Honda SH 125i
První cesta vedla tak jak jsem si slíbil k lipenské přehradě, konkrétně do Černé v Pošumaví. Úkol najít Dříče a podívat se, jak se mu vede. Více o něm v jeho vlákně. Tady tedy o cestě na SH, které okamžitě dostalo přezdívku Karkulka. Prodejce nařídil 200 km motor nevytáčet. To se lehce řekne, když to nemá otáčkoměr. Takže rozjíždět pozvolna a nejezdit víc než 80 km/h. Po městě veliká paráda, velká kola žehlí nerovnosti a dodávají velice příjemnou podélnou stabilitu. Spojka zabírá už v poměrně nízkých otáčkách a variátor je pro jízdu ve městě bezvadně nastavený, šedesát je tam v mžiku. A pánové to startování, stál jsem s otevřenou hubou a nechápal, žádné cvakání jen jemné zašumění a už se frčí. Samozřejmě, že už jsem si našel i nějaké ty nedokonalosti. Kastlík v přední části je tak členitý a malý, že vůbec nechápu, proč se s ním vymýšleli a vyráběli. Na skůtru za 75 000 Kč není 12V zásuvka. Toť zatím vše. Motor bude určitě v pohodě, nevibruje a moc se mu chtělo jet i víc než povolených 80 km/h. Kombinované brzdy s ABS jsou pro mne až zbytečným přepychem, ale jo svou práci odvádí s velikým přehledem. Jen pár foto z Černé a Hornej Planej zatím, bohužel jen z mobilu, tak se omlouvám za kvalitu.




Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Hezká Karkule. Jen si tě na tom nějak nedovedu představit. Ale i to uvidím až přijedeš.
Startování je i pro mě velká záhada. Pozoroval jsem to na Zdeniččině Hondě.
Přesně jak říkáš. Nic necvakne a už to běží. Stejně Stop Start. Otočíš plynem a už to vrní.
Přeji ti mnoho krásných kilometrů s Karkulí.
Startování je i pro mě velká záhada. Pozoroval jsem to na Zdeniččině Hondě.
Přesně jak říkáš. Nic necvakne a už to běží. Stejně Stop Start. Otočíš plynem a už to vrní.
Přeji ti mnoho krásných kilometrů s Karkulí.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Já su osel. Týden tu nejsem, pak si nepřečtu vlákno od začátku a pak taková blamáž
. Jouzíku, přijmi moji gratulaci k rozšířeni tvé stáje rudých koní. Ať slouží 
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Kdo to má rád názorně, tak zde je zobrazen Hondí systém spouštěče ACG
Proto žádné cvakání, ticho a okamžitá reakce
Proto žádné cvakání, ticho a okamžitá reakce
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Geku, jestli ti něco říká slovo dynamostartér, tak to je ono. Nejsem si však jistý, jestli má Honda dynamo, nebo se to jmenuje jinak.
Takový princip startéru mám na Manetovi a měl to i skůtr Čezeta. Nic novýho, naši inženýři tohle znali už před padesáti lety
Takový princip startéru mám na Manetovi a měl to i skůtr Čezeta. Nic novýho, naši inženýři tohle znali už před padesáti lety
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Zkrátka a dobře není tam vysunovací mechanický převod mezi spouštěčem a motorem ve formě zasunutého pastorku, ale alternátor je součástí motoru a v okamžiku spouštění krátce zafunguje jako elektromotor a pak už zase plní fci alternátoru, ale stále jsou pevně spojeny 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Děkuji za pochvalu.Jezdím sám,tak se můžu vozit i na místě pro spolujezdce.Mezi námi děvčaty. Ma moji figuru, byla akorát Yamaha Wildstar 1600. Jouzo,to je fofr.Gratulace.Jezdil jsem nejdříve na SH 125 a byl jsem překvapenej jak šlape.Budeš spokojenej!!!!
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Jouzíku díky za postřehy, Fando tobě taky. Oba stroje vypadají fantasticky a oběma vám přeju, ať jste jen a jen spokojeni a teď šup šup a oba dva fofrem upravit podpisy. Nové skútry to jo, jezdit na nic a radovat se z nich, to jo, ale pyšně si je uvést do podpisu, to ani jeden .. tak kde jsméé ??

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

