Minulý týden odešla na věčnost Zdeničce v moto baterka. Napětí drží,ale startovací proudy šly do paďous. Koupil jsem v Hondě v Pardubicích novou a už zase lítá jak ďas.
Jinak jezdí se spotřebou 2 - 2,1 l/ 100 km
Honda PCX
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda PCX
Slyším na jméno RUDA
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda PCX
Tak je to Honda ... A ta mmjn. dělá díly i pro kymco. Spotřeba je úžasná a přeji ať slouží k Vaší spokojenosti
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Honda PCX
Přidávám se k Jáchymu přání spokojenosti
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Honda PCX
Měl jsem PCX 150 s IRC a nikdy jsem jim nevěřil. Raději jsem je vyměnil za Heidenau K66 (stejný typ jako mám teď na Downu - viz vlákno o pneumatikách).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Honda PCX
Když už o téhle pryži znovu mluvíme, musím svoje původní názory na gumu zn. IRC aktualizovat. Máme nalítáno skoro 10000 km a vzorek je ještě na dlouho, přestože jezdím skoro výhradně městský provoz, vidím rozumný nájezd tak na 14000km. Toť vše optimistické.
Jinak jsou to potvory zrádné, na mokru ukrutně a už nikdy se s nimi nechceme potkat. Na vzorku jsou ještě poctivé 3mm i vpředu, guma není nikterakš moc poskákaná a přesto je předek schopný řidítka rozkmitat neočekávaně kdykoliv. Zapomeňte na nějaké řízení jednou rukou, nebo protahovačky bez držení.
Za mně určitě IRC už nikdy. Jediné plus je velký nájezd km, jinak nic.
Jinak jsou to potvory zrádné, na mokru ukrutně a už nikdy se s nimi nechceme potkat. Na vzorku jsou ještě poctivé 3mm i vpředu, guma není nikterakš moc poskákaná a přesto je předek schopný řidítka rozkmitat neočekávaně kdykoliv. Zapomeňte na nějaké řízení jednou rukou, nebo protahovačky bez držení.
Za mně určitě IRC už nikdy. Jediné plus je velký nájezd km, jinak nic.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda PCX
Běžte s tím do gum
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."