Honda SH 125i
Karkulka dostala novou přítěž v podobě držáku navigace (iphonu). Držák od mobilmaxu naprosto precizně zapadá do nepromokavého pouzdra od Hamy. Hůůůrááá ... montáž během chvilky a pevnost překvapivě dobrá. Pokud se nazačne povolovat zrcátko od vibrací držáku, budu spokojen a mohu výrobek doporučit. Jak to vypadá, posuďte sami ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Tak se přiznám, že jsem 30.12. 2014 absolvoval garančku v 8000km. Těch 7km do servisu bylo nekonečných. Teplota -13°C na silnicích všech tříd prosolený neroztátý sníh. Jako bonus jsem musel poslední kilometr jet s otevřeným hledím, protože mi zvenku zamrzlo. Když jsem si před servisem olámal řasy a vlez dovnitř, přijímací technik na mě čuměl s otevřenou tlamou a mektal něco ve smyslu, jako že nečekali že se dostavím ve smluvený termín a na dílnu si vzali něco jiného. Politoval jsem jejich marnou snahu odradit mě od garančky, položil klíčky na stůl a mazal se zahřát do Bauhausu. Za 5 hodin volali, že mají hotovo. Výměna oleje, svíčky, vzduchového filtru a seřízení ventilové vůle + nějaká ta značková práce = 2503 Kč. Domů to v -6°C šlo už skoro samo.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak -13℃ tady v OV není, pohybuje se to kolem max -8℃, ale už i řidiči z aut si klepou na čelo. . Ale pocit je to úžasný, sezóna neskončila, zimou netrpím, hold vysoké plexi je fajn.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, a Jachyho Honzík zase bez představení. Natěšeně jsem vletěl do Honda sekce ... Nicméně Jouzíku, smekám, v takové zimě jsem naposledy sedlal Mustanga 23 před mnoha lety
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Taky že to nebylo nic, co bych potřeboval opakovat nějak často. Pouze jsem nutně potřeboval mít tu garančku hotovou, abych mohl fahčit do práce. Tady totiž sníh nemáme, tak by bylo škoda nejezdit. Toho 30.12. byla ta největší kosa zatím z letošní zimy.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Právě mi volali od prodejce Hondy. Všechna Sháčka r.v. 2013 mají svolávačku na výměnu palivového čerpadla, zcela v režii Hondy. Já jsem zatím nezaznamenal nejmenší problém, ale vyměnit ho nechám 27.4..
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: Honda SH 125i
Po dvou letech užívání se jen utvrzuji v tom, co jsem měl v hlavě od ostatních "japončíkářů". Přestože je Sh 125i vyráběná v Itálii, kde jsou pro změnu celkem prasata na elektriku, nese si s sebou klasické japonské ojebávky. Brutálně hnijou svody a výfuk, zadní nosná těla tlumičů také notně oxidují i když oxidem hlinitým. Z velice hrubého povrchu zadní kyvky, který byl původně kryt silnou vrstvou stříbrné barvy, mám normálně osypky. Bordel z kyvky bych dostal tak maximálně opískováním.
Tohle jsem na Dříčovi (krom výfuku) nezažil. Vivat Kymco !
Tohle jsem na Dříčovi (krom výfuku) nezažil. Vivat Kymco !
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013