Rychlost max

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
viteon
Mladší Kecálek
Příspěvky: 292
Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od viteon » úte 26 dub 2016, 06:23

buchtik píše:Na jiném fóru jsem dostal rozumnější odpovědi - jeden sdělil, že mu to začalo jet až po 5 tisících (domnívá se že je to ŘJ :-))
druhý má najeto více km a 110 dosáhne v pohodě. V obou případech otáčky směřují k 10 tisícům.
a na skutrforu:
Nový příspěvekod JardaB » 25. 4. 2016 18:50
Na jiném fóru jsem dostal rozumnější odpovědi:
- jeden sdělil, že mu to začalo jet až po 5 tisících (domnívá se že je to ŘJ )
druhý má najeto více km a 110 dosáhne v pohodě. V obou případech otáčky směřují k 10 tisícům.


a na dalším foru bude třeba :?:
všude mi nerozumějí
:!: B/125 :!:

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od Gek » úte 26 dub 2016, 07:55

Ne, dojdou fóra. :D
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od buchtik » úte 26 dub 2016, 08:03

Že na to nemusím odpovídat?
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Rychlost max

Příspěvek od Rosi45 » úte 26 dub 2016, 08:53

Hele,pozorovači otáčkoměrů :D ,co se takhle zeptat přímo v autorizovaném servisu,který provádí první kontroly ? Nechcete mě trvrdit,že mají podepsanou "držhubu", že o tom nesmí mluvit - a bude konec dohadům.
Já si myslím,že tak,jako dvě nová auta,potažmo jaký-koliv jiný stroj, na brzdě ukáží i po "záběhu" rozdílné hodnoty,tak stejně se bude chovat motorek skůtra. Rozdíl nějakých 200-300 otáček maxima při 9000 je ovlivnitelný mnoha okamžitými, neovlivnitelnými faktory.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od buchtik » úte 26 dub 2016, 09:56

První jsem skusil fórum - asi by mně stačila by odpověď (pokud je to správné vysvětlení) - maximální rychlost bývá dosažena při otáčkách vyšších než otáčky maximálního výkonu a ještě nemáš zajeto - Pepíku. To by bylo nejjednodušší. Ale zkušení fóro-borci to tak nevidí protože to by mne utřeli hned na začátku :o

Dotaz na dovozce jsem učinil, nevida jiné cesty (podle mé zkušenosti odpovídají většinou rozumně a věcně).
Pak zkusím prodejce (dělá ladění skůtrů i nějak skútr závodění).

Pokud by stav setrvával (100 místo 110 km na rovině v optimálních podmínkách), tak to bych řešil reklamačně.
Pokud nedostanu rozumné vysvětlení, počkám do 4-5 tisíc km a pak se uvidí.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

jágo

Re: Rychlost max

Příspěvek od jágo » úte 26 dub 2016, 10:47

Autorizovaný servis ? To neexistuje leda tak predaj a tam to aj konči . Mám zlé skúsenosti v autorizovanom servise. Nepreskolený personál nedkoáže odpovedať na jednoduché otázky. Nevybavenost nemajú ani šajnu o diag.pristrojoch. A abych im nekrivdil ,tak ano predavať vedia . Určite odporučam navstíviť radšej tuningovu profi firmu kde su dovybavený mot.brzdou a diag.pristrojmi. Toš u nás je len jednoduchšie autorizovane predavať ako servisovať. Svoje reklamácie som musel riešiť až cez Rakúske zastúpenie.

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od buchtik » pon 02 kvě 2016, 17:10

Udělal jsem další měření 5x, kdy jsem se snažil držet otáčky 9 tisíc/min (+ půl čárky :-) ). Dosažená rychlost je v rozmezí 103,1-103,5 km/hod..

Není to úplná tragedie, ale není to dobře - není to optimum. Nechci říkat , že je to ostuda, ale je to na hraně. Je to přesně minus 6,3%. Tolerance 5% by byla lepší ... max rychlost 104,5 (105) km/hod. Úplné optimum byl bylo, kdyby 110 bylo dosaženo nebo překročeno při uvedených otáčkách.

==== 03.05.16
Má to vliv zpětně na to, v jakých točkách jedu při cestovní rychlosti (pokud jsou v vhodné podmínky - kvalita silnice a provoz atd. ) cca do 100km. Současný stav je, že cestovní rychlost 100km motor točí 9 tisíc .... trvale jezdit v max otáčkách není dobře a pohodlné to také není a není tam ani malinká rezerva na titěrné zvýšení rychlosti.

Pokud pojedu několikadenní výlet po Evropě, potom zum Beispiel otáčky 8,3 tis ve stovce mi budou rozhodně příjemnější.

Jaký limit mají Rakušáci mimo obec ?? :-)
Naposledy upravil(a) buchtik dne úte 03 kvě 2016, 07:37, celkem upraveno 1 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od HonzaH » úte 03 kvě 2016, 07:32

No ... to jsem teda hodně zvědavý, jak uspěješ s reklamací, pokud se do ní pustíš. Je to první případ, co vím, že toto někdo řeší :roll: ... a prosím nehledejte zbytečně ironický podtón, není tam, jsem opravdu zvědav. Ideální by bylo, kdyby se to vyřešilo "samo" 5k servisem. Držím palec :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Rychlost max

Příspěvek od Rosi45 » úte 03 kvě 2016, 07:44

Pokud máš jen béčko, tak to ani nehledej.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od Macek » úte 03 kvě 2016, 08:22

..tak jsem z nudy zabředl do tohohle zbytečného vlákna.. většinu těchhle potíží jsme už řešili jinde..
..jelikož jsem taky drandil downa 125, ve dvou a s nákladem a všichni si pamatujete jak se motorka trápila, tak připomenu ověřené zkušenosti..
..v prve řadě down si neporadi dobře s vervou 100.. to je prvni věc která paradoxně snižuje výkon.. neumím to vědecky vysvětlit, ale praktické zkušenosti jsou takové.. s Viteonem jsme si to ujasnili cestou ze srazu v Třeboni.. jednak se vykonnějšim palivem motor vice zahřívá a jednak to zřejmě motor nepozna že utraciš vic za benzin.. tim že se zahřívá, zaměstnáváš zbytečně ventilator a chlazeni, což muže taky svym zpusobem ubirat energii jinde.. jak pišu vyzkoušeno v praxi, po natankování naturalu 95 skutr jel rychleji.. zahada že?.. prostě verva neni hopsinková šťáva..
..krom toho tahat za heft na doraz a jezdit 120 při max otáčkách je na 125ku v podstatě teroristický čin.. pokud chceš jezdit takovou rychlostí s rezervou, tak skurt prodej dokud ho nestrháš a kup si větší motorku.. aspoň třístovku..
..eště mě napadá další věc.. jestli máš skutr v zaběhu a maš tam puvodni olej, tak ho s timto přístupem odrovnáš.. pokud čekáš na 5tis garanci s tim že to pak pojede lip, tak nepojede.. můžou ti zkontrolovat ventily, ale větší znatelny efekt to mit nebude.. pokud jsi někde nabral hodně prachu do filtru, tak eště to muže mit vliv.. mi se to stalo.. vyčistit vyfoukat, vyměnit potažmo.. ale reklamovat skutr, že ti nejede 110 ale tachoš ukazuje jen 100?... no pošlou tě viš kam.. a jak tady už někdo zmínil, tachoš muže někomu ukazovat 120 a přitom jede 105.. je to realita a měl jsem to tež.. se vzrustající rychlostí se odchylka nepřičítá ve stejné hodnotě, ale exponencialně narusta.. možna sem na něco zapomněl.. nevim.. vyraznou změnu k lepšímu co se vykonu a rychlosti týče jsem pozoroval až při 10 tis garanci a to proto, že mi vyměnili valečky, řemen a filtr.. v tuto dobu jsem ale skutra dal otci a dalši postřehy nemam.. ale on si pochvaluje dosahování rychlosti 120 při 9500 otačkách.. což děla asi stejnou vraždu jakou tady popisuju.. má 60 roku, je nejchytřejši na Moravě a od fšeho ma kliče.. ani potřeti si nedal poradit, tak sem se na to vys*al.. je to baran.. :wink:
..denik ZDE..
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od Macek » úte 03 kvě 2016, 12:59

SZ Buchtik :
Na střídačku dávám Vervu a Optimal E od Eurooil --- ale zase popisuješ sice rozumné věci -- já nemám problém s výkonem.
Taky mám pocit, že tahat za heft nechci - proto jsem kupoval skutr s max 110 abych mohl s "rezervou" a podle podmínek jezdit okolo stovky (do 100).
Problém je zjevně s variátorem ... k tomu jsem nezaregistroval jediný příspěvek. V tom se shodneme?

odpovidam:
..nevim co je optimal E, sli zas nějake vylepšene palivo? tak radím nebrat nic extra.. klasický natural.. ani aditiva neviš co v tom malem moturku vyrobí a pak mužeš hledat závadu třeba ve variatoru.. ale ani tam nikdo z nas nevidí, dokud ho nerozebereš.. a malokdo z nas to dělal.. zvlašť u noveho skutru.. a eště k tomu vykonu, ja myslim že pokud ti to na max otáčky jede jen 100 tak s vykonem trable máš.. jen pořád lpíš na tom, že se ti ztrácí ve variatoru.. já ho nikdy nerozdělával, nebylo třeba.. nevim šecko, ma rada se tykala hlavně změny paliva.. krom toho jestli chceš motku reklamovat, tak v servisnim manualu máš předepsané palivo N95.. třeba ti ani reklamaci neuznají, pokud jsi netankoval co máš.. a pokud se to 'třeba' na moturku podepsalo.. ma posledni rada - vrať se k naturalu, vervu tam vervi jen na zimu a na jaře zřeď N95.. zbytek ti musí poradit fundovanější..
P.S. neřeš to přes SZ.. takhle ti pak neporadi nikdo a jeden se SZ je na to zbytečně hlupy..
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1169
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Re: Rychlost max

Příspěvek od Cossman » úte 03 kvě 2016, 21:20

Buchtiku, nějak nechápu, co pořád řešíš. Já mám u Yagera ve specifikaci výrobce kromě ostatního parametry - maximální rychlost - 108 km/h a maximální výkon - 8,7 kWh při 9.000 ot./min. Maximální otáčky motoru ale uvedené nejsou. Z toho vyplývá jediné, že otáčky motoru při maximální rychlosti jsou a logicky musí být vyšší, než otáčky při maximálním výkonu a zároveň musí být nižší než maximální otáčky motoru (které ale výrobce je u mého stroje neuvádí). Zároveň s takto nízko objemovým a nízko výkonovým motorem s oplastováním jaké Yager nebo Downtown mají nebude běžné dosahovat maximální rychlost na rovině. Maximum, co jsem na Yageru několikrát vytáhl z kopce, bylo 123 km/h tachometrových (GPS jsem u sebe při tom nikdy neměl, ale reálná rychlost oproti tachometru je u mě o 8-10 km/h méně), při 10.000 ot./min. - více nepustil omezovač otáček. Když jsem měl opotřebovaný řemen, dosáhl jsem 10.000 ot./min omezovače při tachometrových 114 km/h - viz. tady. Jezdím výhradně na Shell V-Power 95, žádnou Vervu ani jiný benzín jsem tam nikdy nenalil, kromě 3L Naturalu 95 od ÖMV hned po koupi nového stroje, abych dojel domů.

Pokud chceš jezdit reálnou rychlostí 100 km/h při 8.300 ot./min., budeš si muset nechat vyrobit variátor na zakázku, protože takovýchto hodnot laděním sériového ani běžně dostupných tuningových variátorů nedosáhneš.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od buchtik » úte 03 kvě 2016, 21:34

Podle sdělení dovozce zastoupení Kymco by max. rychlost měla být dosažena při otáčkách maximálního výkonu. Tolik sdělení technika dovozce

Protože jsem v celé diskusi nenašel žádnou rozumnou a věcnou radu, budu to řešit postupně diagramem na brzdě, který přesně ukáže co je příčinou a z něj bude možné odvodit řešení.

Díky za věcný názor
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Rychlost max

Příspěvek od Vyhlos » úte 03 kvě 2016, 22:20

Pro Buchtíka

Měl jsem PCX 150 a na ježdění kolem 100 km/h to bylo málo. Koupil jsem Downtowna 300 a je to tak akorát. A kdyby se situace nevyvinula jinak, už jsem měl pod sebou Integru 750 (snad za rok ?). A pořád bych jezdil kolem té stovky jako teď a za stejnou spotřebu, ale není to trápení stroje ani těla.
Většina z nás už tím prošla a pochopila marnost Tvého úsilí, tak proto ty reakce. Pokud jsi takový fanda udělej to co my a taky pochopíš.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost max

Příspěvek od HonzaH » stř 04 kvě 2016, 07:23

Chápu, že někteří jedinci jsou pintlich puntičkáři :wink: ... s tím se nic moc extra dělat nedá. Myslím si ale, Buchtiku, jak tak čtu tvé příspěvky, že i když se ti podaří proces analyzovat na brzdě, najít příčinu a třeba ji i odstranit, zjistíš po čase akurátního provozování Downa 125, že ona rezerva, kterou jsi chtěl mít, ti stejně bude malá. A poté, co uznáš, že honíš jednoválcovou osminku někde v 95% a více provozního maxima, začneš se poohlížet po větší rezervě. Já drandil Downa 300 a můžu ti doporučit, že jestli chceš trošku více rezervy, přesedlej hned a vyřešíš několik věcí najednou. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět