom servise za předek 150 Kč a za zadek v jiném servise 180 nebo 200Kč, už si přesně nepamatuji. Ale pokaždé jsem kolo dovezl už zdemontované v kufru auta. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
mat.bo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 47
Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
Bydliště: karlovarsko,chodov

Příspěvek od mat.bo » sob 05 říj 2013, 14:21

mulah:jestli se ti to zda moc,zkus do lokte do pneu servisu,přezouvám tam a tušim 300 si nikdy nevzali.Ja mam downtna u Bicana od středy. :?
kymco downtown 350I ABS,2018 šedá..

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 05 říj 2013, 15:58

Tak to jsme se tam minuli. Já tam byl ve středu na kukačce a předdomluvit právě přezouvání a ventily - případně pořešit to ztrácení oleje. No ale to záleží na tom kdy a kolik mi pošle pojišťovna.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mat.bo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 47
Registrován: pát 05 črc 2013, 11:45
Bydliště: karlovarsko,chodov

Příspěvek od mat.bo » sob 05 říj 2013, 20:23

A co ti řekl,kdy to máš přivezt? Ja tam byl ve středu asi v pul druhý a ve tři mu to dovezl.Dal jsem mu i zadní gumu na přezutí.No má to od středy a ješte se neozval.Byl tam přímo bican,ale zda se mi takovej divnej,převzal si to tak nejak uředně a vic se nebavil.Myslel jsem že pokecáme,ale připadalo mi že ho spíš otravuju,tak nevím.Jsem zvedavej co mi s tim vymyslí.Řekl jsem mu že se to blbě rozjíždí o kopce,v šedesati to jakoby hází a necham si dat zpátky origo válečky a vyndat ty dr.pulley tak uvidim. :D
kymco downtown 350I ABS,2018 šedá..

Crabik
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 17 říj 2013, 17:18
Bydliště: Blansko

Pokec, zkusenosti, rady

Příspěvek od Crabik » čtv 17 říj 2013, 17:46

Mam noveho DownTowna 125i, hledam pratele na vymenu zkusenosti a rad.

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 17 říj 2013, 18:18

Sakramensky dobrý nápad !
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 18 říj 2013, 06:50

Souhlasím ... dobrý nápad to je .... popřemýšlím a pokud se přes zimu budu nudit, možná bych něco podobného zkusil zbastlit :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 25 říj 2013, 09:05

Tak jsem včera dovezl Downa od pana doktora. Servis po 15tis km neukázal nic špatného, všecko OK. Ani plošky na válečkách ještě nemám, válečkové dráhy bez výrazného opotřebení, řemen dobrý, vzuchový filtr pořád dobrý (odpouštění kondenzátu se fááákt vyplatí), seřízeny ventily, kontrola svíčky=OK, výměna MO+filtru. Cena 2100,- Kč bez D.
Protože jsem se ale zmínil o jakoby přibržďování zadního kola při jízdě po rovince v cca 55 km/h a následnému efekt jakoby pohupování dopředu a dozadu, tak to řešili s Kymco v Německu a na nic nepřišli a protože mají dalšího zákazníka se s tejným problémem, tak Kymco v D pošle nové BSI s novější vstřikovací mapou a to bude výměna na pár minut. Zavolají. Takže celkově jsem mooocinko spokojený :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 25 říj 2013, 09:24

Honzo, zkus ten problém ještě nějak popsat, abych si udělal lepší představu. To jedeš 55 km/h pod plynem a začne Ti nějak kolísat výkon od motoru na kolo nebo jak? A při jiných rychlostech to nedělá?
A vysvětli prosím laikovi, co je BSI :oops: To je nějaký modul v řídící jednotce nebo jen jiný SW?

Jinak výhled na opotřebení součástek Downtowna vypadá dobře :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět