Vodítka a slidery Pulley pro DT 350

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodítka a slidery Pulley pro DT 350

Příspěvek od motorr66 » čtv 27 kvě 2021, 12:19

HonzaH píše:
čtv 27 kvě 2021, 06:39
Tak ať splní očekávání, ať jste spokojen a pořád platí: "kolečkama dolů". Přeji spoustu pohodových a bezúdržbových kilometrů v jedné stopě :wink: 8)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodítka a slidery Pulley pro DT 350

Příspěvek od buchtik » čtv 27 kvě 2021, 16:02

ANO, takže v rámci EU jde zásilka (typicky ebay.de nebo amazon.de případně eshop např Itálie) přes tzv. vyměňovací poštu (celnice) ale žádné DPH ani clo se neplatí !!! Jen se zdržuje dodání :-)

Zásilky mimo EU podle ceny potká vždy DPH a pak i clo, nesmí se zapomenout na poplatek poště za zastoupení v procesu.

https://www.idnes.cz/finance/financni-r ... viteze_frp
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Vodítka a slidery Pulley pro DT 350

Příspěvek od mulah » sob 29 kvě 2021, 07:25

Ono to není tak horký. Číňan buduje po Evropě sklady, takže spousta věcí z Aliexpresu už má možnost odeslání z Evropy - tipicky Španělsko, Itáie, Francie, Polsko. Občas tam je i ČR ale to přijde stejně z říše. A u toho Ebay si člověk musí dát majzla, neboť prodejce uvádí jako lokaci zboží třeba Anglii, ale když se člověk podívá do feedbacku, tak se dočte že zboží šlo z číny, což pro nás od června nebo července pro nás může být problém.
Jinak k tématu. Dr. Pulley, někdo je z toho uchvácen, někdo nepozná rozdíl. Já osobně vidím přínos jen v tom že se na nich nedělají plošky jako na kulatých válečkách a tudíš se nemusí tolik měnit
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodítka a slidery Pulley pro DT 350

Příspěvek od buchtik » čtv 17 čer 2021, 18:21

.
Tak po najetí pár km s novou konfigurací variátoru dávám výsledné info.

1 - koupil jsem slidery Pulley FR II (flying rolls s křidélky) hmotnost 16 g. Originály mají 15,4 g a doporučována je hmotnost o 5-10% nižší. Mým cílem nebyl semaforový závodník, ale cestovní naladění s nižšími otáčkami v ustálené rychlosti .... s volbou hmotnosti jsem udělal dobře !!!

2- první test byl poměrně šokující, protože těžší slidery po městě to točily o 500 ot./ min. víc a chování ve vyšší rychlosti dobré nebylo !!! Točilo to vysoko a výkon byl skoro slabší ... ani jsem to neměřil ... zklamání !!! Variátor odmítal přeřadit na těžší převod.

3 - tak nastoupilo dovážení ocelovou kulatinou 5mm do středového otvoru o hmotnosti 1,3g. Počítal jsem s tím, že budu moci případně 2,4 nebo 6 kusů válečků podle potřeby odlehčit.

4 - měření před a jsem dělal aplikací Drag Racer - ta po spuštění a načtení GPS zapípá, vy odstartujete a výsledkem jsou časy potřebné k dosažení rychlostí po 10 km a časů na 100, 200, 400, 800 a 1.600m. Výsledky se uloží a po zastavení stroje aplikace opět pípne a můžete jet znova.

5 - ve výsledcích figuruje ještě záznam gPARTz, což jsem pohledal na Youtube. Je to germán, co se zabývá skůtry a čtyřkolkami. Ve videu v čase 7:10 minut https://www.youtube.com/watch?v=eyhBtk0TydY&t=459s

6 - není možné se spolehnout na nějaká doporučení, protože jsou odvozena ze sliderů použitých v originál !!! Pulley variátoru. Podobně je to s jakýmkoli doporučením, protože výsledky nemusejí odpovídat vaší představě. Někdo žádá otáčky, start a výkon .. já měl opačnou představu, ale nechtěl jsem to pokazit zásadním poklesem zrychlení a výkonu. Obecně hodnotím tovární nastavení variátoru jako hodně dobré a vyvážené ... ale, kdo si hraje ten nezlobí.

7 - výsledky jsou na Rajčeti zde https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Kymco_D ... y_slidery/
Podařilo se mi docílit nižší otáčky motoru v ustálené rychlosti až o 500 ot/min. Ale není to zcela exaktní informace (60km - 4.500, 100 km - 6.500 ). Podle grafů je to nyní v rychlostech do cca do 80-90 km je to lehce línější a výše trochu dynamičtější. Cíl jsem si splnil - dynamika ve městě mi nechyběla a nechybí. Byl jsem a vždy budu i bez plného plynu na semaforech nejrychlejší :-). Dosáhl jsem toho, že v převažujícím jízdním režimu (ustálené otáčky) motor točí trochu níž a dynamické vlastnosti se nepohoršily . Na grafu z aplikace je vidět že průběh zrychlení je nyní hladší (malé plus) než v originále, ten má trochu hrby.
Naposledy upravil(a) buchtik dne sob 19 čer 2021, 17:29, celkem upraveno 11 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodítka a slidery Pulley pro DT 350

Příspěvek od motorr66 » čtv 17 čer 2021, 18:44

Hmm, tak tomu říkám rozbor hoden diplomové práce. :yes:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Odpovědět