X10 350
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
No, hlavně jde o to, že u Downa byla síla v místě podložení minimální. Tady to bude velká část hmotnosti skútru, takže budu muset dobře rozvážit co na podložení použít a o co na podvozku podepřít. Když Stínovlas stojí na centrálu a vezmu za přední vidlice, tak mám co dělat, abych přední kolo vůbec nadzvedl. Možná to prostě nechám ležet a holt jednou za měsíc kolo pootočím
Taky mi bylo řečeno, že přes zásuvku v palubce není možné dobíjet aku. Jen nevím, jestli to mám zkoušet, abych něco neodpálil. Minimálně několik hodin po vypnutí klíčku by zásuvka měla být aktivní, tak si říkám, že by ten udržovací proud snesla... Ale na druhé straně k aku je dobrý přístup, povolí se jen dva dobře přístupné šroubky, odklopí deklík a mám krásný přístup k celému akumulátoru. Tak ještě popřemýšlím, jestli vyvedu něco pod sedlo, možná jen nějaký malý jack.
Taky mi bylo řečeno, že přes zásuvku v palubce není možné dobíjet aku. Jen nevím, jestli to mám zkoušet, abych něco neodpálil. Minimálně několik hodin po vypnutí klíčku by zásuvka měla být aktivní, tak si říkám, že by ten udržovací proud snesla... Ale na druhé straně k aku je dobrý přístup, povolí se jen dva dobře přístupné šroubky, odklopí deklík a mám krásný přístup k celému akumulátoru. Tak ještě popřemýšlím, jestli vyvedu něco pod sedlo, možná jen nějaký malý jack.
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Já ti do toho nechci mluvit, mám radost s tebou, ale ten stroj ttam nebude stát asi tak 10 let na místě. Pneu jsou nové, předpokládám, že nahuštěné, tak za měsíc, dva, ba ani půl roku otlaky nedostanou.
To by v prodejnách prodavačům muselo jebnout, jak by běhali a pootáčeli kola ať už u motorek nebo u aut.
Ale dělejte jak rozumíte. Mě to přijde hmmm naprosto, ale naprosto zbytečné.
To by v prodejnách prodavačům muselo jebnout, jak by běhali a pootáčeli kola ať už u motorek nebo u aut.
Ale dělejte jak rozumíte. Mě to přijde hmmm naprosto, ale naprosto zbytečné.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Kamarádi
Včera byl ten den, kdy jsem Stínovlase konečně vytáhl z parkovacího místa, nastartoval a po pár desítkách sekund pomalu rozjel. Mám za sebou první nádherné cca 3 km, samozřejmě jen na neveřejné komunikaci.
Spouštěč funguje na rozdíl od Downa trošku jinak - stačí krátký stisk a on si točí sám do okamžiku naskočení motoru (pokud se motor nerozběhne, dle manuálu spouštěč po 4-5 s sám vypne). Prvních pár desítek sekund po nastartování jsem v sedle cítil větší vibrace než na Downovi, ale po necelé minutě se asi prohřál a hezky zklidnil. Nemohl jsem (ani nechtěl) moc brát za plyn, ale stroj zrychluje okamžitě po otočení rukojeti, jde krásně za plynem a tváří se, že s tím snad ani nechce přestat. Samozřejmě jsem se v omezeném prostoru nedostal na víc jak 60 km/h, ale ten zátah a zrychlení je neskutečné. Asi bych se tak nerozplýval, mít za sebou pár km v sedle 500-Škyťáčka nebo dokonce 650-Burgmana, ale takhle je to pro mě obrovský kontrast ve výkonu i průběhu točivého momentu. Při rozjedu na hladším betonu mi opakovaně probliklo ASR, dokonce jsem cítil, jak na moment došlo k lehoučkému snížení výkonu a to jsem opravdu nebral moc za plyn. Brzdy skvělé, příjemný nástup a plynulý záběr - ovšem Downtown měl brzdy také skvělé, takže nic nového. Jen tady jsou vpředu kotouče dva a o něco větší. Skutečně parádní věc je parkovací brzda při vyklopení bočního stojanu. Než jsem si na to zvykl, tak teprve při sklopení stojanu jsem si uvědomil, že nestojím na úplné rovině a skútr začal malinko couvat
Už se neskutečně těším, až s ním vyrazím do plného provozu. Prodejce mi sice v přátelském rozhovoru zasvěceně vysvětloval, že záběh není třeba řešit, pouze je nutné počítat do první stovky km s ojetím nových pneu a usazením brzdových destiček. Ale stejně jsem si dal předsevzetí, že minimálně první dvě stovky km najezdím převážně v městském provozu v proměnlivém režimu jízdy, abych se syrovým motorem (při předání měl na displeji 3, teď má 6 km) nejel hned delší štreky ustálenou rychlostí. Jak jsem byl zvyklý na otáčkoměru Downa vídat ručičku raz dva na 6-7 tisících, tak tady jsem se dostal jen lehce nad 4500 a byl to od prvotního rozjetí zátah, jako blázen
Zjistil jsem překvapivou věc, na řídítkách vůbec není přepínač na LED obrysovky, jako mělo Kymco. Ty se rozsvítí při zapnutí klíčku a po nastartování se automaticky sepnou potkávačky. Já mohu ovládat pouze dálkové, event. "svět. houkačku". Upřímně řečeno, měl jsem příjemnější pocit, když jsem si mohl každé z těch světel zapínat sám. A nakonec... moc bych Vám přál cítit tu vůni od vypalovaného tlumiče výfuku. To bylo lepší, než purpura nebo františek na vánoce
Tak jsem ho zase zaparkoval, připojil na chytrou nabíječku a nechal dobít, protože kdovíjak ho krmili cestou ze skladu a u prodejce.
Pozn: nějaké fotky dodám večer.
Včera byl ten den, kdy jsem Stínovlase konečně vytáhl z parkovacího místa, nastartoval a po pár desítkách sekund pomalu rozjel. Mám za sebou první nádherné cca 3 km, samozřejmě jen na neveřejné komunikaci.
Spouštěč funguje na rozdíl od Downa trošku jinak - stačí krátký stisk a on si točí sám do okamžiku naskočení motoru (pokud se motor nerozběhne, dle manuálu spouštěč po 4-5 s sám vypne). Prvních pár desítek sekund po nastartování jsem v sedle cítil větší vibrace než na Downovi, ale po necelé minutě se asi prohřál a hezky zklidnil. Nemohl jsem (ani nechtěl) moc brát za plyn, ale stroj zrychluje okamžitě po otočení rukojeti, jde krásně za plynem a tváří se, že s tím snad ani nechce přestat. Samozřejmě jsem se v omezeném prostoru nedostal na víc jak 60 km/h, ale ten zátah a zrychlení je neskutečné. Asi bych se tak nerozplýval, mít za sebou pár km v sedle 500-Škyťáčka nebo dokonce 650-Burgmana, ale takhle je to pro mě obrovský kontrast ve výkonu i průběhu točivého momentu. Při rozjedu na hladším betonu mi opakovaně probliklo ASR, dokonce jsem cítil, jak na moment došlo k lehoučkému snížení výkonu a to jsem opravdu nebral moc za plyn. Brzdy skvělé, příjemný nástup a plynulý záběr - ovšem Downtown měl brzdy také skvělé, takže nic nového. Jen tady jsou vpředu kotouče dva a o něco větší. Skutečně parádní věc je parkovací brzda při vyklopení bočního stojanu. Než jsem si na to zvykl, tak teprve při sklopení stojanu jsem si uvědomil, že nestojím na úplné rovině a skútr začal malinko couvat
Už se neskutečně těším, až s ním vyrazím do plného provozu. Prodejce mi sice v přátelském rozhovoru zasvěceně vysvětloval, že záběh není třeba řešit, pouze je nutné počítat do první stovky km s ojetím nových pneu a usazením brzdových destiček. Ale stejně jsem si dal předsevzetí, že minimálně první dvě stovky km najezdím převážně v městském provozu v proměnlivém režimu jízdy, abych se syrovým motorem (při předání měl na displeji 3, teď má 6 km) nejel hned delší štreky ustálenou rychlostí. Jak jsem byl zvyklý na otáčkoměru Downa vídat ručičku raz dva na 6-7 tisících, tak tady jsem se dostal jen lehce nad 4500 a byl to od prvotního rozjetí zátah, jako blázen
Zjistil jsem překvapivou věc, na řídítkách vůbec není přepínač na LED obrysovky, jako mělo Kymco. Ty se rozsvítí při zapnutí klíčku a po nastartování se automaticky sepnou potkávačky. Já mohu ovládat pouze dálkové, event. "svět. houkačku". Upřímně řečeno, měl jsem příjemnější pocit, když jsem si mohl každé z těch světel zapínat sám. A nakonec... moc bych Vám přál cítit tu vůni od vypalovaného tlumiče výfuku. To bylo lepší, než purpura nebo františek na vánoce
Tak jsem ho zase zaparkoval, připojil na chytrou nabíječku a nechal dobít, protože kdovíjak ho krmili cestou ze skladu a u prodejce.
Pozn: nějaké fotky dodám večer.
Naposledy upravil(a) Gandalf dne ned 15 pro 2013, 13:45, celkem upraveno 3 x.
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Ještě jedno doplnění - špekuluju teď o vyvedení kabelu pro dobíjení aku do prostoru pod sedlo. Našel jsem tam skulinku z prostoru aku kolem zámku sedla, kde by se dal protáhnout kabel bez řezání nebo vrtání. Řeším teď jen otázku, zda použít nějaký jack-konektor + ZÁSUVKU nebo klasickou osvědčenou 12V zásuvku na ZAPALOVAČ.
V dokumentaci jsem dohledal, že moje udržovací nabíječka dává 12 V a 0,3 A, bohužel u jacků jsem max. přípustné hodnoty nedohledal. Ale jsou to součástky pro audio/video, takže se asi pro jistotu přikloním k osvědčené 12V zásuvce. Co myslíte, máte s tím nějakou zkušenost?
Edit: Podařilo se mi najít nějaké parametry u páru konektorů:
ZÁSTRČKA a ZDÍŘKA. U obou uvádějí 34 V a 2 A, což by byla dostatečná rezerva. Tak co myslíte?
V dokumentaci jsem dohledal, že moje udržovací nabíječka dává 12 V a 0,3 A, bohužel u jacků jsem max. přípustné hodnoty nedohledal. Ale jsou to součástky pro audio/video, takže se asi pro jistotu přikloním k osvědčené 12V zásuvce. Co myslíte, máte s tím nějakou zkušenost?
Edit: Podařilo se mi najít nějaké parametry u páru konektorů:
ZÁSTRČKA a ZDÍŘKA. U obou uvádějí 34 V a 2 A, což by byla dostatečná rezerva. Tak co myslíte?
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Já myslím, že volba dobrá. Vzhledem k nízkému proudu je rezerva dostačující.
Pro to samé si můžeš zajet do GM Elektro na Kolišti, nebo GES na Křenové.
Pro to samé si můžeš zajet do GM Elektro na Kolišti, nebo GES na Křenové.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
My jsme měli u nabíječky takové přídavní kabely a ty se přišroubovaly na baterku a druhý konec byl do konektoru. Tam se napojila nabíječka. Nabíječka je to Accumate
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Já jsem to už řešil a s úspěchem vyřešil,ale ještě nevyrobil
a navíc jsem chtěl aby se to tím konektorem dalo startovalo přes kabely, takže proudová zátěž mnohonásobně vyšší. Samozřejmě konektor 12v na zátěž 200A je problém (maximální startovací proud) ,ale po přepočtu to odpovídá cca 16A na 220v a to už problém není.
A osobně si myslím že i CL zásuvka by to snesla, pokud by k ní vedly dostatečně silný kabely min. průřezu 6mm2
A osobně si myslím že i CL zásuvka by to snesla, pokud by k ní vedly dostatečně silný kabely min. průřezu 6mm2
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
manet125: Je to druhý režim mapování vstřikovací jednotky, měl by být úspornější a taky šetrnější k motoru.
Gek: Uvidime, nakolik bude kvalitni a spolehlivy. Rozhodne o nej chci dobre pecovat
Gek: Uvidime, nakolik bude kvalitni a spolehlivy. Rozhodne o nej chci dobre pecovat
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)