Honda SH 125i
Tak v Evropě to skutečně je, konkrétně v Itálii. Já vím, je to divný, včera jsem přidal dalších 170 km a dnes hravě prolomím 300 km. Palivoměr byl ještě čárku před červeným pásmem, najeto 253 km a jen tak pro jistotu jsem zkusil natankovat. Vešlo se tam 5,8 l. Takže nezajetý motor SHáčka je schopen jezdit s průměrnou spotřebou 2,3 l/100km. Klobouček dolů páni konstruktéři.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Fando porce km jsou takové, protože musím využít toho, že jsou děcka u babičky. S tou zadelí to není tak zlé. Prvních 50km naprostá pohoda. Po dalších cca 30 km už by to chtělo změnu pozice, bohužel ta není vůbec možná. Leč když se trochu zabejčíš a potrénuješ, dalo by se na jeden zátah ujet tak 110 až 120 km. Pak už jde o zdraví a vlka.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Po týdnu společného soužití máme za sebou 535 km. Další tankování při téměř plném zatížení motoru a spotřeba 2,4 l/100km. Aniž bych si to plánoval (to je takové to, kam asi vede tahle cestička ? Kurdec, ale vracet se už nebudu ...) jsem včera nuceně vyzkoušel terenní jízdu. Rozsekaná písková cesta s půlmetrovou rýhou uprostřed a průjezd lesní pěšinou přes kořeny. Musím Karkulku moc pochválit, vedla si skvěle, všechny nerovnosti hravě pobrala, ABS jsme na písku taky vyzkoušeli a funguje. Já jsem spokojený a moc ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
KONEČNĚ jsem dostal SPZ a mohl oficiálně vyrazit na Hondě 150i.Včera jsem odpoledne dělal malý okruh kolem komína.Otevřely nový úsek směrem na Frýdlant.Honda i s mýma kilama uháněla až jsem byl překvapen.Po silnici těch 90km,pěkně se sní řežou zatáčky,protože je lehoučká.
Taky jsem jí připravil nové stání,kam se perfekně zajíždí.
Taky se mě povedlo,že dopoledne na Kymovi a odpoledne na Hondě.
Jak s Hondou tak i s Kymem zatím max.spokojenost.
Taky jsem jí připravil nové stání,kam se perfekně zajíždí.
Taky se mě povedlo,že dopoledne na Kymovi a odpoledne na Hondě.
Jak s Hondou tak i s Kymem zatím max.spokojenost.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Sice to sem nepatří,ale musím reagovat na Ládínka.
Když jsem byl mladší.tak jsem uměl za jeden den prostřídat úplně něco jiného.A nebylo to taky k zahození.Dneska už mě MUSI stačit vzpomínky a Kymco s Hondičkou.
P.S muselo to ven !
Když jsem byl mladší.tak jsem uměl za jeden den prostřídat úplně něco jiného.A nebylo to taky k zahození.Dneska už mě MUSI stačit vzpomínky a Kymco s Hondičkou.
P.S muselo to ven !
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.