Manet S 125 r.v. 1964

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9445
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pát 07 čer 2013, 11:23

Neva, stíháme obé
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7725
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 07 čer 2013, 14:10

Já mám stará auta strašně rád. Je mi to moc líto kamarádi, ale tato akce je prostě krásná. Je to úplně hřích na ní nebýt. No co se dá dělat. Nemohu být všude. Jistě to všichni chápete.



Když já tak rád hřeším a vás mám rád, že mi žádné staré kraxny nezabrání být s Vámi u Janky a Ládíka.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6572
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 10 čer 2013, 08:39

No proto!!! :wink: :twisted:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9445
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Manet S 125 r.v. 1964

Příspěvek od manet125 » úte 17 říj 2017, 19:33

Jejda, tady se dlouho nepsalo :shock:
Dneska jsem Manetovi opravil objimku co drží cívku. Je připevněná na krytu chlazení válce a tak trpí vibracemi.
Taky jsem vyměnil kolečko sekundáru za menší a hned to lépe táhne :Y:
No a taky jsem se pěkně projel. 30 km moravským krasem. Paráda :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4311
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Manet S 125 r.v. 1964

Příspěvek od Gandalf » úte 17 říj 2017, 19:38

Lépe a pomaleji?
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9445
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Manet S 125 r.v. 1964

Příspěvek od manet125 » úte 17 říj 2017, 21:11

No ano.
Manet má převodovku poskládanou jedna, dva, tři,.... čtyři a já měl pastorek větší o jeden zub oproti originálu.
Takže je jasné, že jsem musel motůrek na trojku hodně vytočit, aby se na čtyřku chytil.
Mírné stoupání a protivítr byli můj nepřítel.
Teď je všechno jinak :-)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9445
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Manet S 125 r.v. 1964

Příspěvek od manet125 » stř 09 pro 2020, 06:01

Letos manet dostal výbrus, který jsem objevil v syslátech. Taky spojkové lamely osazené korkem z plovací záchranné vesty.
Lamely si ještě musí sednout a je třeba vyměnit olej za ten nejobyčejnější bez aditiv. Za studena spojka klouže, po zahřátí klouzat přestane a nejdou řadit rychlosti.

Koncepce prvních motocyklů Manet vznikla na podnět konstruktérů Ing. Josefa Ullmana, Žnivy a Zdeno Nagyho. Projektant Zdeno Nagy popsal začátek motocyklů Manet takto: „Ullman zohnal starý rám z Ogara, ja som zohnal starý dvojpiestový motor PUCH, to boli pomôcky pri vzniku prvého Maneta“. Název Manet je odvozen od blízkého vrchu Manín.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět