X10 350
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak jsem dnes tankoval a rikam si - moc toho tam uz nebude, protoze jsem jel cca 35 km s trvale sviticim okem. A natakoval jsem necelych 14 l. Takze tabulkovych 15,5 l bude u Piaggia asi taky jen z rise snu
K tomu jsem zjistil, ze PP zna nejvetsi dojezd 490 km. Sviti to tam od tankovani uz 95 km asi potom bude klesat o to rychleji, stejne jako palivomer Aspon tech 33,90 Kc/l nejednoho motoristu potesi
K tomu jsem zjistil, ze PP zna nejvetsi dojezd 490 km. Sviti to tam od tankovani uz 95 km asi potom bude klesat o to rychleji, stejne jako palivomer Aspon tech 33,90 Kc/l nejednoho motoristu potesi
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Jak jde čas se Stínovlasem
PROSINEC 2013
BŘEZEN 2014
SRPEN 2014
Ještě doplňující info - 2. garančka po 10 000 km - zahrnovala kromě hromady drobných úkonů výměnu motorového oleje a filtru, převodový olej, svíčku a vyčištění vzduch. filtru. Člověk by řekl nic moc... ale po největší položce za 2,5 h práce, bylo nejdražší 1,5 l oleje za takřka 500 Kč - celkem 2 500 Kč
Po 20 000 km bude platba vyšší, cca dvojnásobná, protože jen řemen stojí 2 000 Kč.
Ale náplně, filtry i svíčku si seženu podstatně levněji a taky sám vyměním. Snad se to naučím i s variátorem. Ovšem takovou brzdovku nebo chladící kapalinu jednou za dva roky i později svěřím servisu... když někdy čtu zkazky o nekonečném odvzdušňování
PROSINEC 2013
BŘEZEN 2014
SRPEN 2014
Ještě doplňující info - 2. garančka po 10 000 km - zahrnovala kromě hromady drobných úkonů výměnu motorového oleje a filtru, převodový olej, svíčku a vyčištění vzduch. filtru. Člověk by řekl nic moc... ale po největší položce za 2,5 h práce, bylo nejdražší 1,5 l oleje za takřka 500 Kč - celkem 2 500 Kč
Po 20 000 km bude platba vyšší, cca dvojnásobná, protože jen řemen stojí 2 000 Kč.
Ale náplně, filtry i svíčku si seženu podstatně levněji a taky sám vyměním. Snad se to naučím i s variátorem. Ovšem takovou brzdovku nebo chladící kapalinu jednou za dva roky i později svěřím servisu... když někdy čtu zkazky o nekonečném odvzdušňování
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Slušná porce kiláčků, Mojdo .. přiznej se, že tebe to baví??? Jinak brzdovku měnit co 2 roky netřeba, v pohodě a bezpečně ti poslouží i 4 roky, ty nejsi typ jezdce, co do každé zákruty brzdí až na ABS, takže kapalina bude bezpečně fungovat i po 4 letech, ale konečné rozhodnutí je samozřejmě na tobě
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Díky za tip, Honzo. Podobným úsporám se nebráním, pokud to funguje. V autě mám myslím podobný cyklus a taky stále po letech origo destičky
A jaký je názor na chladící směs, tam je 2 roky optimum nebo s tím lze hýbat? Trochu zbytečné mi přijde měnit svíčku po 10k km, ta použitá co mi dal do zálohy vypadá moc pěkně. Sice je k ní slušný přístup i cena nové svíčky ujde, tak mě to moc netrápí, ale minimálně 2 roky by jistě zvládla.
A jinak ano, baví Dnes jsem si užil cestu do práce a odpoledne vyrážíme s Víťou na cca 150 km procházku. V sobotu mi snad počasí dovolí a to už bude ke 400 km
A jaký je názor na chladící směs, tam je 2 roky optimum nebo s tím lze hýbat? Trochu zbytečné mi přijde měnit svíčku po 10k km, ta použitá co mi dal do zálohy vypadá moc pěkně. Sice je k ní slušný přístup i cena nové svíčky ujde, tak mě to moc netrápí, ale minimálně 2 roky by jistě zvládla.
A jinak ano, baví Dnes jsem si užil cestu do práce a odpoledne vyrážíme s Víťou na cca 150 km procházku. V sobotu mi snad počasí dovolí a to už bude ke 400 km
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Určitě se to naučíš. A vezmi to podle auta. Kolikrát jsi v něm měnil brzdovku nebo chladící kapalinu ?? Je to tak jak píše Honza. Brzdit budeš i po 6 letech. A chladit taky. Potom už bych o výměně uvažoval. A to možná i brzdových destiček. Ty možná dříve.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Pokud pak přijde okamžik pravdy a totálně ti zvadne páčka, bude ti veškerá úspora ku hovnu. Na motorce je brzdovka životně důležitá. Zažil jsem to 2x na zadní brzdě Guzzi a už nechci nikdy víc. Kapalina byla v tu dobu stará 4 roky.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Chlapi, tak se domluvte a treba v nejakem brzdovem vlakne
Osobne mi 2 roky prijdou fakt malo, v aute davam 4 a je pravda, ze brzdim extremne malo, na 2 i 4 kolech. Kapalina jiste degraduje prubezne stale, ale 3-4 roky by snad vydrzet mohla?
Osobne mi 2 roky prijdou fakt malo, v aute davam 4 a je pravda, ze brzdim extremne malo, na 2 i 4 kolech. Kapalina jiste degraduje prubezne stale, ale 3-4 roky by snad vydrzet mohla?
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Hrozně moc totiž záleží na tom, kolik té kapaliny v brzdovém okruhu je. Čím méně, tím rychleji se prohřeje a dostane se k varu. Skůtry mají jistou výhodu oproti motorkám, díky tomu, že mají obě brzdy na řidítkách. Tudíž zadní brzdový okruh má min. 2x víc brzdové kapaliny než u klasické motorky. Stejně ale doporučuji nepodceňovat degradaci brzdové kapaliny v systému a měnit nejdéle do tří let. Nikdy nevíš, kdy se vyskytne příležitost a najednou budeš v Alpách na nějaké nádherné horské silnici, kde z hodiny 30 min. brzdíš. V Čechách to uvaříš asi jen stěží, leč stát se to může a nerad bych někam vozil květinky k pomníčku.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Ano, pravda je, co píše Jouzík, v Alpách, kde jsou dlouhé padáky a klesání se brzdí o dost víc, tak bych šel max na 3 roky s periodou výýměny, ale u nás i když budeš brzdit ten nejdelší padák, tak kapalinu nepovaříš, takže ty 4 roky v poho ... můj názor.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: X10 350
Přispěji OBRÁZKEM palubního počítače - při nedávném návratu z vyjížďky do Rožnova mi PP ukázal spotřebu 40 km/l neboli 2,5 l/100 km. To je na tuhle kubaturu celkem pěkné. I když italský PP trošku kecá a realita je cca 2,8. Dlouhodobá spotřeba od úplného počátku je 3,2 l/100 km.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: X10 350
Dvapůl litru bezadrenalinového ježdění. Hele Mojdo, měl by jsi teď vyzkoušet, jak to jezdí v zatížení. Pro srovnání. Co?
Mimochodem, počítadlo ukazuje kolik ujedeš kilometrů na litr? To je neobvyklé.
Mimochodem, počítadlo ukazuje kolik ujedeš kilometrů na litr? To je neobvyklé.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: X10 350
Mildo, pojem "jezdí v zatížení" je dosti široký Upřímně řečeno adrenalinu si užiju dost a dost. Ta vyjížďka byla z poloviny sólo do Rožnova, kde jsem byl o cca 45 min dřív než spočítala navigace, vyjížďka a zpět z větší části ve skupině různě silných strojů. K tomu si pokaždé užiju cestu k Vám z Vyškova přes Ruprechtov a taky kouzelný úsek Blansko-Lipůvka. Nádherný je také úsek (zmiňoval ho párkrát HonzaH) mezi Valašským Meziříčím a Bystřicí pod Hostýnem. Pár desítek km se jelo tam i zpět po dálnici (Vyškov-Kroměříž), kde rychlost neklesla pod 100 km/h... ale "bomby" (nad zákonnými limity) jsme fakt nevalili Asi bych se dokázal vyšplhat na 3,5... ale proč
Co se týká formátu spotřeby paliva, nejsem v tom odborník, ale viděl jsem ho už u více značek skútrů a vlastně ani nevím, který z těch dvou je rozšířenější. Ale častěji tohle využívají např. anglosaských zemích, ovšem někde potom také s mílemi nebo galony
Co se týká formátu spotřeby paliva, nejsem v tom odborník, ale viděl jsem ho už u více značek skútrů a vlastně ani nevím, který z těch dvou je rozšířenější. Ale častěji tohle využívají např. anglosaských zemích, ovšem někde potom také s mílemi nebo galony
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: X10 350
Zatížením jsem myslel svižnější rozjezdy, jízdu na rychlostním limitu, protahování se zatáčkami. I když ten rychlostní limit mi přijde jako rozumný pro úsporné ježdění.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: X10 350
Rozumím, obecně jsem vyznavačem pohodové jízdy. Na hledání limitů stroje se mám asi moc rád a skútr vlastně taky Někdy dáme závod v rozjezdu třeba 0-60 nebo 80 km/h, zajímá mne, kolik za Tebou zaostanu. Zatáčkami, které znám, se "protahuji" celkem rád, ale v neznámém terénu to nedám. Když jsme vloni se zpožděním dojížděli na smluvené místo cestou na Kohútku, tak kluci na Xevo 400 a SW 600 se vrhli do neznámých zatáček tak, že mi během pár stovek metrů zmizeli z očí Nikdy nevím, jestli mne tam nečeká nějaká nerovnost, štěrk a v poslední době stále častěji také auto v protisměru, které má levá kola půl metru za dělící čarou na "mé" polovině silnice
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)