Downtown 300i vs downtown 350i
Napsal: ned 26 úno 2017, 12:06
Zdravim. Kedze som majitelom jak downtowna 300 tak momentalne downtowna 350i tak sa podelim o skusenosti ci sa oplati prejst z 300 na 350 alebo naopak priplatit si za 350 ku par tis. KC naviac kedze niekde sa este aj starsia 300 predava ako nova.
Downtown 300i bol na svoj obsah silny, spotreba nizka, dizajn tiez super. Par veci sa ale naslo ktore by som upravil na nom. A co ma potesilo takmer vsetko novy downtown 350 upravil.
Downtown 350 je urcite este krajsi, dizajn je este o krok vpred, su pouzite led osvetlenie aj smeroviek, a stareho iba parkovacky vpredu led (moja jedina zavada bola na down 300i prave led vypalena).
Pre mna palec hore za pristup k baterii. Stary 300i musel som sedlo davat dole , aj keby poistka sa vypalila tak tiez sa k nim nedalo dostat. Novy 350i dva srobky a krytka isla von a bateria po ruke. Neviem preco pri 300ke to bolo tak blbo spravene. Aj ked nie je problem dat sedlo dole predsa len ...
O noveho dow350 osvetlenie kufra premiestnili hore oproti nezmyselnemu umiestneniu dole pri 300i . Taktiez je na 350 uz aj senzor na osvetlenie kufra. Takze dalsie plus
U stareho 300i ma stvalo ako svieti v noci. Na to ze svietia 2 ziarovky naraz tak katastrofa. Stretavacky uzky kuzel a kratky dosvit a dialkova zase do dialky ale pred skutrom vznikalo mrtve miesto tmy. Vobec som nevidel do stran pri dialkovom. Novy 350i ma jednu h7 a svieti teda tak ako ma. Urcite o triedu lepsie. Velke plus za mna.
Nedalo mi nevsimnut si o kolko lahsie sa dava 350 na hlavny stojan. Pride mi to ze staci naozaj trosku zatlacit a skuter je na hlavnom stojane. U 300i to bolo citelne tazsie. Pre mna velke plus lebo bocny stojan nepouzivam a davam len na hlavny.
Kto mal downtowna 300i , iste pocul cinkanie spinacej skrinky. Po nerovnostiach proste bolo pocut take cinkanie ako keby kluce o seba cinkali. Bolo to trosku otravne no nebola to zavada podla vyrobcu ale preco to robilo neviem, jedno ale viem cinkanie v novej 350 ke uz je prec.
Spotreba, hm, myslim ze budu skoro stejne mozno 350 sa mi zda ze isla kusok hore ale 2-3 dc by som teda neriesil. Ale urcite nema 350 ka nizsiu spotrebu ako 300 ako to niekde pisali
Vykon 350 i a 300 , nie je tam velky rozdiel, ale urcite je kapec sviznejsi 350 , najviac som pocitil vacsiu silu pri vyssej rychlosti. Napri pri 110km h down 350 isla vpred ovela ochotnejsie ako starsi brat 300i. Este nemam vela km a skusil som len raz pridat nad 100km h a teda 350 ka isla k tachometrovej 150 ke prekvapivo rychlo. U 300 i pri 130 ke uz len velmi pomaly sa splhal k 140 ke.
Velky rozdiel medzi 300 a 350 neni, ale nieco predsa.
Vyhoda 350 je pridany kastlik vpredu naviac a usb je tiez vyhoda oproti 300. Nevyhoda zas ze ubudol hacik na 350 v strede napr na igelitku. Ten som par krat pouzil na 300. Skoda. Otvaranie prednych kastlikov je lepsie ako u 300ky , viac sa vyklopia, u starej sa horko tazko tam ruka vopcha a k tomu 12v zasuvka na boku. Blbost.
Budiky, no modre podsvietenie je krajsie u 350ky a neporovnatelne viac udajov ukazuje oproti 300ke. Ovladanie displaya konecne zrozumitelne a ovlada sa uz stiskom tlacidiel u 350. U 300 treba drzat tlacidla ked ste chceli nieco prepnut. Super
Nerozumiem akurat tomu , ze pri vyssich rychlostiach sa zda ako keby nebol tachometer uplne plynuly.( vlastne nie je plynuly pri vsetkych rychlostiach,vsimnete si to pri jemnom zrychlovani) Sem tam sa mi zda ze nie je plynuly. Toto iste som videl pri maxsyme 600i kde ale to sekanie bolo velke myslim ze to skakalo plus minus 5km/h . To pri rychlostiach nad 100kmh . Novy 350 to nema take brutalne, ale sem tam je vidiet daky skok. U 300i som nic take nevidel a zdal sa mi tacho plynuly.
Na 350 ke ubudlo tlacidlo zapinania svetiel. Pre mna minus lebo nie vzdy potrebujem mat zapnute svetla, obzvlast pri zapnutom zapalovani ked nechcem hned startovat . Ja by som bral moznost zhasnut stretavacky. Skoda.
Otvaranie kufru pod zadkom ide ovela lahsie na novom 350 , na starom 300 treba predsa len silnejsie potiahnut kluc na otvorenie. Naopak zda sa mi zle umiestnenie na kluci odomknutie tej krytky co chrani od blbcov ktory by vam na miesto kluca pichli napr zapalku aby ste tam kluc nevopchali. U stareho down300 sa mi to lepsie odomykalo. Teraz je to dalo divno vykrutene do prava a horsie sa to otvara. Treba ruku viac vykrucat do prava( mam na kluci este dalsie dva a zavadzaju mi teraz, predtym vobec) Teda aspon mne sa to zda mozno dalsi povie ze pohoda.
Taky detail ..
Spracovanie skutra je v pohode, ako uz viete predok som mal rozobraty a krasne vsetko sadlo aj pri skladani, ziadne ulomenie niecoho, a to som musel aj silnejsie pritlacit. Vsetky plasty krasne licuju.
Zmena este nastala v stupackach pre spolujazdca ,ktore sa na 350 ke daju schovat. Ci je to vyhoda alebo naopak neviem.
Predne brzdy na kymco downtown vydavali pri brzdeni a zastavovani teda pri nizsej rychlosti divne zvuky ,ako keby bol strk nasypany medzi kotucom a dostickami, udajne by pomohlo vymena dosticiek ale neskusal som,, u noveho 350 to uz nerobi a skuter brzdi tak akurat.
Kufor givi v47 so striebornym vikom krasne pasuje k skutru a neni tam vobec velky. Doporucujem.
No tak som sa rozpisal, hadam niekomu pomozem pri vybere. Pre mna 350 ka vsetko podstatne vylepsila oproti 300 ke a podla mna stoji za to priplatit...
Downtown 300i bol na svoj obsah silny, spotreba nizka, dizajn tiez super. Par veci sa ale naslo ktore by som upravil na nom. A co ma potesilo takmer vsetko novy downtown 350 upravil.
Downtown 350 je urcite este krajsi, dizajn je este o krok vpred, su pouzite led osvetlenie aj smeroviek, a stareho iba parkovacky vpredu led (moja jedina zavada bola na down 300i prave led vypalena).
Pre mna palec hore za pristup k baterii. Stary 300i musel som sedlo davat dole , aj keby poistka sa vypalila tak tiez sa k nim nedalo dostat. Novy 350i dva srobky a krytka isla von a bateria po ruke. Neviem preco pri 300ke to bolo tak blbo spravene. Aj ked nie je problem dat sedlo dole predsa len ...
O noveho dow350 osvetlenie kufra premiestnili hore oproti nezmyselnemu umiestneniu dole pri 300i . Taktiez je na 350 uz aj senzor na osvetlenie kufra. Takze dalsie plus
U stareho 300i ma stvalo ako svieti v noci. Na to ze svietia 2 ziarovky naraz tak katastrofa. Stretavacky uzky kuzel a kratky dosvit a dialkova zase do dialky ale pred skutrom vznikalo mrtve miesto tmy. Vobec som nevidel do stran pri dialkovom. Novy 350i ma jednu h7 a svieti teda tak ako ma. Urcite o triedu lepsie. Velke plus za mna.
Nedalo mi nevsimnut si o kolko lahsie sa dava 350 na hlavny stojan. Pride mi to ze staci naozaj trosku zatlacit a skuter je na hlavnom stojane. U 300i to bolo citelne tazsie. Pre mna velke plus lebo bocny stojan nepouzivam a davam len na hlavny.
Kto mal downtowna 300i , iste pocul cinkanie spinacej skrinky. Po nerovnostiach proste bolo pocut take cinkanie ako keby kluce o seba cinkali. Bolo to trosku otravne no nebola to zavada podla vyrobcu ale preco to robilo neviem, jedno ale viem cinkanie v novej 350 ke uz je prec.
Spotreba, hm, myslim ze budu skoro stejne mozno 350 sa mi zda ze isla kusok hore ale 2-3 dc by som teda neriesil. Ale urcite nema 350 ka nizsiu spotrebu ako 300 ako to niekde pisali
Vykon 350 i a 300 , nie je tam velky rozdiel, ale urcite je kapec sviznejsi 350 , najviac som pocitil vacsiu silu pri vyssej rychlosti. Napri pri 110km h down 350 isla vpred ovela ochotnejsie ako starsi brat 300i. Este nemam vela km a skusil som len raz pridat nad 100km h a teda 350 ka isla k tachometrovej 150 ke prekvapivo rychlo. U 300 i pri 130 ke uz len velmi pomaly sa splhal k 140 ke.
Velky rozdiel medzi 300 a 350 neni, ale nieco predsa.
Vyhoda 350 je pridany kastlik vpredu naviac a usb je tiez vyhoda oproti 300. Nevyhoda zas ze ubudol hacik na 350 v strede napr na igelitku. Ten som par krat pouzil na 300. Skoda. Otvaranie prednych kastlikov je lepsie ako u 300ky , viac sa vyklopia, u starej sa horko tazko tam ruka vopcha a k tomu 12v zasuvka na boku. Blbost.
Budiky, no modre podsvietenie je krajsie u 350ky a neporovnatelne viac udajov ukazuje oproti 300ke. Ovladanie displaya konecne zrozumitelne a ovlada sa uz stiskom tlacidiel u 350. U 300 treba drzat tlacidla ked ste chceli nieco prepnut. Super
Nerozumiem akurat tomu , ze pri vyssich rychlostiach sa zda ako keby nebol tachometer uplne plynuly.( vlastne nie je plynuly pri vsetkych rychlostiach,vsimnete si to pri jemnom zrychlovani) Sem tam sa mi zda ze nie je plynuly. Toto iste som videl pri maxsyme 600i kde ale to sekanie bolo velke myslim ze to skakalo plus minus 5km/h . To pri rychlostiach nad 100kmh . Novy 350 to nema take brutalne, ale sem tam je vidiet daky skok. U 300i som nic take nevidel a zdal sa mi tacho plynuly.
Na 350 ke ubudlo tlacidlo zapinania svetiel. Pre mna minus lebo nie vzdy potrebujem mat zapnute svetla, obzvlast pri zapnutom zapalovani ked nechcem hned startovat . Ja by som bral moznost zhasnut stretavacky. Skoda.
Otvaranie kufru pod zadkom ide ovela lahsie na novom 350 , na starom 300 treba predsa len silnejsie potiahnut kluc na otvorenie. Naopak zda sa mi zle umiestnenie na kluci odomknutie tej krytky co chrani od blbcov ktory by vam na miesto kluca pichli napr zapalku aby ste tam kluc nevopchali. U stareho down300 sa mi to lepsie odomykalo. Teraz je to dalo divno vykrutene do prava a horsie sa to otvara. Treba ruku viac vykrucat do prava( mam na kluci este dalsie dva a zavadzaju mi teraz, predtym vobec) Teda aspon mne sa to zda mozno dalsi povie ze pohoda.
Taky detail ..
Spracovanie skutra je v pohode, ako uz viete predok som mal rozobraty a krasne vsetko sadlo aj pri skladani, ziadne ulomenie niecoho, a to som musel aj silnejsie pritlacit. Vsetky plasty krasne licuju.
Zmena este nastala v stupackach pre spolujazdca ,ktore sa na 350 ke daju schovat. Ci je to vyhoda alebo naopak neviem.
Predne brzdy na kymco downtown vydavali pri brzdeni a zastavovani teda pri nizsej rychlosti divne zvuky ,ako keby bol strk nasypany medzi kotucom a dostickami, udajne by pomohlo vymena dosticiek ale neskusal som,, u noveho 350 to uz nerobi a skuter brzdi tak akurat.
Kufor givi v47 so striebornym vikom krasne pasuje k skutru a neni tam vobec velky. Doporucujem.
No tak som sa rozpisal, hadam niekomu pomozem pri vybere. Pre mna 350 ka vsetko podstatne vylepsila oproti 300 ke a podla mna stoji za to priplatit...