Kolik jste dali za garančku a potom za odblokaci

Máte-li nějaké schéma nebo manuál, podělte se.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
suchos
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: pon 16 dub 2007, 21:43
Bydliště: Morava

Kolik jste dali za garančku a potom za odblokaci

Příspěvek od suchos » pon 11 čer 2007, 22:13

Ahoj chtěl bych se zeptat kolik jste dali za garančku a pote za odblokaci Kymco Agility 50 ja to ted budu davat na garancku a nabydli mi že mi tam vyměni vario ale ja to asi necham jen odblokovt chtel sem po nich ceny ukonu a zatim mi nenapsaly tak pisu sem at mam představu kolik to stoji Diky za opovědi Embarassed

pavel s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 24 zář 2007, 20:30
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od pavel s » čtv 04 říj 2007, 19:06

Za garančku a odblok jsem dal 1550kč. jede 75 až 80km/hod.
Vitality 2takt.

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 18 led 2012, 08:26

Vitality 2T r.v. 2007.
Restrikci variátoru jsem nechal odstranit hned při koupi. Stálo to tenkrát 700 Kč a nemělo to vliv na záruku.
Dále mi bylo po uplynutí záruky nabídnuto zvýšení výkonu motoru cca o 1/3 přetryskováním karburátoru. Ovšem na úkor vyšší spotřeby paliva. Rovněž by prý vzrostla asi o 1/3 tzn. 1 l/100km. Při představě ježdění na padesátce se spotřebou 4 až 4,5 l/100km plus olej, se mi hrůzou ježí vlasy, který nemám. Takže jsem do toho nešel.
Jinak tachometr tohoto stroje je velký optimista se smyslem pro humor. Dal jsem si práci a meřil odchylku od reálu (myslím, že celkem přesně) a při 70-ti kilometrové (tachometrové) rychlosti byla ta reálná nějakých 61 km/h.

Jo a 1. garančka mě v Lásenici přišla na 600 Kč.

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » stř 18 led 2012, 08:45

S tachometrem jsou u Kymca srandisti. Ale dělají to schválně. Dávají nám tím pocit borců, co letí s větrem o závod. Moje pětistovka taky kecá a to vydatně. Např. když letím v Buchlovských zatáčkách 120 a klepu si na rameno jak jsem dobrej, ve skutečnosti tam je stovka. Je to pro chlapácký pocit a bezpečnou jízdu ve městě. Když jedu 50, skutečnost je 40 :lol: .
Ale popravdě musím říci, že mě to nevadí. Dospěl jsem do věku, kdy jsem zjistil, že není kam spěchat.
Co se týká spotřeby, tu bych upřednostnil před rychlostí.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět