DWTN - variátor

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od manet125 » pon 28 srp 2017, 14:39

rjulius píše:pružinky spojky? hm hm... proč? protože to jde? :-)

kontrastku bych chápal, ale matou mě ty vibrace...
Rád bych poradil, ale proč? Protože můžu?
Mate mě ta ironie za snahu pomoci :?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od mulah » pon 28 srp 2017, 17:11

Já bych to viděl na válečky. Mají plošku a než se to přes tu plošku převalí dělá to neplechu a nechce to akcelerovat. A po 20k si myslím že už mají nárok
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

rjulius
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: úte 22 črc 2014, 12:14

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od rjulius » pon 28 srp 2017, 17:42

To nebyla ironie, s těmi pružinami spojky... jen pokus o vtip a zajímal mě důvod... jestli se to někoho dotklo, omlouvám se..

Jinak válečky mi měnili v servisu minulý týden, včetně řemenu. Psal jsem i v tom příspěvku.
Teď jsem se ještě vrátil z garáže, rozebral jsem kryt variátoru, protože někdo mi také radil, že by mohla být vybroušená drážka do řemenic.
Řemenice jsou ale hladké a jako nové.

Ale co mi zapomněli v servisu říct je to, že skříň variátoru je ošoupaná od řemenu... k tomu by asi docházet nemělo, ne?
To by mohlo způsobit, že se řemen při rozkmitání začne brzdit o ty stěny, ty vibrace by mohly asi být i cítit, přeci jen je toho řemenu celkem kus...
Otázka je, proč to dělá... mohlo by to být tou kontrastkou, netušíte?

Díky.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od mulah » pon 28 srp 2017, 19:20

Jo, to by mohlo být kontrastkou. Už může být vyměklá, tím pádem nedostatečně napíná řemen a ten bouchá o dekl. Kontrastka je za pár peněz, tak jí vyměn. A uvidíš
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » pon 28 srp 2017, 19:48

Vyměklá kontrastka by měla být taky znát při jízdě do kopce
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

rjulius
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: úte 22 črc 2014, 12:14

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od rjulius » pon 28 srp 2017, 21:56

Při jízdě do kopce... jo to by sedělo, protože když jedu sám po rovině, skoro to nepozoruji.
Ve dvou a do kopce je to naprosto markantní...
Ok, díky, tak já to zkusím.

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » úte 29 srp 2017, 08:05

... v tom případě variátor do kopce "nepřeřadí" na nižší kvalit a trápí se na těžký převod
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Peťas_cz
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: stř 18 dub 2018, 20:40

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Peťas_cz » stř 18 dub 2018, 22:51

Zdar. Proc ne kevlarovy remen variatoru?

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » stř 18 dub 2018, 22:53

Kdo to říká ? Za mně klidně ano. A znáš plusy a minusy ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Peťas_cz
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: stř 18 dub 2018, 20:40

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Peťas_cz » čtv 19 dub 2018, 12:49

No tady se pise, ze to neni dobry. Tak chci vedet proc? Jinak ja ho na DT mam s multivarem malossi a nic spatnyho nepozoruju.

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od buchtik » čtv 19 dub 2018, 13:57

Tak si o tom nahledej něco na internetu ... já mám dojem, že mimo ceny žádný negativum nemají.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Peťas_cz
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: stř 18 dub 2018, 20:40

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Peťas_cz » čtv 19 dub 2018, 18:18

Taky si myslim :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od HonzaH » pát 20 dub 2018, 10:31

Nejsem si zcela jistý, ale mám pocit, že kevlarový řemen dost "žere" polořemenice, takže zkracuje jejich interval výměny :?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od mulah » pát 20 dub 2018, 19:17

Já jsem na kevlar chválu taky neslyšel. Tak nějak všichni o kterých vím, že ho měli dali jako další zase normální.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Peťas_cz
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: stř 18 dub 2018, 20:40

Re: DWTN - variátor

Příspěvek od Peťas_cz » pát 20 dub 2018, 20:52

Myty a povery... Nechapu proc by to melo zrat remenice? Kevlar je tam jen kvuli tomu aby se ten remen nenatahoval. Jinak pro malossi ty remeny vyrabi mitsuboshi. Ja mam kevlar remen vic jak tri roky a nic to nezere.

Odpovědět