Honda Integra 700 D

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » ned 26 úno 2017, 18:37

Tak zatím ležím pod Hondou já. Navigaci už mám namontovanou, teď řeším kameru s napájením a boční kufry - origo stojí strašný balík, tak jsem si koupil zatím jeden kufr na audiotechniku a zkusím ho připevnit na origo držáky, které jsem dostal s mašinou. Budu ho mít v úterý a je to takový ten mimořádně obtížně zničitelný plast, lepší než ty běžné. Origo držáky dávají ještě možnost udělat si zástěrku za zadním kolem jenom z kusu vyřezávané gumy a dvou pásků plechu.
Takže skoro každý den na tom nějakou tu hodinku makám a počítám, že na konci března budu mít hotovo. Bylo by to dříve, ale ještě musím na týden na lyže (raději bych nejel) a s přípravou to vezme tak dva týdny. Ale na Downu vyjedu už tento týden. Jo a ještě namontovat novou přední gumu co jsem k tomu dostal. Zadní nová už je tam.
Když jsem u toho - jestliže chci demontovat přední kolo, je v návodu, že musím sundat třmen přední brzdy. Při nové montáži je tam napsáno dát nové šrouby. Kde berete šrouby se zaručenou kvalitou ? Já tomu co tady kupuji moc nevěřím a roentgen nemám.
A děkuji za podporu všem co mi moji volbu (ryze pragmatickou a ekonomicky optimální) schválili, jen s politováním některým z Vás musím sdělit, že závodit se nechystám, už na to nemám věk, já spíše toho pošťáka. Co se ale stane, když chytnou saze to ale nikdo z nás dopředu neví ...
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Macek » ned 26 úno 2017, 19:52

..Kajo ja myslim že to moc hrotiš ty šruby.. budu brat že maš stejnou motorku jak ja, takže za mě, si s tim nelam hlavu.. přední kolo včetně brzdy jsem sundával mockrát a dycky jsem tam dal zpátky ten origo šrub.. :D ale ja myslim, že sem asi spiš nepoznal ironii.. :wink:
..jo a co se toho závodění týče, tak si mluv co chceš, viděl jsem, cos vyváděl na downovi ve Slovinsku.. :lol:
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Rosi45 » ned 26 úno 2017, 20:03

Jestli to jde do hliníku,použil bych momenťák a nemůže se nic stát.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » pon 27 úno 2017, 17:12

Zatím jsem to dělal taky tak, trocha Loctite aby se to nepovolovalo, jenže tady to nemám v ruce od počátku. Asi to tak udělám zase. A díky za připomenutí těch krásných chvil.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » čtv 13 dub 2017, 23:20

No konec března pryč, ale furt jezdím jen na Downtownu, ale je to už lepší, Hondu už mám v nové práci a mohu věci dokončovat.
Tady těch pár čudlíků, to je nový držák na kameru (systém GOPRO) a byl to masakr to vymyslet, aby byla kamera na stejném místě jako u Downa. Nejde to udělat vcelku, páč je tam šíleně málo místa a musí se to tam dávat kousek po kousku. Ale je to pevné a šrouby jdou do rámu. Až nastříkám na černo ten hliník a bronz tak to tam šoupnu a vyfotím kam jsem to vlastně přidělal.
https://www.fotoalbum.cz/moto/a19772f0o2537671/#4398377" onclick="window.open(this.href);return false;
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » ned 14 kvě 2017, 16:47

Takže konečně - včera jsem osvobodil Integru ze sklepa a dneska asi 278 kilometrů do Orlických hor z zpět. Našel jsem podle návodu všechny ty páčky na řídítkách, podařilo se mi nastupovat a vystupovat a až budu mít nastaven čas na hodinách tak už mi ke štěstí budou chybět jenom ty kufry na bocích. Pak jsem si ty páčky vyzkoušel na silnici a najednou ta auta kolem mne zpomalila ... Proti Downtownu je to o dost lepší. Jenom to podřazení, když člověk potřebuje rychle předjet, to chvilku trvá, ale asi pomůže manuálně podřadit a pak za to vzít.
Je to moc hodný stroj a krásně se na něj zvyká, líbilo by se mi malinko měkčí sedadlo, půjdu si sáhnout na to co se prodává. Spotřeba asi 3,6 litrů na stovku. Je to jak říkal Gnadalf, S a manuál se hodí, D se mi tak nějak moc nelíbí, zatím jsem nenašel situaci, na kterou by to bylo tak akorát.
Na dálnici jsem ještě nebyl, snad tam. Už se těším na trasy a na to jak se budu učit jezdit. A na špatné silnici je to s Downem úplně nesrovnatelné, dá se to i naklonit, nevídané. Ta jistota s jakou drží stopu.
A budu je mít oba doma a šmytec.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od HonzaH » pon 15 kvě 2017, 06:36

Hawk! .. správně ... slovo chlapa :yes: :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » pon 15 kvě 2017, 17:51

Tak tak, prostě to tak bude a hotovo. Už mám dva kousky s tím se nedá nic dělat. A bylo to dokonce bez řečí. Teda skoro.
A přijedu asi na Hondě, je to přece jenom příjemnější cestování. Do města asi ne, ale na větší vzdálenosti určitě. Jenom mám po poslední jízdě dojem, že té havětí mám na hadrech víc než když jsem jel na Downu. Asi nestačí uhýbat. :D :D :D
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od HonzaH » úte 16 kvě 2017, 07:45

Down je "obranář". Nejen proti vodě, ale i hnmyzu pochytá víc než Integra .. bych si tipnul :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » ned 09 črc 2017, 12:19

Tak po středě a čtvrtku mám dohromady s tím, co jsem najel na začátku června, za sebou asi 1200 km jízdy mezi vesnicemi, plus necelou tisícovku kilometrů po normálních silnicích, něco málo i po dálnici. Zatím se mi to jeví tak, že pro jízdu po normálních silnicích z bodu A do bodu B je Integra létající koberec, který mne s minimální námahou přenese kam potřebuji, drží stopu, předjedu co potřebuji, spotřeba minimální, kdyby bylo trošku měkčí sedlo tak naprostá spokojenost.
Horší je to na polních cestách, silnicích nižších kategorií a úsecích s mimořádně špatným i když původně asfaltovým povrchem. A těch je na mých cestách nepočítaně, tak 90 %. Ve srovnání se skútrem je to o několik řádů lepší, ale nemožnost jet třeba kilometr dva ve stupačkách, pracovat s řídítky, nechat motorku ať si dělá co potřebuje a jenom držet směr, to mi moc chybí. A když se člověk dostane do úzkých a třeba to jen jemně položí, je to hodně těžké, tedy alespoň na mně, to bez pomoci zvednout. Úplně stačí dostat se na rozmoklou cestu a otočit ten kus železa s nákladem je vždycky drama.
Tak to beru jako užitečnou zkušenost, ale už vím, že to není přesně to, co jsem potřeboval. Byl jsem příliš velký optimista, co se kvality "silnic" týká. Člověk musí obdivovat domorodce, kteří na těch roletách denně jezdí do práce.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od manet125 » ned 09 črc 2017, 13:08

Dědku nezoufej. Ještě pořád si můžeš koupit nějaké enduro. Nejlépe v bílé barvě, aby žena nepoznala rozdíl.
Má přesně ty vlastnosti co chceš.
Cesta k poznání bývá někdy složitá, viď? :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od mulah » ned 09 črc 2017, 21:59

Jo třeba Varana :-) Ty silnice jsou v některých lokalitách fakt hrůza. A pro nás pomyslnou poslední kapičkou byla cesta na Les království - tam padlo rozhodnutí změnit za endůro :-)
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Vyhlos » pon 10 črc 2017, 17:02

Nebýt těch vesnic, tak to neřeším. To svezení na Integře je moc fajn, ale ty pasti jak se dostanu mimo asfalt ... Asi se ponořím do diskusí, jak je na tom Integra s hrubým vzorkem. Ty moje gumy jsou super na závodění na asfaltu (předchozí majitel - podnikatel na nich nešetřil), ale nejsou na to co potřebuji. Mimochodem moc se mi líbí tohle http://www.motoforum.cz/endura/bmw-g310 ... le-enduro/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Snad by to šlo trochu snížit, předchůdce bez toho gs měl sedlo jen 785 mm, lehoučké, no prostě asi to pravé. Pokud ovšem klouby dovolí. Já chtěl endůro vždycky, ale dědci to nemají jednoduché.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od Gandalf » sob 05 srp 2017, 10:55

Pardon za OT, ale čtení tohoto TESTU mi připomnělo poslední Karlovy úvahy. Sice mi přijde test až příliš nadšený a ne "dokonale" objektivní, ale takové věci stejně musí člověk vyzkoušet nejlíp sám :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda Integra 700 D

Příspěvek od forman » sob 05 srp 2017, 11:28

Ale motka je moooooc hezká. :Y:
Slyším na jméno RUDA

Odpovědět