Chvilku jsem tady nebyl a rada starších má spoustu fajn nápadů. Ale už jsem dědek a tohle všechno znamená trápit kyčelní klouby. Tak jsem to nakonec vyřešil šuplérou. Chvíli jsem měřil (taky to šlo blbě, protože na každé straně osy jsou jiné šestihrany), ale pak jsem to srovnal tak, aby střed osy byl přibližně stejně od konců kyvné vidlice (samozřejmě s vymezováním vůle dotahováním matice jak na suportu). A když jsem to měl, tak jsem si všimnul, že se taky skoro srovnala délka šroubů u napínáků, i když čárky na obou stranách jsou evidentně jinde. Tak jsem je srovnal asi na desetinku a bylo to. Projel jsem to a poprvé jsem mohl pustit řídítka a ono to jelo krásně rovno. Je tam ještě nepatrná nesymetrie, ale už je to dobré. Takže šupléra to vyřešila.
K těm napínákům, přesněji řečeno k deklíku s dírou na konec kyvné vidlice co jsem ztratil - dal se koupit a je tam origo. Ale stejně měřím od konců kyvné vidlice na konec šroubů, protože ten deklík se jakoby malinko vrtí, pokud není úplně dotažen. Takže díky za rady, jsem opět Hondamobilní a v pátek, pokud to klapne, to zkusím výjimečně po dálnici. Potřebuji zajet z Brna do Vítkova pro náhradní díl na rotoped. Tak všechny zdravím a někdy ahoj.
Honda Integra 700 D
Re: Honda Integra 700 D
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honda Integra 700 D
Nechci být hnidopich, ale jak jde šupléra dohromady s kyčlemi ?? Taky musíš na kolena. Ale je dobře, že jsi si poradil selsky a jednoduše.Vyhlos píše:..... Ale už jsem dědek a tohle všechno znamená trápit kyčelní klouby. Tak jsem to nakonec vyřešil šuplérou. ......
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Re: Honda Integra 700 D
Šupléra s kyčlemi jde dohromady docela dobře, sednu na dětskou židličku a měřím rukama. My trpaslíci to máme s Integrou dost těžké, nejen pro její váhu, ale i pro široké sedlo a daleko na zem. No a přestože v dálce už vidím jak se mi chechtá doktor Cvach (protože na primáře Sovu nebo Blažeje asi nenarazím, ti jsou dneska už v Německu) jezdím dál. Protože je to úžasné a Integra je krásné stvoření.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr