X10 350

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » sob 22 bře 2014, 19:04

Tak jsem dnes tankoval a rikam si - moc toho tam uz nebude, protoze jsem jel cca 35 km s trvale sviticim okem. A natakoval jsem necelych 14 l. Takze tabulkovych 15,5 l bude u Piaggia asi taky jen z rise snu :wink:
K tomu jsem zjistil, ze PP zna nejvetsi dojezd 490 km. Sviti to tam od tankovani uz 95 km :shock: asi potom bude klesat o to rychleji, stejne jako palivomer :roll: Aspon tech 33,90 Kc/l nejednoho motoristu potesi :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 28 srp 2014, 17:51

Jak jde čas se Stínovlasem :)

PROSINEC 2013
BŘEZEN 2014
SRPEN 2014

Ještě doplňující info - 2. garančka po 10 000 km - zahrnovala kromě hromady drobných úkonů výměnu motorového oleje a filtru, převodový olej, svíčku a vyčištění vzduch. filtru. Člověk by řekl nic moc... ale po největší položce za 2,5 h práce, bylo nejdražší 1,5 l oleje za takřka 500 Kč - celkem 2 500 Kč :?

Po 20 000 km bude platba vyšší, cca dvojnásobná, protože jen řemen stojí 2 000 Kč.
Ale náplně, filtry i svíčku si seženu podstatně levněji a taky sám vyměním. Snad se to naučím i s variátorem. Ovšem takovou brzdovku nebo chladící kapalinu jednou za dva roky i později svěřím servisu... když někdy čtu zkazky o nekonečném odvzdušňování :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 29 srp 2014, 06:41

Slušná porce kiláčků, Mojdo :wink: :D .. přiznej se, že tebe to baví??? :D :D Jinak brzdovku měnit co 2 roky netřeba, v pohodě a bezpečně ti poslouží i 4 roky, ty nejsi typ jezdce, co do každé zákruty brzdí až na ABS, takže kapalina bude bezpečně fungovat i po 4 letech, ale konečné rozhodnutí je samozřejmě na tobě :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 29 srp 2014, 09:06

Díky za tip, Honzo. Podobným úsporám se nebráním, pokud to funguje. V autě mám myslím podobný cyklus a taky stále po letech origo destičky :)

A jaký je názor na chladící směs, tam je 2 roky optimum nebo s tím lze hýbat? Trochu zbytečné mi přijde měnit svíčku po 10k km, ta použitá co mi dal do zálohy vypadá moc pěkně. Sice je k ní slušný přístup i cena nové svíčky ujde, tak mě to moc netrápí, ale minimálně 2 roky by jistě zvládla.

A jinak ano, baví :) Dnes jsem si užil cestu do práce a odpoledne vyrážíme s Víťou na cca 150 km procházku. V sobotu mi snad počasí dovolí a to už bude ke 400 km :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 29 srp 2014, 11:59

Určitě se to naučíš. A vezmi to podle auta. Kolikrát jsi v něm měnil brzdovku nebo chladící kapalinu ?? Je to tak jak píše Honza. Brzdit budeš i po 6 letech. A chladit taky. Potom už bych o výměně uvažoval. A to možná i brzdových destiček. Ty možná dříve.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pát 29 srp 2014, 16:24

Nesmíte to tak hrotit. Fridex je doživotní a brzdovka se mění s jen s destičkama 8)
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » ned 31 srp 2014, 18:40

Pokud pak přijde okamžik pravdy a totálně ti zvadne páčka, bude ti veškerá úspora ku hovnu. Na motorce je brzdovka životně důležitá. Zažil jsem to 2x na zadní brzdě Guzzi a už nechci nikdy víc. Kapalina byla v tu dobu stará 4 roky.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 31 srp 2014, 19:42

Chlapi, tak se domluvte a treba v nejakem brzdovem vlakne :lol:
Osobne mi 2 roky prijdou fakt malo, v aute davam 4 a je pravda, ze brzdim extremne malo, na 2 i 4 kolech. Kapalina jiste degraduje prubezne stale, ale 3-4 roky by snad vydrzet mohla? :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 01 zář 2014, 07:32

Hrozně moc totiž záleží na tom, kolik té kapaliny v brzdovém okruhu je. Čím méně, tím rychleji se prohřeje a dostane se k varu. Skůtry mají jistou výhodu oproti motorkám, díky tomu, že mají obě brzdy na řidítkách. Tudíž zadní brzdový okruh má min. 2x víc brzdové kapaliny než u klasické motorky. Stejně ale doporučuji nepodceňovat degradaci brzdové kapaliny v systému a měnit nejdéle do tří let. Nikdy nevíš, kdy se vyskytne příležitost a najednou budeš v Alpách na nějaké nádherné horské silnici, kde z hodiny 30 min. brzdíš. V Čechách to uvaříš asi jen stěží, leč stát se to může a nerad bych někam vozil květinky k pomníčku.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 01 zář 2014, 08:07

Ano, pravda je, co píše Jouzík, v Alpách, kde jsou dlouhé padáky a klesání se brzdí o dost víc, tak bych šel max na 3 roky s periodou výýměny, ale u nás i když budeš brzdit ten nejdelší padák, tak kapalinu nepovaříš, takže ty 4 roky v poho ... můj názor.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: X10 350

Příspěvek od Gandalf » čtv 18 čer 2015, 17:14

Přispěji OBRÁZKEM palubního počítače - při nedávném návratu z vyjížďky do Rožnova mi PP ukázal spotřebu 40 km/l neboli 2,5 l/100 km. To je na tuhle kubaturu celkem pěkné. I když italský PP trošku kecá a realita je cca 2,8. Dlouhodobá spotřeba od úplného počátku je 3,2 l/100 km.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: X10 350

Příspěvek od manet125 » čtv 18 čer 2015, 18:05

Dvapůl litru bezadrenalinového ježdění. Hele Mojdo, měl by jsi teď vyzkoušet, jak to jezdí v zatížení. Pro srovnání. Co? :wink:
Mimochodem, počítadlo ukazuje kolik ujedeš kilometrů na litr? To je neobvyklé.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: X10 350

Příspěvek od Gandalf » čtv 18 čer 2015, 18:29

Mildo, pojem "jezdí v zatížení" je dosti široký :) Upřímně řečeno adrenalinu si užiju dost a dost. Ta vyjížďka byla z poloviny sólo do Rožnova, kde jsem byl o cca 45 min dřív než spočítala navigace, vyjížďka a zpět z větší části ve skupině různě silných strojů. K tomu si pokaždé užiju cestu k Vám z Vyškova přes Ruprechtov a taky kouzelný úsek Blansko-Lipůvka. Nádherný je také úsek (zmiňoval ho párkrát HonzaH) mezi Valašským Meziříčím a Bystřicí pod Hostýnem. Pár desítek km se jelo tam i zpět po dálnici (Vyškov-Kroměříž), kde rychlost neklesla pod 100 km/h... ale "bomby" (nad zákonnými limity) jsme fakt nevalili :lol: Asi bych se dokázal vyšplhat na 3,5... ale proč :lol:

Co se týká formátu spotřeby paliva, nejsem v tom odborník, ale viděl jsem ho už u více značek skútrů a vlastně ani nevím, který z těch dvou je rozšířenější. Ale častěji tohle využívají např. anglosaských zemích, ovšem někde potom také s mílemi nebo galony :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: X10 350

Příspěvek od manet125 » čtv 18 čer 2015, 18:52

Zatížením jsem myslel svižnější rozjezdy, jízdu na rychlostním limitu, protahování se zatáčkami. I když ten rychlostní limit mi přijde jako rozumný pro úsporné ježdění.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: X10 350

Příspěvek od Gandalf » čtv 18 čer 2015, 19:20

Rozumím, obecně jsem vyznavačem pohodové jízdy. Na hledání limitů stroje se mám asi moc rád a skútr vlastně taky :) Někdy dáme závod v rozjezdu třeba 0-60 nebo 80 km/h, zajímá mne, kolik za Tebou zaostanu. Zatáčkami, které znám, se "protahuji" celkem rád, ale v neznámém terénu to nedám. Když jsme vloni se zpožděním dojížděli na smluvené místo cestou na Kohútku, tak kluci na Xevo 400 a SW 600 se vrhli do neznámých zatáček tak, že mi během pár stovek metrů zmizeli z očí :? Nikdy nevím, jestli mne tam nečeká nějaká nerovnost, štěrk a v poslední době stále častěji také auto v protisměru, které má levá kola půl metru za dělící čarou na "mé" polovině silnice :roll:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět